כך מרגישים מטופלי קופ"ח כללית: "הזנחה והתעללות – אזרחים סוג ב'!"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רחובות: תושבי שכונת אושיות זועקים לעזרה: "מקלט קופת החולים מוזנח ומחליד ולא ראוי לשימוש, אין שירותים, בקופה מחפשים עןבדים וכל הזמן יש מחסור". בהנהלה מנסים למצוא פתרונות.

 

לתושבי שכונת אושיות ברחובות נמאס לשתוק ולהרגיש אזרחים סוג ב', השבוע הם פנו לחדשות רחובות ניוז לספר על מה שהם עוברים עם קופת החולים השכונתית של כללית, שנמצאת ברחוב הפועל הצעיר 9. "השכונה מונה כשבעת אלפים תושבים ולרבים אין יכולת להתנייד בתוך העיר, יש כאן מבוגרים וילדים, יש הכל, זו שכונה וותיקה לצד אוכלוסיה מתבגרת" אומר פעיל בשכונה טל מרדכי ומוסיף: " אנחנו מחפשים קופת חולים אחרת שתכנס לשכונה, לא יכול להיות שרק קופת חולים אחת תהיה כאן!".

 

 

"אפשר לראות את התחזוקה הירודה של המקלט שנמצא בשטח קופת החולים, כל הכניסה מסביב לקופת החולים מסריחה, יש ריחות, יתושים וזוהמה. המקלט לא לשימוש כי אין בו שירותים תחשוב שאישה מבוגרת מגיעה למקלט, איך היא אמורה להשתמש בו?? בנוסף, השיבר סגור ואין מים".

 

הטענות לא מסתיימות רק בנושא המקלט: "בבית המרקחת אין שעות סדירות ואין תמיד מספיק רוקחים, אין לנו רופא/ת ילדים עד גיל 6, כולנו לוקחים את הילדים שלנו לרופא משפחה ולכן אנחנו נאלצים לנסוע מחוץ לשכונה, כמובן שלא לכולם יש רכבים. רק נזכיר שמדובר בשכונה שמונה מאות ילדים, זה לא סוד שהמצב הסוציואקונומי ירוד ושכולנו מרגישים אזרחים סוג ב', חבל שהנהלת קופת החולים כללית בוחרת להתעלל בנו".

 

מקופת החולים כללית נמסר בתגובה: " כללית משקיעה מאמצים רבים על מנת להעניק למטופליה שירות מקצועי ומיטבי. במרפאה עובדת רופאת ילדים מומחית בפריסת שעות חלקית ובימים אלה אנו עוסקים בגיוס של רופאה נוספת.
בית המרקחת פועל כסדרו וככל הנראה מדובר באירוע נקודתי וחד פעמי. לגבי המקלט- בתחילת המלחמה הורו לנו העיריה ופיקוד העורף להשאירו פתוח כל שעות היום. אולם לאור הואנדאליזם במקום קיבלנו כעת אישור מהעירייה לסגור את המקלט בשעה שהמרפאה לא פעילה, זאת על מנת להבטיח שגורמים זרים , לא יעשו בו שימוש לרעה. במקביל נבצע במקום עבודות ניקיון ופינוי ריהוט שהוכנס ללא אישור הכללית".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *