כך פרגן אוראל צברי ללוחמי צה"ל ואיפה זכה מתן דיל לאהדה מטורפת

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: איך פרגן אוראל צברי ללוחמי צה"ל, מי הוא סגן ראש העיר שאירח לערב כיתה את חברי כיתתו, מה פספס יקיר המדור רחמים מלול ואיפה זכה מתן דיל לאהדה מטורפת.

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

שני: יו"ר סניף רחובות אגודה למען החייל עו"ד קארין ברגינסקי אירחה מתנדבים והוקירה להם תודה. המפגש התקיים בלשכת ראש העיר. למפגש הגיע יו"ר מרחב מרכז של האגודה. ברגינסקי: "אני רוצה להודות לכל המתנדבים על התגייסותם, חלקם לא הצליחו להגיע למפגש, אבל תמיד נרתמים כשיש צורך. אירחנו את יו"ר מרחב מרכז, אשר הגיע כדי להכיר את הפעילות ולהוקיר על הפעילות הענפה במיוחד מאז פרוץ המלחמה. שיתפנו על האתגרים, על היעדים שהצבנו ועל מה שעשינו עד כה. יו"ר מרחב מרכז התרשם מאוד ואף ציין כי כבר במפגש הארצי הקרוב, ישתף את כולם על פעילויות בסניף ברחובות. אני גאה בסניף ומאחלת לכולנו שנעשה טוב תמיד".

 

שני: במסגרת מכרז ההזנה בצהרונים של החברה העירונית רחובות, הגיעו נציגי החברה, המנכ"ל אייל פרנקל, מנהלת אגף החינוך הבלתי פורמלי אביה קפרא וההורים לסיור במפעלים השונים. לאחד המפעלים הגיע להתרשמות מ"מ ראש העיר רחובות אביב איטח שהינו גם יו"ר ועדת מכרזים והתקשרויות בחברה העירונית. איטח קיבל סקירה על אופן הכנת המנות וקיבל מידע רב גם מחברתו למועצה שבין יוזמות הרעיון עו"ד קארין ברגינסקי, שכידוע מובילה את תחום ההזנה בעיר כבר שנים רבות.

 

שלישי: לראשונה מונתה סגנית למועצה הדתית, אך רבים לא יודעים שמי שקידמה את הרעיון והעלתה על סדר היום במועצה הדתית הייתה ירושה זויה אברהם, נציגת רחובות חופשית ומאוחדת.

 

שלישי: בשעה 18:00 התקיים אירוע היסטורי בשכונת קריית משה ברחובות, טקס הריסת המבנים הראשונים במסגרת פרויקט התחדשות עירונית. באירוע השתתפו רוב מכובדי העיר בראשם הקודקוד מתן דיל. בלטו בהעדרם – כל חברי האופוזיציה בראשות יניב מרקוביץ', כמו גם בכירים בעירייה ובראשם רמי מדהלה. המנגל בדק והסתמן שכל אחד מהם לא הגיע מסיבה אחרת, לרבות יקיר המדור רחמים מלול שאף הוא הוזמן וכלל לא התייחס להודעת הווטסאפ שקיבל. בסופו של דבר, דיל גרף מתושבי השכונה קרדיט מטורף לאור קידום הפרויקט. המשנה לראש העיר רחובות דני מרשה: "אני בספק גדול אם יניב מרקוביץ' וחברי רשימתו לאופוזיציה, מכירים את השכונה. אני מזמין את יניב וחבריו לסיור בשכונה, אני מוכן להכיר להם את התושבים המדהימים שלנו".

 

רביעי: הגיעה ח"מ איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק פיתוח בר קיימא לפגוש את קבוצת פעילי הסביבה שהוקמה במסגרת תכנית בשיתוף קק"ל ורשת "הפלטפורמה" בניהולה של אורלי הלל. אלשיך הוזמנה לצפות ב-4 תכניות הגמר שהציגה הקבוצה בתחום קיימות וסביבה בליווי ובהובלת עמיעד לפידות – יזם חברתי וסביבתי. אלשיך ציינה שבקדנציה הזו היא בטוחה שאפשר יהיה לקדם יוזמות בתחום. יוזמות שבקדנציה שעברה טורפדו. אך בזכות הקודקוד הנוכחי מתן דיל התומך ביוזמות בתחום קיימות וחדשנות, בזכות חברי וחברות מועצה, שבעד יצירת שיתופי פעולה עבור טובת התושבים ובזכות קהילת סביבה פעילה, נוכל כולנו ליהנות מפירות העשייה.

 

רביעי: מזל טוב ליו"ר ועד עובדי עיריית רחובות רמי מדהלה שחגג 56 קיצים. בבוקר הפתיעו את מדהלה עובדי העירייה במשרדו שבקומה השנייה, אחה"צ המשיכו החגיגות בביתו עם קומץ חברים, זמרים וכיבוד. מדהלה סיכם: "אני רוצה להודות לכל המברכות והמברכים. כולכם ריגשתם אותי מאוד. את יום ההולדת פתחתי עם העובדים בעיריית רחובות שהפתיעו אותי עם עוגת יום הולדת במשרדי הוועד. אחר-כך הגעתי לפגישות בהסתדרות. אני תמיד אדאג לעובדים. גם ביום הולדת. מבחינתי זו זכות. ביום ההולדת ה-56 אני אסיר תודה על כך. ההערכה שאני מקבל מכם היא מתנת יום ההולדת הכי גדולה. תודה לכולם! אוהב אתכם!".

 

חמישי: בשעה 16:00 מגיע לקומה 6 לפגישה עם הקודקוד של רחובות מתן דיל, המועמד לרב הראשי לישראל הרב קלמן בר כשהוא מלווה עם הרב הרחובותי אבי שיש. ח"מ מיכל וולקני שפגשה ברב קלמן איחלה לו הצלחה וציינה כי שומעת שהוא המתאים ביותר לתפקיד. בסיום הפגישה, הקודקוד ליווה את הרב החוצה, שם פגשו את המשנה לראש העיר רחובות אריה ליפסקר. הרב ציין שיש לקודקוד דיל "חברה רציניים" תוך שמביט בליפסקר, דיל הדגיש שכולם פועלים במסירות ובהתנדבות. ליפסקר הוסיף כי נאמנותם לראש העיר, אך דיל תיקן "הנאמנות היא לעיר" ובכל זאת ליפסקר סיים: "אנחנו לא שוכחים מי מנהיג את העיר הזאת".

 

חמישי: מזל טוב לסבתא המפורסמת רונית גולן שחגגה 69 ולנכדתה אלין גולן שחגגה 18, רונית – אמו של הזמר הרחובותי המצליח במדינה אייל גולן, ואלין היא בתו, הסבתא והנכדה בילו בהופעה של אהובן בקיסריה וכמובן שגם קיבלו עוגה מהזמר המצליח.

רונית ואלין גולן צילום מסך סטורי
רונית ואלין גולן צילום מסך סטורי

 

חמישי: מזל טוב למוכרים של העיר רחובות. לראש העיר רחובות לשעבר יחזקאל הרמלך שחגג 92 קיצים. למנהל הבמות והאירועים בעירייה שלמה טולדו שחוגג 67 קיצים, וליליד העיר רחובות, הסטנדאפיסט המוכשר שאולי בדישי, שחוגג 45 קיצים. נאחל להם הצלחה, נחת ואריכות ימים.

 

חמישי: אביעד כץ, מאמן הכושר של אייל גולן וחברו הטוב, הגיע עם זוגתו אדל אברהם, בחמישי האחרון להופעה בקיסריה. באמצע ההופעה הפתיע גולן והזמין את כץ לבמה, כץ כרע ברך והציע לאדל נישואים. היא כמובן אמרה כן והזוג המאורס יצאו לנופשון בחו"ל. כץ כידוע שותף עם גולן בחדר כושר ברחובות, שנמצא ברחוב המנוף 8.

 

חמישי: כמיטב המסורת, יהונתן דאנזאן, בנו הבכור של חבר מועצת העיר רחובות עו"ד שמואל בר דאנזאן, יחד עם קבוצת הכדורגל המקומית, מכבי רחובות ילדים א' והמאמן איציק פדלון, נצפו אורזים חבילות מזון לנזקקים לקראת ראש השנה הקרב ובא. ערכי העזרה לזולת וההדדיות ממשיכים לעבור מדור לדור בבית משפחת דאנזאן! כל הכבוד!

 

חמישי: סגן העיר רחובות זהר בלום אירח את חברי כיתתו המגובשת בביתו לערב ברבקיו, שלמדו יחדיו בבית ספר ויצמן ברחובות מכיתה א'-ו', את עמדת הדי ג'יי תפס עמית חזן, נגן הבוזוקי אסף הנעים את הערב, בין המשתתפים דוברת העירייה רינת אלון, עו"ד איילת ערוסי, אנשי עסקים ועוד.

 

שישי: מזל טוב לאיש העסקים הרחובותי משה עזרא שחגג 41 קיצים. בראש המכובדים הקודקוד מתן דיל ורעייתו אפרת שהצטלמו עם הזוג משה ורעות, מנהל השיטור והפיקוח ליאור שוקרי, מפקד תחנת משטרת ראשון לציון אלעד קליין ורעייתו בץ חן, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה ועוד רבים. את עמדת הדי ג'יי תפס ינון יהל הרחובותי, בעל השם המצליח בעולם, שהקפיץ את המשתתפים.

 

שבת: הקומיקאי הרחובותי המצליח אוראל צברי, קיבל פניה מרגשת, שלושה לוחמי צה"ל שיצאו לסופ"ש וביקשו להגיע להופעתו שהוא מקיים הערב מוצ"ש בירושלים. צברי שלא היסס לרגע, הפנה אותם למנהל ההצגה שיארגן להם כרטיסים. צברי: " לחיילים שלנו הכל, אפילו שב"ה סולדאאוט, מקסימום ישבו איתי על הבמה".

שבת: מזל טוב לגולן ביטון מנכ"ל חוויות רחובות, שחגג השבת 46 קיצים. רעייתו רעות ביטון, הפתיעה את המשפחה וכולם יצאו לחגוג את יום ההולדת בהרצליה במלון ריץ-קרלטון.
המנגל מאחל מזל טוב, בריאות ונחת.

פפרצי השבוע

חמישי: הזמר והמלחין הרחובותי האהוב, גולן אברהם, עורך קניות בקניון רחובות. לפתע הוא פוגש בתא ההלבשה את הקודקוד שגם הוא עורך קניות לילדיו, בין לבין בוצע סלפי כבוד.

גולן אברהם ומתן דיל בסלפי
גולן אברהם ומתן דיל בסלפי

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *