כך פרגן אייל גולן לתושב רחובות ומי הפריד בין רחמים מלול למתן דיל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: כך פרגן אייל גולן לתושב רחובות, גיא צור על הנאמנות לרחמים מלול ומי הפריד בין רחמים מלול למתן דיל

 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

שני: חברת המועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך לא ממש עירונית מבטן ולידה. המנגל גילה מהפוסט שהעלתה אלשיך, כשהיא קוטפת ירקות בחווה החקלאית בז׳קט מחויט וג׳ינס (הייתה בדרך לפגישה) ושאיטל גדלה בקיבוץ, עבדה בפלחה, בלולים ובאבוקדו ועבודת אדמה אינה זרה לה. אלשיך: ״עזבתי את הקיבוץ, אך הקיבוץ לא עזב אותי. נותרתי עם הרצון להביא את הקיבוץ שעליו גדלתי עם כל הקהילתיות והירוק היישר לתוך העיר שלי".

איטל בציר אלשיך בקטיף

 

שלישי: מסיבת ברית באולם הפרדס ברחובות לאימרי, נכדו של רמי ועפרה מדהלה. מאות הגיעו לכבד בהם ראש העיר רחמים מלול ולא הרחק ממנו (בתמונה) יריבו שטוען לכתר מתן דיל ובאמצע מפריד כוחות חבר המועצה עודד עמרם. בין המכובדים הנוספים מ"מ ראש העיר זהר בלום, סגן ראש העיר יניב מרקוביץ וסגן ראש העיר אמיתי כהן', חברי המועצה גיא צור, אביב איטח ועוד

רחמים מלול, עודד עמרם ומתן דיל

 

שלישי: אולמי רוז בפארק המדע, הילולת הצדיק הבבא סאלי שמארגנת משפחת יפרח הרחובותית, האב אבי ובנו עו"ד איתי יפרח מארחים מאות מוזמנים. בהם שר החוץ אלי כהן, הראיס רחמים מלול, ח"מ גיא צור, הבוס של איתי עו"ד אביחי חג'בי ועוד רבים.

השר אלי כהן ומשפחת יפרח

 

רביעי: מזל טוב לחבר מועצת העיר רחובות רועי שרעבי שחגג 53 חורפים, מזל טוב גם לרל"שית לשכת מנכ"ל העירייה ריטה שנקר שגם היא חגגה 53 חורפים, ומזל טוב למנכ"ל היכל התרבות אילן גרזי שחגג 56 חורפים.

אילן גרזי, ריטה שנקר ורועי שרעבי

 

רביעי: הזמר הרחובותי המצליח גולן אברהם הקדיש ברכה לחבר ילדותו מהשכונה, הזמר המצליח איתי לוי, לרגל יום הולדתו ה-35. "אני מכיר אותך מגיל קטן, יותר נכון מהרגע שאתה תינוק. מה לא עברנו בחיים אנחנו יכולים לכתוב ספר, איך לנצח את החיים, אח שלי גדלנו בשכונה שיכלנו להיות משהו אחר אבל בחרנו דרך טובה וישרה, דרך בלכבד כל אדם וכך יצרנו קשרים ויצאנו מהמעגל הקשה שגדלנו בו כל אחד בדרכו. אני גאה ומתרגש כל פעם לראות אותך כובש יעדים ופסגות, ואני מאחל לך שהמנגינה הזו לא תפסיק לעולם. אתה אח שלי בדם בגוף ובנפש, אני מודה לבורא עולם שזכיתי בחבר נשמה כמוך. לא הרבה יודעים שהיית ילד קטן היית תורם לנזקקים אוכל לשבת, לא סתם בורא עולם נגע בך מזל טוב לב שלי".

גולן אברהם ואיתי לוי צילום באישור

 

חמישי: חבר מועצת העיר רחובות אבי מוזס מוציא  אוטובוס מודרך לסיור לימודי בעיירה סוסיה שבדרום הר חברון. מוזס סיכם: "היה מרתק, סיור חשוב שעשינו במסגרת המורשת".

חדשות רחובות - עו"ד אבי מוזס - רחובות ניוז
חדשות רחובות – עו"ד אבי מוזס

חמישי: הזמר הרחובותי המצליח במדינה אייל גולן בהופעה שניה בהיכל נוקיה, מפתיע את 12 אלף הנוכחים, ומעלה לבמה את הרכש החדש שחתם לאחרונה בחברת ליאם הפקות, רותם חן, יליד רחובות בן 34, בוגר בית ספר קציר ועו"ד במקצועו. ההכירות של השניים החלה לאחר שרותם הלחין לאייל מספר שירים ומאותו רגע אייל סימן אותו. נאחל לו בהצלחה.

אייל גולן ורותם חן צילום פרטי

 

חמישי: חבר מועצת העיר רחובות גיא צור מתארח ברדיו השפלה בתוכנית הרדיו ״שעת קפה״. בשידור סיפר צור על התכנונים בבחירות המוניציפליות הקרובות, אחת השאלות עסקה בהתמודדות עתידית על ראשות העיר. צור: ״ אני צועד עם רחמים מלול דרך ארוכה וכך יהיה כל עוד מלול יתמודד".

גיא צור בתחנת קול השפלה

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *