כל האמת על השקעות נדל"ן בברלין

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אין אדם שלא היה רוצה להרגיש כמה שיותר יציב מבחינה כלכלית ולכן ברור מדוע גם אתם חושבים על הנושא הזה מידי פעם.

זה טוב ויפה שאתם מרוויחים משכורת חודשית ואולי אתם גם חוסכים חלק ממנה, אך האם זה מה שיוביל אתכם ליציבות הכלכלית שעליה אתם חולמים? לרוב התשובה לכך תהיה שלילית. לכן כדאי שתתחילו לחשוב על השקעות שונות, ואם השקעה בשוק ההון לא מתאימה לכם, כדאי לדעת שהשקעות שונות בנדל"ן בברלין בהחלט יכולות להיות רלוונטיות. אומנם זה נכון שהנטייה הטבעית של רוב האנשים היא להשקיע בערים שונות בישראל, אך הגיע הזמן להבין שגם השקעות נדל"ן בברלין יכולות להניב לכם תשואת נפלאות. למען האמת, עבור אנשים רבים ההשקעה בישראל כלל לא יכולה להיות רלוונטית כי היא דורשת הון עצמי גדול מידי. לעומת זאת, השקעה בנדל"ן בברלין יכולה להיות אטרקטיבית יותר כי לא צריך סכום התחלתי כל כך גבוה.

 

איך לבצע השקעות נדל"ן בברלין?

 

אם מה שמרתיע אתכם בכל מה שקשור להשקעות שונות של נדל"ן בברלין זו העובדה שאתם לא מכירים את העיר, לא מכירים את החוקים ולא יודעים גרמנית, אתם לא לבד. רוב הישראלים שחושבים על השקעות כאלה בסופו של דבר מוותרים בגלל הסיבות הללו. עם זאת, רגע לפני שגם אתם זונחים את החלום, כדאי שתדעו: השקעות נדל"ן בברלין זה משהו שאתם יכולים לקבל בו עזרה מקצועית משמעותית. העזרה המקצועית תינתן לכם על ידי סוכנויות תיווך שזו ההתמחות שלהן, אז למה שלא תפנו אל חברה אחת שכזו? למעשה, חברות כאלה יכולות לעזור לכם למצוא את הנכס הכי מוצלח והן גם יכולות לעזור לכם בכל ההתמודדות עם הבירוקרטיה. אומנם זה נכון שתשלמו עמלה על השירות הזה, אך יחד עם זאת, השירות הזה יעזור לכם להימנע מכמה טעויות משמעותיות ביותר. לכן כדאי לשקול את האפשרות הזאת כי אין ספק שחברת תיווך מתאימה היא הכתובת הנכונה.

 

באיזה נדל"ן כדאי להשקיע בעיר?

 

כשאתם חולמים על השקעות נדל"ן בברלין אתם רואים לנגד עיניכם רק את האפשרות של דירות להשכרה? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. האמת היא שבברלין יש מגוון אדיר של אפשרויות ולכן רצוי להישאר פתוחים לרעיונות נוספים. אתם יכולים להשקיע בבניין מגורים שלם אך אתם יכולים לקנות גם משרדים להשכרה. תוכלו לבצע את ההשקעה לבד או להיכנס בתור שותפים עם אנשים אחרים שמשקיעים, כך שזה בהחלט נכון לומר שהשמיים הם הגבול. למרות הקשיים ולמרות שלנהל נדל"ן שנמצא מחוץ לישראל זה לא דבר קל, לא כדאי לוותר על כך. על שעליכם לעשות הוא להיעזר במומחים הנכונים, אז למה אתם מחכים? יש היום גם מתווכים שיוכלו לנהל עבורכם בפועל את הנכס בברלין כך שאתם לא לבד בסיפור הזה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *