כל הפרטים על האירוע של אביב איטח ולאן נסע אייל גולן לאחר תקרית הבקבוק

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

כל הפרטים על מסיבת הברית של אביב איטח, מה עשה אייל גולן לאחר תקרית הבקבוק, מי שילמה על רחמים מלול אלף שקלים ולאן המשיכו יחדיו מתן דיל וארנון בר דוד לאחר פגישתם הראשונה.

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

 

שבת שעברה: יקיר המדור רחמים מלול, מגיע בשבת בבוקר כהרגלו, לבית הכנסת בשכונתו, רגע לפני הקריאה בתורה, נוהגים בבית הכנסת למכור למתפללים עליות ופתיחת היכל ארון הקודש, לפתע, צועקת מעזרת הנשים בלוגרית מוכרת מרחובות הנחשבת למעריצה של מלול, ומציעה לרכוש את פתיחת ההיכל למתפלל רחמים מלול תמורת אלף שקלים. גבאי בית הכנסת פונה לקהל ושואל אם יש הצעות גבוהות יותר, לאחר שאיש לא מציע מכריז הגבאי שמלול יקבל את הפתיחה המכובדת תמורת הסכום שייתרם כמובן לבית הכנסת. כשהמכירה מסתיימת, ניגש מלול להיכל ארון הקודש כשהוא מחויך ופותח את ההיכל.

חדשות רחובות - רחמים מלול ראש עיריית רחובות נושא ספר תורה - רחובות ניוז
רחמים מלול נושא ספר תורה אילוסטרציה

 

ראשון: הקודקוד של רחובות מתן דיל ורעייתו אפרת, בילו במסעדת בר פטריקס שבפארק המדע, רחוב חיים פקריס 6, וצפו בגמר גביע היורו בין אנגליה למנצחת האלופה ספרד. הזוג נהנה מאווירה וחוויה מקומית ספורטיבית. בסיום המשחק הצטלמו עם בעלי ועובדי המקום, רפאל יפרח, דורון אלטל ואליאור זוהר. 

 

ראשון: מזל טוב לאיש העסקים האהוב הרחובותי משה מזרחי, שחבריו לפרלמנט חגגו לו 70 קיצים בהפתעה. מזרחי שהתרגש ברך את כולם חזרה. נכחו: יו"ר מרחב ההסתדרות עודד עמרם, הצלם מבית אולפני רחובות אבי זרחי, יו"ר ועד תנובה ארצי אחיאב שמחי, יו"ר ועד תנובה רחובות ערן שרעבי ועוד.

 

שני: מנכ"ל חוויות רחובות גולן ביטון ורעייתו רעות, לוקחים את ילדיהם ומדרימים לנופש באילת. בערב, הם יוצאים לבלות ולהינות מהופעתה של שרית חדד שנמצאת איתם במלון. לאחר השואו, ניגש ביטון לחדד, מפרגן לה ומזכיר לה שלפני 4 שנים היא הופיעה בפני עובדי רשת חוויות ומבחינתו אם יסתדר לה, זה יקרה בקרוב שוב.

גולן ורעות ביטון במופע של שרית חדד
גולן ורעות ביטון במופע של שרית חדד

 

שני שעבר: שכונת חבצלת ברחובות, אירחה משפחת בוטווין, דן ומאיה, את מובילי קבוצת מכבי רחובות בכדורסל, הסיבה –  להגיד תודה על עונה מוצלחת. בין הנוכחים, הראיס מתן דיל, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק הספורט אביב איטח, חברי המועצה שמואל בר דאנזאן ואוה גור, מנהל אגף הספורט, דורון שמחי, ארז מרקוביץ, משפחת פרליס, משפחת גובר, נטלי דדון, שחקני הקבוצה, חברי הנהלת מכבי ומכובדים נוספים.

 

שלישי: הזמר הרחובותי המצליח ביותר במדינה, אייל גולן, חוטף בקבוק מהקהל, במהלך הופעה באשקלון. גולן עוצר את ההופעה ואומר כמה מילים מתוך עצבים וביקורת מוצדקת על התופעה המכוערת. מילותיו הובילו למאות תגובות ואפילו שיר שהמציאו. את הסופ"ש בחר גולן לעשות באיביזה, הרחק מכל הפטפטת המיותרת שעסקה בו.

הבקבוק שוהשלך צילום רשתות חברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
הבקבוק שוהשלך צילום רשתות חברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

 

רביעי: חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך, מעלה תמונות מאירועי העיר ופרויקטים שיזמה בשבוע אחד, מפסטיבל קהילתי יד שנייה, "פסטיבוק״, שנה 4 במתחם היקב, פרויקט הקרנת סרטים בפארקים מדי יום רביעי ב-20:00, המשך של נסיעות ״שבוס חינם בשישי לת״א ״, תמונת פרידה פעם אחרונה ממרצ בועידה האחרונה שהתקיימה בת״א רגע לפני האיחוד עם מפלגת העבודה. משם נסעה  בציר אשליך מיד ל״חוויות שוויץ״ לחתום את השבוע העמוס עם יואב קוטנר והביטלס והפעם הגיעה עם כל המשפחה, שם ברכה לשלום מנכ"ל חוויות גולן ביטון. רינת אלון שהפיקה את הפסטיבוק כתבה עליה בפוסט: איטל היא חברת מועצה נמרצת, שהשפן של אנרג'ייזר הוא קשישה שמדדה עם הליכון אחריה.

 

רביעי: בשעת צהריים, מגיע יו"ר התסדרות העובדים הארצי ארנון בר דוד, לקומה השישית בעיריית רחובות ונפגש עם הראיס עו"ד מתן דיל. את בר דוד ליוו יו"ר המרחב עודד עמרם, יו"ר ועד עובדי העירייה רמי מדהלה ועוד. הפגישה כאמור היתה הראשונה בין דיל לבר דוד, לאחריה המשיכו כולם לארוחת צהריים במסעדה מוכרת בעיר, המנגל בדק – כל אחד שילם מכיסו.

 

רביעי: אולם בית רבקה בכפר חב"ד, נערכת חתונתם של אברהם יעקב, בנו של רב חב"ד רחובות מנחם מענדל גלוכובסקי עם בחירת לבו זהבה זלטה. משתתפים: המשנה לראש העיר רחובות ח"מ אריה ליפסקר והקודקוד מתן דיל. מזל טוב.

 

חמישי: השר לביטחון פנים איתמר בן גביר מגיע לכותל המערבי כשברקע, עסקת החטופים, לאחר התפילה נפגש עם המשנה לראש העיר רחובות אריה ליפסקר, שמייצג אותו במועצת העיר רחובות, השניים מתחבקים מתלחששים, לא ברור על מה. .

ליפסקר ובן גביר

 

חמישי: פתיחת ה״פאבלה״ ה״פאב״ השכונתי בשכונת מקוב ברחובות,  בשיתוף פעילים חברתיים, חבר מועצת העיר רחובות עו״ד שמואל בר דאנזאן מחזיק תיק הרשות לביטחון קהילתי, יוני רוטנברג, שקד פינהולץ, מנכ״ל חוויות גולן ביטון והקודקוד של העיר מתן דיל שמגיע לברך ולאחר מכן שותה בירה מהחבית.

 

שישי: למעלה מ-700 אורחים הגיעו לאולם ׳קולוניה׳ למסיבת הברית של לביא חיים איטח, בנם הבכור של מ״מ ראש העיר אביב איטח וזוגתו גלית. על התפריט היה אמון השף בני מדר ממסעדת הSHPERA ועל המוסיקה דניאל וזה והזמר רובי לוי.
בלטו בנוכחותם: ראש העיר מתן דיל ורעייתו אפרת, סגנים, בכירים וחברי המועצה מהקואליציה ואופוזיציה, כדורגלן העבר אבי נימני, השחקנים נדב אבוקסיס ומורן גרוס-כהן, ראשי הערים חיים ביבס, רז קינסטליך, שי קינן ואילן ירימי, הכתב הצבאי הלל ביטון-רוזן, יו״ר הכנסת אמיר אוחנה, השר לשעבר גדעון סער, שר החוץ ישראל כ״ץ, חברי/ות הממשלה והכנסת יריב לוין, אלי כהן, יואב קיש, אבי דיכטר, עידית סילמן, גילה גמליאל, טלי גוטליב, משה סעדה, אופיר כץ, דוד ביטן וחנוך מילבצקי. מזל טוב היה מרגש מאוד!

 

שישי: מזל טוב לעובדת עיריית רחובות האהובה מיכל מדהלה, שחגגה 57 קיצים. חברותיה ובתה אביה קפרא – מנהלת אגף החינוך הבלתי פורמלי בחברה העירונית, שרו לה באופן ספונטני במסיבת הברית של מ"מ ראש העיר אביב איטח שהצטרף אף הוא והשמחה כמובן היתה כפולה. נאחל לה בריאות, נחת ואריכות ימים.

 

שבת: מזל טוב לרכזת התרבות והאירועים החרוצה של רשת חוויות, פנינה שטאובר, שחגגה השבת 69 קיצים. נאחל לה בריאות, נחת ואושר.

פנינה שטאובר

 

פפראצ' השבוע

שלישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, נצפתה מקבלת קהל במיזם חברתי שהתחילה משנת 2013, אף תושב נשאר ללא מענה.

 

שישי: מסיבת ברית למ"מ ראש העיר רחובות אביב איטח, בין המכובדים, ניצב משנה אלעד קליין תושב רחובות שמכהן כמפקד תחנת ראשון לציון, הקודקוד של ראשון לציון רז קינסטליך והקודקוד של רחובות מתן דיל. למנגל נודע שהשלושה מסכמים חברות של שלושה עשורים.

אלעד קליין, רז קינסטליך ומתן דיל
אלעד קליין, רז קינסטליך ומתן דיל

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *