כמעט אסון: פיגומים מאתר בניה שנפלו בנס לא פגעו בילדי הגן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

כמעט אסון: פיגומים מאתר בניה שנפלו בנס לא פגעו בילדי הגן. שוטרים שהוזעקו החלו לטפל במקרה. 

צילומים: רחובות ניוז

פיגומים של אתר בניה ברחוב הרב הרצוג ברחובות נפלו לפני זמן קצר על גן ילדים עירוני "חלמונית" בזמן שילדי הגן שהו בתוכו, בנס אף ילד לא נפגע. אחד ההורים אמר לחדשות רחובות ניוז: "נס גדול קרה לנו, יש בגן שתי כיתות, כיתה אחת למעלה שעדיין בתוך הכיתה מונה 35 ילדים ובכיתה השניה בגן חלמונית חלמונית יש 30 ילדים ולשם נפלו הפיגומים".

אנשי הפיקוח והביטחון של עיריית רחובות הגיעו למקום יחד עם מ"מ ראש העיר המחזיק בתיק החינוך זהר בלום, כדי לקבל הסברים על המקרה ולפעול בהתאם נגד הקבלן שמבצע את העבודות. במקביל יועבר דיווח למשרד העבודה והרווחה על האירוע שלמרבה המזל כאמור הסתיים בנס גדול.

הנזק שנגרם בגן צילום: רחובות ניוז

 

‏ראש העיר הורה להפסיק את העבודות באתר הבנייה לאלתר

כתוצאה מביצוע עבודות באתר בניה הסמוך לגן ילדים בעיר, נפלו חלקי בנייה למחסן גן הילדים הסמוך.
הנסיבות עדיין נחקרות על ידי המשטרה וכן על ידי כלל הגורמים הרלוונטים בעירייה וכן משרד העבודה והרווחה.
עם קבלת ההודעה על האירוע הגיעו למקום כל הגורמים הרלוונטיים מעיריית רחובות – מנכ״ל עיריית רחובות מאיר דהן, מינהל החינוך והנוער ומחזיק תיק החינוך מ״מ ראש העיר, סגן מנהל אגף הביטחון וכן מםקחי אגף הפיקוח על הבניה במנהל הנדסה ראש העיר ועיריית רחובות רואים בחומרה רבה את האירוע . ראש העיר הנחה להפסיק לאלתר את העבודות במקום.אנשי מנהל החינוך והנוער נמצאים במקום ומסייעים בתפעול הגן מחדש, מעדכנים את ההורים ופועלים להשבת המצב לקדמותו. עוד היום יטופלו הנזקים והעבודה באתר הבנייה לא תחודש עד שהעיריה תוודא מעל לכל ספק כי היא תתבצע בהתאם לכל כללי הבטיחות והביטחון לגן ולכל הסביבה.
מינהל החינוך יקיים היום פגישה עם הורי הגן על מנת להעניק להם את כל המידע ולהשיב על כל שאלותיהם

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *