למעלה מ- 20,000 תושבים בחרו בחוויות חדשות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

למעלה מ- 20,000 תושבים בחרו בחוויות חדשות
רשת חוויות פותחת את ההרשמה לשנת הפעילות תשפ"ד

מרכז חדש בחצרות המושבה, מרכז טכנולוגי חינוכי חדש לילדים, בית קפה קהילתי שווה במיוחד ומאות חוגים, מועדונים, קורסים וסדנאות לכל הגילאים. תושבי רחובות בוחרים חוויות חדשות במרכזים הקהילתיים ההרשמה באתר רשת חוויות.

רשת חוויות
רשת חוויות

אילו חוויות חדשות בוחרים לשנת הפעילות תשפ"ד? יותר מ-20,000 תושבים בחרו והשתתפו חוגים ופעילויות במרכזים הקהילתיים של רשת חוויות בשנה החולפת. עם פתיחת ההרשמה לשנה הקרובה, צופים ברשת המשך מגמת עלייה בביקושים לתוכן האיכותי והמחודש. בתוך כך, הרשת נערכת לפתיחת מרכז חדש בשכונת חצרות המושבה וכבר בשבועות הקרובים תפתח ההרשמה לחוגים במרכז, לצד פתיחת מעון יום חדש בשכונה. עוד מזמינים ברשת את התושבים לבקר כבר עכשיו בבית קפה "שווים בקפה", שנפתח החודש בחוויות שוויץ רחובות החדשה וינוהל על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים. בחודש ספטמבר ייפתח סניף נוסף של בית הקפה במרכז שוויץ המדע. עוד השנה מתבצע שיפוץ ופתיחה מחודשת של אולם קריית משה ויפתחו שתי ספריות, אחת בשכונת מקוב בבי"ס בראשית ואחת בשכונת רחובות ההולנדית בבי"ס "רון ארד".

רשת חוויות
רשת חוויות

ואיזה תכנים חדשים מציעה הרשת? מומלץ במיוחד להתעניין בחוגים של מרכז "חכמולוג" החדש שנפתח במרכז חוויות בית החמישה, ומציע שפע של חוגים טכנולוגיים חינוכיים ולימודיים לילדים, בתוך חלל קסום שעוצב במטרה לתת מעטפת תומכת לעידוד הלמידה והעצמה האישית. גם הפעילויות למבוגרים הורחבו ובין ההיצע החדש, ייפתחו השנה מועדון זמר עברי בשוויץ המדע, מועדון נשים במרכז אושיות, קורס מרוקאית במרכז אושיות, מועדון גיל הזהב לחרדים מבוגרים בחוויות מהות ועוד. לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים יפתח השנה מועדון חברתי חדש לגילאי 21+ בשוויץ רחובות החדשה.

במקביל לתכנים החדשים והקיימים עבור קהילות העיר בכל הגילאים, ברשת חוויות מעמיקים גם את המעורבות הקהילתית של התושבים, ולראשונה ייפתח מיזם קהילתי "קפה ידע", במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה, שיציע הרצאות קהילתיות אחת לחודש, המועברות על ידי תושבי השכונה שהנם בעלי ידע ותחומי התמחות ייחודיים. עוד תפתח השנה תוכנית ייחודית לאימהות אחרי לידה במרכז רחובות ההולנדית, גן עם אמא ירחיב את פעילותו למרכז תנופה ובית לגדול טוב יפתח סדנאות ייחודיות ומעשירות להורים וילדי גיל הרך, בהם סדנת תיאטרון מומלצת.

רשת חוויות
רשת חוויות

בין החידושים המרגשים של הקיץ הזה, החל בחודש יולי לפעול מועדון הצעירים של רחובות, בשיתוף עם אגודות הסטודנטים בעיר, והוא נפתח בהצלחה מסחררת במופע ראשון בהיכל התרבות. הפעילות מיועדת לגילאי 20-40, והמועדון מציע הופעות, הרצאות וקורסים – בהמון תחומי עניין, בהם למשל, קורס התנהלות כלכלית.

מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון

גולן ביטון, מנכ"ל רשת חוויות, אומר כי: "הנהלת הרשת והעובדים, הם המנוע והכוח של ההצלחה שלנו, הם עובדים סביב השעון, גם בשנת הפעילויות וגם בחופשים, על מנת לייצר תוכן איכותי, לשמור על רמת שירות טובה ובמקביל, לפתח חוויות חדשות. גם השנה פתחנו עוד ועוד בתים ומיזמים חדשים. היתרון שלנו הוא שאנחנו חיים ונושמים את השכונות ואת התושבים, קשובים מאוד לצורך לשפר, לשמר ולהתפתח יחד, ופועלים בשיתופי פעולה רחבים עם העירייה, הגופים, ההורים, המתנדבים והנציגויות השונות בקהילה. קהילה העצומה הזאת שבנינו בעיר ועצם העובדה שאנחנו נותנים מענה ישיר בשטח, מאפשרים לנו להציע את הפעילויות הטובות ביותר, בהתאמה לאופי השכונות ולרצונות התושבים – ומכאן גם הביקוש וגם ההצלחה. לכן התודה הגדולה היא לעשרות אלפי תושבים שמרגישים שחוויות היא הבית הטבעי שלהם להתפתחות אישית וחברתית".

לפרטים והרשמה>> https://did.li/vOQ5q

חדשות רחובות - אמיתי כהן - רחובות ניוז
חדשות רחובות – אמיתי כהן – רחובות ניוז

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו"ר רשת חוויות, מסר כי: "השנה רשמנו עלייה של 25% בהשקעות בתחומי חברה וקהילה, עלייה של 25% בתחומי ילדים ונוער ועלייה של 14% בהשקעות לצעירים. לצד זאת, הורחבו פעילויות הרשת בכל תחומי החינוך הבלתי פורמאלי, התרבות והפנאי. אנחנו מתחילים לראות את התוצאות מדברות בשטח, את שיתופי הפעולה מתרחבים ואת המעורבות של התושבים עולה בהתאם. חשוב לציין שתנופת העשייה ברשת היא תוצאה של שיתופי פעולה עירוניים רחבים עם כלל הגורמים, העירייה והנהגת ההורים. אני מודה לראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל העירייה והעובדים, למנכ"ל רשת חוויות, מנהלות ומנהלי ועובדות ועובדי רשת חוויות, שעושים לילות כימים להעניק שירותים ברמה הגבוהה ביותר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *