למרות המצב: כשלושים איש הפגינו במרכז העיר רחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

למרות המצב: כשלושים איש הפגינו במרכז העיר רחובות. רועי שרעבי שביתו נפגע ובתו נפגעת חרדה התעמת עם המפגינים: " כל מפגין צריך להתבייש בעצמו". 

צילום: רחובות ניוז

למרות שסוכם שלא תהיה מחאה, כשלושים מפגינים כעת במדרחוב של רחוב הרצל ברחובות. חבר מועצת העיר רחובות רועי שרעבי שנתקל בהם, התעמת איתם. שרעבי סיפר להם שבתו נפגעת חרדה מהרקטה האחרונה, בתו השניה לוחמת כעת ביחידה קרבית וביתו הפרטי נגרם נזק רב.

ביתו של רועי שרעבי לאחר נפילת הרקטה

שרעבי: "בזמן שהעיר שלנו מדממת ומוכת הלם, ובזמן שהחיילים שלנו וכוחות הביטחון נלחמים ואחרי שהבת שלי נפגעת חרדה מהרקטה שנפלה ליד הבית שלנו שגם ניזוק, בזמן שכל השכנים שלי מטופלים על ידי עובדים סוציאליים ואחרים בבתי מלונות כי אין להם בית, אני לא מצליח להבין איך יש להם פרצוף לצאת בעת הזו ולהפגין! השלט בושה שהם מחזיקים מופנה אך ורק אליהם! אין לי בעיה עם הפגנות, בעד הרפורמה או נגד זה לא מענין וזו זכותם הלגיטימית, אבל בזמן הזה שאנחנו בשיאה של מלחמה ומטוסי חיל האוויר פועלים, המדינה מופגזת טילים ורקטות, איפה הסולידריות? לכל דבר יש זמן, עוד לא קברו את השכנה שלי והם כבר יוצאים להפגין? פשוט בושה להם. הם שכחו שאין להם מדינה אחרת!".

זירת נפילת הרקטה ברחובות. צילום: רחובות ניוז

הותר לפרסום: בהמשך לאירוע פגיעת הרקטה אמש ברחובות, המכון לרפואה משפטית סיים את מלאכת זיהוי הקורבן. ההרוגה היר אינגה אברמיאן בת 82 מרחובות. הודעה נמסרה למשפחתה. עדות הנכד ארתור: "הם לא הספיקו להגיע לממ"ד. סבא כנראה נלחץ וסבתא ניסתה לעזור לו לקום, אבל האזעקה התחילה מאוחר מדי, הייתה להם הרבה פחות מדקה וחצי להגיע לממ"ד". בני הזוג בשנות ה- 80 לחייהם, נשואים למעלה מ-50 שנה, הזוג עלו ארצה מארמניה. ארתור סיפר כי בדירה היה ממ"ד, אבל כיוון שסבו קטוע רגל ויד בעקבות תאונת דרכים קשה לפני למעלה מעשור, הוא מתנייד על כיסא גלגלים ולקח לו זמן להתארגן.
יהי זכרה ברוך

 

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

 

תגובות