לראשונה: שיתוף פעולה בין מכבי רחובות לרשת חוויות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לראשונה: שיתוף פעולה בין מכבי רחובות לרשת חוויות מביא את הכדורסל ללב השכונות

 

שיתוף פעולה ראשון מסוגו יוזמת מכבי רחובות ורשת חוויות, בשיתוף מחלקת הספורט בחברה עירונית, יצא לדרך בהצלחה אדירה עם שלוש קבוצות כדורסל חדשות לנוער וצעירים בלב השכונות.

שיתוף פעולה בין קבוצת הבוגרים של מכבי רחובות בכדורסל ובין רשת חוויות רחובות, בשיתוף מחלקת הספורט בחברה העירונית, בניהולו של דורון שמחי, הוביל לפתיחתן של שתי קבוצות נערים לכדורסל, המתאמנים בלב השכונות. בקרוב תפתח קבוצה נוספת לבוגרים, המיועדת לצעירים.

את היוזמה המרגשת הוביל אפיק ניסים מנכ"ל מכבי רחובות, שחקן נבחרת ישראל לשעבר, אשר פנה לרשת חוויות, וביקש לפתוח קבוצת נערים גילאי ז'-ט' במסגרת חוגי רשת חוויות ובכך להרחיב את הפעילות הספורטיבית ולייצר הזדמנות לנוער בשכונות להצטרף לענף הכדורסל העירוני.

חדשות רחובות - אמיתי כהן - רחובות ניוז
חדשות רחובות – אמיתי כהן – רחובות ניוז

אמיתי כהן, סגן ראש העיר ויו"ר הרשת, אומר כי: "ההצלחה הגדולה של המיזם היא בשיתופי הפעולה, שנוצרו כתוצאה מההבנה שהקהילה עומדת במרכז העשייה. רשת חוויות מובילה כיום מעורבות חברתית בכל רחבי העיר, ומעבר להיצע החוגים והפעילויות, פועלת לעודד יוזמות שצומחות מהשטח ובכך לחזק את הקהילות המגוונות להניע תהליכים להעלאת איכות החיים בעיר".

שי טרונך, מנהל תחום נוער ברשת חוויות, לקח את ההצעה לשיתוף פעולה בשתי ידיים, והביא לפתיחת חוגים בשני מרכזים קהילתיים של רשת חוויות, באושיות (האימונים מתקיימים באולם הספורט של בית הספר יבניאלי) ובקריית משה (האימונים מתקיימים בבית ספר הראי"ה). בשלב זה, נבחנת פתיחת קבוצה נוספת גם במרכז אבן גבירול ובקרוב תפתח גם קבוצת צעירים בשכונת קריית משה, המיועדת לבוגרים בשכונה, כמפגש ספורטיבי חברתי לשעות הפנאי, זאת בשיתוף פעולה עם יונתן בחור מנהל המרכז. "המטרה שלי היא להפוך את המיזם לקבוצה תחרותית בעתיד", אומר טרונך, "כך שיתקיימו טורנירים, משחקים עם קבוצות אחרות ועוד. כרגע בימי פתיחת החוגים יש כמה עשרות משתתפים בכל קבוצה, ואני צופה שנגיע להיקפי פעילות רחבים בהמשך".

מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון

גולן ביטון, מנכ"ל רשת חוויות, אומר כי: "הנוער הרחובותי הוא אחד מקהלי היעד החשובים ביותר עבורי, כמי שפיתח את התחום בשנים האחרונות, אני מודה לכל השותפים ולמנהל התחום ברשת חוויות, שהרימו את הכפפה ומעלים לסדר היום את הצרכים של הנוער והצעירים בשכונות. מעבר לכדורסל ולספורט, מדובר במיזם חברתי וערכי ראשון במעלה, שנותן מסגרת מקצועית ומאפשר לתעל את האנרגיות לכיוונים חיוביים. בשלב הזה הוחלט כי ההשתתפות וההרשמה לחוגים תהיה ללא עלות, על מנת לעודד את צמיחת החוגים. לאחר מכן נבצע מיפוי צרכים, ונקבע עלות סמלית למשתתפים, כחלק מתחושת המחויבות והשותפות למיזם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *