לרגל יום השואה: הציבור מוזמן למסע וירטואלי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לרגל יום השואה: הציבור מוזמן למסע וירטואלי להמחשת השואה במשקפי תלת מימד

כ- 2000 תלמידים משתתפים במיזם המיוחד, אשר ממחיש את השואה בדרך הקרובה ביותר למציאות* תושבי העיר מוזמנים לחוות את יום השואה דרך משקפי מציאות וירטואלית ב"בית דרור", מרכז עירוני להנצחת השואה בעיר רחובות, ערב יום השואה, יום שני, 17.4.2023 , בשני סבבים בשעות: 19:00 ו 21:00 .

מינהל החינוך של עירית רחובות ו"בית דרור", מרכז עירוני להנצחת השואה בעיר רחובות, מזמין את תושבי העיר לקחת חלק באירועי יום השואה והגבורה תשפ"ג בדרך הקרובה ביותר למציאות.
מדובר במסע וירטואלי במשקפי תלת מימד לתוך אושוויץ – הצטרפו למסע עוצמתי של 65 דקות באמצעות משקפי תלת מימד לתוך סיפורה של יהדות אירופה, מחיי קהילה ותרבות לפני המלחמה ועד לערימת האפר שנותרה.

מיזם "ניצחה הרוח" ומינהל החינוך בעירית רחובות חברו יחד כדי לאפשר חוויה של מסע לפולין במשקפי תלת מימד -מבלי לנסוע לפולין. המיזם מאפשר חוויה וירטואלית, מרגשת, מסעירה ויוצאת דופן בפולין, תוך חיבור היסטורי בין-דורי.
בחודשים האחרונים צפו במיזם למעלה מ 500 תלמידים מהעיר ובשבועות הקרובים עוד כ- 1500 תלמידים צפויים לצפות במיזם חשוב זה.
בית דרור, המרכז העירוני להנצחת השואה, פותח את שעריו על מנת שגם תושבי העיר הבוגרים יותר יוכלו לצפות במיזם, בערב יום השואה, יום שני, 17.4.2023 .
הצפייה תתקיים בשני סבבים בשעות: 19:00 ו 21:00. הכניסה בהרשמה מראש בלבד (ללא עלות) באתר עיריית רחובות בקישור>במייל: [email protected]

ביום השואה, יום שלישי, 18.4.2023, מזמין בית דרור את הציבור הרחב לטקס ולהקרנת סרט דוקומנטרי בנושא השואה
09:00 – טקס בביצוע תלמידי שכבת י' בית ספר "קציר"
11:00 – הקרנת הסרט הדוקומנטרי: "אהבה זו לא הייתה".

ראש העיר רחמים מלול צילום רמי זרגרי

ראש העיר, רחמים מלול: "בבית דרור הצליחו לפצח את האתגר הגדול ביותר ביום השואה: כיצד ממחישים לדור שלנו את מה שקרה אז. תושבי העיר מוזמנים לחוות מקרוב ולציין באופן הכי קרוב למציאות את יום הזיכרון לשואה ולגבורה".

מ"מ ראש העיר זהר בלום
מ"מ ראש העיר זהר בלום

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום: "בית דרור פועל במשך כל ימות השואה על מנת לחזק את ערך זכרון השואה בקרב בני הנוער ומערכת החינוך העירוני. כעת הוא פותח את שעריו לחוויה מיוחד לכלל תושבי העיר".

אפרת צוקרמן. מנהלת אגף החינוך

אפרת צוקרמן ראש מינהל חינוך: "לזכרון השואה יש מטען ערכי חשוב ורלוונטי, ולכן אנו משקיעים בחינוך דור העתיד של העיר באמצעות חוויה מיוחדת, במשך כל ימות השנה"
שרון ירון, מנהלת "בית דרור" : "עירית רחובות הגדילה לעשות והקימה מרכז להנצחת השואה ברחובות. זהו צעד משמעותי, חשוב וערכי בהנצחת השואה לדורות הבאים. אנו נמשיך לקיים את צוואת הנספים ולהשמיע את קולם אשר נדם".

לפרטים נוספים: 052-4141418

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

 

תגובות