מאיר דהן סוגר מעגל ועל ההופעה המשותפת של אייל גולן וליאור שוקרי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מאיר דהן סוגר מעגל ואייל גולן הופיע עם ליאור שוקרי על אותה במה

 

ראשון: המועמד לראשות העיר רחובות יניב מרקוביץ׳, עורך צילומים לקראת חשיפת הרשימה. לצילומים מגיעים אנשי צוות רבים בהכוונת אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בארץ. אין ספק כי מרקוביץ׳ מכוון גבוה.

מרקוביץ והצילומים

 

שני: חבר מועצת העיר רחובות והמועמד למועצת העיר הבאה שאול צגהון: "זכיתי לקבל ברכה והצלחה מאבי גובזה צגהון בדרכי להתמודדות למועצת העיר. באתיופיה אבי חינך דורות רבים של תלמידים לציונות, גם במחיר של סכנות נפש ומאסר קשה שבעקבותיו הוכר כאסיר ציון, מעמד הברכה הוא רגע עמוק ומרגש אשר חשוב לי לקבל בכול דרך שאני הולך בה
אימי סנאיה צגהון בת טרונך יעקוב ז"ל מלווה אותי עמוק בלב ואני מרגיש את ברכתה, כל יום אני מזכיר לעצמי שאני עומד כאן על כתפי ענקים".

שאול צגהון

 

שלישי: חמשת אלפים בלונים וחמשת אלפים מניפות, חילק מטה הבחירות של המועמד לראשות העיר רחובות זהר בלום, בשלושת ימי פסטיבל הפסלים. פקח עירייה שנשלח לבקש מהם לחדול מהחלוקה בטענה שמדובר בתעמולת בחירות אסורה נתקל במספר שתיים לרשימה של בלום, אבי קינד, שהסביר שמדובר בשטח פרטי ואין כל איסור, הויכוח נמשך עד שקינד אמר: "אין לי בעיה שתזמין משטרה ויעצרו אותי, אין לי מה לחשוש, הכל חוקי". החלוקה נמשכה וכל הפסטיבל התמלא בבלונים כחולים.

 

שלישי: המועמד לראשות העיר וראש העיר המכהן רחמים מלול עורך סיור ביום השני לפסטיבל הפסלים החיים, יחד עם מספר 2 ברשימתו ח"מ גיא צור ומס 5 המורה אור כהן. במהלך הסיור פוגשים את חברי רשימת מחל, אביב איטח ועודד עמרם המחזיק בתיק התרבות. הצדדים לוחצים ידיים, מברכים לשלום ומוכיחים שאת הבחירות אפשר לעשות גם ברוח טובה.

 

רביעי: מזל טוב לשילת ואליחי משולם, אב החתן חיים משולם שנערכה באולם גבריאל שבנס ציונה. הגיעו לכבד כל עובדי חברת ה.ל.ר בראשם מנכ"ל החברה הפורש ניסים סלמן ושניים מהמועמדים לראשות העיר רחובות, מתן דיל וזהר בלום. השניים התיישבו יחדיו, שוחחו ארוכות, צחקו ובהמשך נדע אם מה הם סיכמו.

 

חמישי: חתונת המילניום המרגשת של יובל וירדן שוקרי, בנו של ליאור שוקרי, שנערכה באולמי קלוניה. נכחו – ארבעת המועמדים לראשות העיר רחובות שגם לחצו ידיים אחד לשני. המנה העיקרית- הופעתו של הזמר המצליח אייל גולן שנחשב לחבר ילדותו של ליאור שוקרי. בתחילת ההופעה התבדח גולן: " כל עיריית רחובות פה, כולם, אומרים איזה יופי איזה של זמר…מחר בבוקר דו"ח. וליאור לא מענין אותו, דבר עם דורון אגייב– (חבר ילדות של אייל)".

חתונת משפחת שוקרי

 

חמישי: לכל מי שתהה היכן בילה יו"ר הליכוד אביב איטח, מסתבר שבמשפחת איטח חגגו את החתונה של בת הזקונים גל עם בחיר ליבה תומר והשמחה היתה גדולה. מזל טוב ושיהיה רק בשמחות.

משפחת איטח
משפחת איטח

 

חמישי: מנכ"ל עיריית רחובות מאיר דהן סגר מעגל בתמונה אחת נדירה: "הנה רגע נדיר ומיוחד בשבילי..זה למעלה מ-35 שנה שאני פוסע לצידה של הפוליטיקה הרחובותית הן כתושב, הן כעיתונאי ועורך של עיתון לוחמני במיוחד, הן כראש מועצת מזכרת בתיה השכנה והן כמנכ"ל העירייה. התרגשתי מאוד לפגוש הערב את ראשי עיריית רחובות לשעבר יחזקאל הרמלך, מיש לפידות, יעקב סנדלר לצד ראש העיר המכהן רחמים מלול באירוע הרמת כוסית לרגל ראש השנה שנערך בעמותת עלה.
מי שמכיר קצת את הניואנסים יבין למה אני גאה להצטלם איתם. מכל אחד מהם יש לי הרבה זיכרונות מרתקים ומכל אחד מהם למדתי והשכלתי. לכולם אני מאחל בריאות טובה ושנה טובה".

ראשי עיריית רחובות לדורותיה
ראשי עיריית רחובות לדורותיה עם ראש העיר המכהן רחמים מלול ומנכ"ל העירייה מאיר דהן

 

שישי: הבחירות מתקרבות וכך גם השטח מתחמם. חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי מספר 2 ברשימת רחובותי שמתגוררת בשכונה, תקפה שהעלתה חברתה למועצה והמתמודדת למועצת העיר איטל בציר אלשיך, בטענה כי אלשיך עושה שימוש לא מקובל של תעמולת בחירות בקבוצת הווטסאפ השכונתי. אלשיך השיבה "תתבעי", ברגינסקי השיבה כי נגמר לה הכסף ולהבדיל ממנה לא תתחיל לגייס כספים על חשבון התושבים בתקופת הבחירות, על כך ענתה אלשיך כי היא מבינה את התסכול שהפרויקט הצליח, ברגינסקי השיבה וציינה שהקבוצה מיועדת לתושבי השכונה בלבד. הקרב הסתיים בכך שבציר הוסרה מהקבוצה. המנגל ימשיך לעקוב.

 

 

פפראצ'י

שלישי: לאחר סיור בפסטיבל הפסלים, פתח חבר המועצה אבי קינד שולחן בביץ הקפה שלו דה לה פה, הצטרפו חבר המועצה המחזיק בתיק התרבות עודד עמרם ופעילים נוספים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *