מאיר דהן עושה סדר ומתריע בחברי המועצה ומה קרה לדניאל גרינברג לאחר ההופעה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מאיר דהן עושה סדר ומתריע בחברי המועצה, מה קרה לדניאל גרינברג לאחר שעשתה את דרכה הביתה מהופעתו של אייל גולן ולמי מתן דיל וזהר בלום הגשימו חלום. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: ועידת השלטון המקומי מוניאקספו 2024 בתל אביב. השתתפו הראיס מתן דיל וסגנו אביב איטח, השנה הוקדשה הוועידה לתקומה ישראלית. :בתפילה לחזרת החטופים, להצלחת החיילות והחיילים, להחלמת הפצועים ולזכרם של הנופלים, אני מאחל לכולנו שנדע ימים טובים יותר" סיכם יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס.

מתן דיל ואביב איטח בוועידה
מתן דיל ואביב איטח בוועידה

 

ראשון: בהצלחה למסיימי קורס מארגני קהילה בשכונת היובל ברחובות. משמאל לימין – יוני רוטנברג, שירי קלר, ח״מ עו״ד שמואל בר דאנזאן, ח״מ אווה גור, אוסנת לוי.

 

שני: רגע לפני הטקס לזכר חמשת נופלי העיר רחובות שנערך במתנ"ס בצלאל לינדה שבשיכון סלע. דקות ספורות לפני הטקס, פוגש הראיס מתן דיל, את הילד החמוד אביב משה כהן בן חמש וחצי, מגן תמר, בנם של אילנית וארז, מתן ניגש לומר לאביב כחול העיניים שלום ואביב לוחץ את ידו, מבקש תמונה עם ראש העיר וגם מקבל. אמו של אביב: "כולנו בחרנו בך ומצפים להצלחתך".

מתן ואביב כחול העיניים
מתן ואביב כחול העיניים

 

שני: חתונתם של הילה ואדם משולם באולמי אריה שבשוהם. אבי החתן, העובד החרוץ של חברת ה.ל.ר חיים משולם, פותח שולחן למכובדים שהגיעו בראשם: הראיס מתן דיל שהגיע מלווה במ"מ אביב איטח, סגן ראש העיר זהר בלום, עובדי עירייה בראשם פקידת לשכת ראש העיר גלית ללזרי ויועץ ראש העיר אלי דוד. במהלך הערב מרים משולם לחיים עם דיל ובלום ומתברר כי העובדה שהשניים איחדו כוחות הגשימו למשולם את חלומו.

 

שלישי: מזל טוב לתושב העיר יקיר צברי, שחגג 67 קיצים בחג שבועות, בנו, הקומיקאי המצליח אוראל צברי, חתום על הברכה מרגשת: " אבא שלי!!! יקירי! מחמל נפשי! האיש שהכי מצחיק אותי בעולם! חוגג היום יום הולדת! אני מאחל לך את כל האושר שבעולם! נחת, אהבה, בריאות איתנה, אריכות ימים, ועוד שנים רבות בעז"ה של עשייה! בשנה האחרונה יש לי הזכות גם לזכות הרבים בדברי התורה שלך וכמה שאנשים מברכים על כך ובאותה נשימה לשתף אנשים בכמה שאתה מצחיק! שילוב מתוק ומקסים! תודה לך על זה! ותודה שאתה אבא שלי! מזל טוב!".

 

חמישי: אצטדיון בלומפילד מלא מפה לפה עם המופע GOLD ראשון מתוך שישה מופעים של הזמר הרחובותי המצליח במדינה אייל גולן. הגיעו לפרגן גולן ביטון מנכ״ל חוויית ורעייתו רעות שסיכמו אירוע מושלם. ביטון: ״רק אייל גולן יכול לעשות את זה למלא שש פעמים את בלומפילד ואווו כשכולם עם קוד לבוש לבן״.

גולן ורעות ביטון במופע
גולן ורעות ביטון במופע

 

חמישי: לאחר האירוע המרגש של הזמר הרחובותי המצליח במדינה אייל גולן, דניאל גרינברג אספה את ילדיהם לרכב אחרי המופע המרגש, לפתע, פרץ בבכי בנם הקטן רון, מאחר ואביו, אייל, לא העלה אותו לבמה. גרינברג: "למה אתה בוכה, תגיד לי מה קרה? רצית לשיר עם אבא? והוא לא קרא לך לבמה? אז אני אדבר איתו ויגיד לו שפעם הבאה רון רוצה לעלות ולשיר, אני יגיד לו אבל בינתיים לולי נלך הביתה ותיקח את המיקרופון ותעשה הופעה לאמא".

 

צילום מסך סטורי
צילום מסך סטורי

חמישי: מנכ"ל עיריית רחובות מאיר דהן משגר מכתב הבהרה לחברי המועצה: " על מנת להימנע מחוסר נעימות, אבקש להזכיר כי השיבוץ לגני הילדים ולבתי הספר, נעשה בצורה מקצועית ונטולת פניות…שב ומבהיר, בקשות מיוחדות יש להעביר לפז גואטה מנהלת לשכת ראש העיר שתטפל בהן מול מינהל החינוך".

 

שישי: 42 תושבות ותושבי רחובות והסביבה, נסעו לסיור מודרך בעוטף עזה, מטעם תנועת התאוררות ובהובלתה של ח"מ מגי סלע וגר. המשתתפים ביקרו באתר הנובה ברעים, באתר הרכבים השרופים תקומה, במצפה שדרות שמעו סיפורי גבורה והישרדות מתושבי המקום. לאחר מכן חזרו לרחובות עם אוטובוס עמוס בתוצרת חקלאית רכשו מבעלי עסקים מיישובי העוטף: עציצים, עגבניות חצילים אבוקדו ותותים.

סיור בעוטף עזה
סיור בעוטף עזה

 

פפראצי

תחילת שבוע נצפה חבר המועצה אבי קינד יושב עם עצמו בבית הקפה שלו, ברחוב יעקב.

אבי קינד צילום מנגל
אבי קינד צילום מנגל

 

שלישי: משפחת דיל, הראיס מתן ורעייתו אפרת, מעלים תמונה מחופשה משפחתית בצפון שהתארכה עד לשבת. אפרת: " תשמור עלינו פשוטים".

 

תמונה מסקרנת שצולמה לפני כשבוע, מנהל משרד הביטוח הלאומי בחולון ותושב רחובות שי ססי עם מתן דיל בלשכתו באחד הלילות. נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ביניהם ואל תשכחו איפה ראיתם אותם לראשונה. 

מתן דיל ושי ססי
מתן דיל ושי ססי

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *