מאתר נזילות מקצועי עם חברת תדמור טכנולוגיות

bestlinks111

כאשר אנו נתקלים בסיטואיציה לא נעימה של נזילה בביתנו, זה אף פעם לא נעים ובעיקר מרגיש כחוסר אונים. ברגע הספציפי הזה, מאד קשה להבין מה הדבר הראשון שנכון לעשות כרגע. לאתר את התקלה בעצמינו, להרים טלפון לאינסטלטור תורן או להזמין מומחה? התשובה היא למעשה, בגוף השאלה- תלוי במהות התקלה. מומחה לאיתור נזילות מים הוא איש מקצוע המוכשר בתחום ליקויי המים ובעל ידע וניסיון בשימוש בציוד מקצועי בתחום, ובכוחו לאתר את מקור התקלה ולחסוך עבורנו זמן וכסף.

מיהו מאתר נזילות ומהו תפקידו?

איתור נזילות במצלמה טרמית עם תדמור טכנולוגיות מקצועי הוא איש מקצוע מיומן ובעל ניסיון, המשתמש בציוד מתקדם לאיתור ואבחון של נזקי מים וליקויים בצנרת. המאתר עושה עבודתו נאמנה מבלי צורך להרוס מבנים, מרצפות או קירות, אלא באמצעות אבחון גרידא. לשם כך הוא נעזר נעזר בטכנולוגיה מתקדמת כמו מכשירי אבחון ובדיקות, מצלמות תוך-צנרתיות ותרמיות.

אנו נזדקק למאתר נזילות מקצועי כאשר לא נוכל לאתר את הנזילה או את מקורה בקלות, ויהיה בנו רק החשד לכך. במצב זה נעדיף להימנע מהרס רדיקלי של המבנה, טרם בחינה המצב. מקרה שכזה יכול לקרות למשל כאשר קיבלנו חשבון מים מנופח מהרגיל או כאשר הקירות מראים טרום-סימני רטיבות.

באילו מקרים נעדיף להזמין מאתר נזילות מקצועי ולא אינסטלטור?

כאשר יש בנו החשד כי ישנה נזילה בביתנו, דרך הבדיקה היחידה כאשר מזמינים אינסטלטור היא באמצעות ניסוי וטעייה. זאת מאחר שאין בידיו הציוד האולטימטיבי. כלומר, על מנת לאתר את הנזילה או את מקורה, האינסטלטור יצטרך להרוס המבנה לכל היותר או ליצור סדק בקירות או להזיז מרצפות ולחפור בהם למצער. כל טעות תצריך בדיקה נוספת, מה שיכול להביא להרס, לכלוך והוצאות כספיות. לכן, במקרה בו איננו בטוחים בתקלה או במקורה, עדיף שנקרא למומחה.

מהו סוד הקסם של מאתר צילום קווי ביוב ?

מאתר נזילות מקצועי או חברת המתמחה בביצוע צילום קווי ביוב בפריסה ארצית פועל בשיטתו כמשנה סדורה, שתפקידה לכוון לאיתור תקלה מדויק, אמין וכזה שיחסוך עבורנו כסף ככל האפשר. למעשה, שיטה שתטיב עבורנו בצורה הכי משמעותית. שיטה זו מתחלקת לשני חלקים עיקריים, בדיקה מקיפה שעורך מאתר הנזילות ולאחר מכן דוח מקצועי שמופק באמצעות הידע והמיומנות שלו.

תחילה, הבדיקה שהנערכת ע"י המאתר תפקידה לאתר נזילות מים בקיר או בכל מקום אחר. הבדיקה אורכת כשעתיים-שלוש, ובכוחה לספק לנו הסבר מלא, מפורט ומקצועי אודות התקלה ומקורותיה, וכמובן המלצות להמשך טיפול.

שנית, מופק דוח המקצועי אשר הנערך ע"י מהנדס מוסמך.הדוח מופק ימים מספר לאחר הבדיקה, וזאת על מנת שיהיה כמה שיותר כוללני, מפורט ומקצועי. בדוח מפורטת הבדיקה שנערכה, הסברים אודות הבעיה ומה גרם לה להיווצר וכמובן המשך טיפול מומלץ. ההסבר כולל מלל והסבר חזותי באמצעות תמונות, ובו ניתן לעשות שימוש כמסמך משפטי לכל דבר, להעביר אותו לאנסטלטור או לבעל מקצוע מתאין אחר לתיקון התקלה.

.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *