מגיע מזל טוב לאייל גולן ומה קרה לזהר בלום יום לאחר הכרזתו לראשות העיר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מגיע מזל טוב לאייל גולן ומה קרה לזהר בלום יום לאחר הכרזתו לראשות העיר

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: מזל טוב להולדת "אלמה" לבית משפחת עייש הרחובותית, לסבא ברוך, לסבתא מיכל, לדוד סהר, להורים כפיר וטופז להולדת אלמה. בין המשתתפים המועמד לראשות העיר רחובות מתן דיל, חבריו לרשימה ולמועצת העיר רונן אהרוני ואביב איטח, איש העסקים מוטי לביא ועוד.

מסיבת הבריתה קח משפחת עייש

 

ראשון: הקומיקאי הרחובותי המצליח אוראל צברי, חגג לאישתו סיון יום הולדת 28 וציין בפוסט מרגש: "אהובה שלי❤️ גיל 28 זה גיל פצצה! מנסיון! זה הגיל שבו התחתנתי איתך… אז בוודאות זה גיל אששש. את מדהימה אותי בקסם שלך והכישרון העצום שלך ואת פשוט מפיצה אור לכל מקום שאת מגיעה אליו🙏🏻❤️ לעולם לא אספיק להודות ולומר לך מה את בשבילי וכמה שאת תומכת בי🙏🏻 אוהב אותך סיוני שלי❤️ ".

אוראל וסיון צברי צילום מעמוד הפייסבוק

 

ראשון:  רגע אחרי ההכרזה על ריצה לראשות העיר, מגיע זהר בלום אל בניין העירייה כהרגלו בשעת בוקר מוקדמת מאוד לפני השומר ומקדיש שעה קלה בניסיון לענות לאלפי המברכים בוואטסאפ. כשהבין בלום שדרושים לכך שעות ארוכות, הוא החליט בכל ערב לחזור לכמה מאות מהמברכים ועד כניסת החג השלים את המשימה.

מ"מ ראש העיר זהר בלום במשרדו

 

שני: יו"ר סניף רחובות אגודה למען החייל חברת מועצת העיר רחובות קארין ברגינסקי, חילקה מארזי היגיינה ודברי מאפה לקראת החג לחיילים הבודדים ששמחו מאד שיש מי שחושב עליהם. ברגינסקי: " תודה רבה לעוצמה לחייל על המארזים הנפלאים ולתלמידים המקסימים מביה"ס ויצ"ו על הברכות. תודה גדולה לדפנ'ס קפה ומאפה שתמיד תמיד תורמים מכל הלב. תודה רבה לחיים היקר, מנהל אזור השפלה, בית חם אגודה למען החייל. שיבורכו התורמים! התרגשתי לראות את החיילים הנפלאים שלנו שמחים. חג חירות שמח לכולם! שאף אחד בפסח לא ישאר לבד ובודד ושתמיד יהיה שולחן מלא בשפע".

 

רביעי: מזל טוב למנהלת החינוך הבלתי פורמלי בחברה העירונית, אביה קפרא, שחגגה 34 אביבים. בסוף היום העלתה אביה סטורי תודה לכל המברכים👇

 

חמישי: השמחות של משפחת גור, חברת מועצת העיר רחובות אוה גור אירחה בליל הסדר את סבתה, ילידת העיר רחובות אלה לוסטינג בת 93, עוד התארחו מנהל מחלקת הספורט של החברה העירונית רחובות, דורון שמחי שהנו בן דודה של גור. משמחת ליל הסדר המשיכו החגיגות, ליום הולדתה של בתם הבכורה רותם, שחגגה 16 אביבים. מזל טוב.

 

שישי: רגע לפני כניסת השבת, מעלה המועמד לראשות העיר עו"ד יניב מרקוביץ' פוסט, ומרגיע את השואלים: "הקושיה ששאלו אותי הכי הרבה בימים האחרונים, היא למה עדיין אין לך שלטים?! אל דאגה, יהיו גם שלטים".

כפי שהובטח: שלב ב' של השוק העירוני יוצא לדרך! - רחובות ניוז
סגן ראש העיר יניב מרקוביץ

 

שבת: מזל טוב ליליד ותושב רחובות, זמר העשור המצליח ! שחוגג לפי התאריך העברי – י"ז בניסן, 52 אביבים. נאחל לו המשך הצלחה, בריאות ונחת.

אייל גולן - חדשות רחובות ניוז
אייל גולן – חדשות רחובות ניוז

 

פפראצ'י השבוע

מנכ"ל רשת חוויות רחובות גולן ביטון הגיע לפקח על אירועי אביב של חוויות לכל המשפחה שהתקיימו בשכונות, באחד האירועים הוא עלה על השור הזועם ושרד מספר דקות.

 

 

תגובות