מדוע המועמד לראשות העיר הסיר שלטים וסגר את המטה ומזל טוב ליקיר צברי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מדוע המועמד לראשות העיר רחובות הסיר שלטי חוצות וסגר את מטה הבחירות, מי המועמד לראשות העיר שקיים השבוע שתי ישיבות מטה, מה עשתה ברחובות לרה מטודי ומזל טוב ליקיר צברי. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

שני: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד יניב מרקוביץ' נשאל מדוע הורה לאחרונה להסיר את שלטי הקמפיין, למנגל נודע כי גם המטה של מרקוביץ' נסגר ובקרוב הוא הופך לחנות פרטית. בקרבתו מסרו כי מרקוביץ' קיבל החלטה להקפיא הכל במיוחד לאחר האסון שאירע בשבעה לאוקטובר, מאז הכל לא ברור ואין לדעת מה יקרה במדינה בנושא הבחירות. מקורביו הוסיפו: " אם הקמפיינים יחזרו נחזור גם אנחנו בכל הכוח".

סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ'
סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ'

 

שני: ראש העיר רחובות רחמים מלול, הזמין ללשכתו את הכוכבים של ״הקוסם״ וכל הצוות המוכשר והמסור- החל ממנכ״ל החברה העירונית אייל פרנקל, מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, מנהל בימת הנוער אילן גרזי, מנהלת ההפקות בת חן קליין הבמאי ז׳ק זרביב, המנהל המוזיקלי מוישלה יוסף וענבר טוויג הכוראוגרפית וכמובן- החניכים והחניכות שהציגו במחזמר. בשיחה הם שיתפו את החוויות ומלול הודה להם במילים חמות על הכישרון, ההצגה הנהדרת שהביאו לתושבי העיר בימים לא פשוטים של מלחמה. הצטרפו לבימת הנוער לחצו כאן

 

שלישי: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל, מכנס בפעם השניה השבוע את חבריו לרשימה במטה שברחוב הרצל, לראשונה מאז אירועי השבעה לאוקטובר. בישיבות עדכן דיל את חבריו לרשימה בנעשה בתקופה האחרונה, רובם ציינו כי אחרים כבר נמצאים בתוך קמפיינים ושגם הם רוצים בכך. דיל השיב להם שעדיין מוקדם בטענה שהציבור לא שם ונכון שהמטרה היא לזכות בראשות העיר, אבל גם הדרך חשובה. דיל הצהיר בפניהם שיתחיל בדרך שלו וזה יהיה עוד מעט, בכוונתו לעשות קמפיין אחר של מנהיגות, של ערכים, של שיח מכבד, לא בשלטי חוצות ולא בפייסבוק כי זה עדיין לא שם.

 

רביעי: כוכבת האח הגדול לרה מטודי, מגיעה לחנות בגדי העיצוב של יעל פרליס, ברחוב הרצל 171 ברחובות, להתפנק בבגדים חדשים ולפרגן לפרליס שסיפרה: " אין לי דברים של פרחות ואין לי קהל של פרחות, ברחובות אין פרחות. לא החולצות בטן וכל החרטה הזה..".

 

רביעי: אורחות מוכרות הפתיעו בלשכת ראש העיר רחובות, לאחר שכל העובדים הלכו הביתה. האורחות – התינוקת גיל מרקוביץ׳ ואמה רונה מרקוביץ׳, זוגתו של סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ'. משפחת מרקוביץ נכנסה בהרכב מלא ללשכת ראש העיר והפתיעה את הראיס רחמים מלול, באותה העת שוחח מלול עם רעייתו זהבה, שנכחה בלידה ונרשמה נחת רוח רבה בפגישה הזו. למנגל נודע שגיל היא תינוקת כובשת במיוחד, שעובדי לשכת ראש העיר שומעים בשיחות מסדרון באופן קבוע אודותיה מפי האב הגאה והמאושר.

יניב, רונה וגיל מרקוביץ'
יניב, רונה וגיל מרקוביץ'

 

חמישי: מזל טוב לראש מינהלת החינוך בעיריית רחובות אפרת צוקרמן, שחוגגת היום 54 חורפים. נאחל לה הצלחה, בריאות ונחת. מזל טוב גם לאביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה ומנהלת מרכז הגישור העירוני, שמכהנת גם כסגנית איגוד היועצות הארצי לקידום מעמד האישה.

 

חמישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, מתראיינת בערוץ 9 וקוראת לממשלה לחשב מסלול מחדש ולהתחיל לתמוך במעמד הבינוני שעומד לקרוס.
ברגינסקי: "אין לנו מדינה אחרת והגל האנטישמי בכל העולם רק מוכיח את הטענה. רוב אזרחי המדינה עומדים לקרוס ויש לנתב את התקציבים כדי לסייע לאנשי מילואים שכבר יותר מ100 ימים, עזבו את עבודתם ואת משפחתם, את העסקים הקטנים והבינוניים וכל מי שזקוק לסיוע מיידי. יש לפעול מיידית בצורה מקצועית ונטולת אינטרסים". המנגל יעקוב ויעדכן אם מישהו בממשלה הקשיב לקרואתיה.

 

חמישי: חגיגות יום ההולדת של ריי רובין, בעלת הבר-יין RAY.
הגיעו לפרגן חבר המועצה ויו"ר הליכוד אביב איטח ומנכ"ל רשת 'חוויות' גולן ביטון.

 

שישי: תושב דר׳ דני בר מעוז, ההיסטוריון של העיר, ממשיך בסיוריו להנחלת מורשת העיר. הפעם הוא קיים סיור היסטורי לקבוצת מטיילים מכל הארץ במכון וייצמן, וריתק אותם בסיפוריו ובשפתו הציורית על ההיסטוריה של המקום. אגב בר מעוז, מקורותיו של המנגל יודעים לספר כי הסיורים שלו בעיר מבוקשים במיוחד וכל סיור שלו מתמלא בתוך שעות מהפרסום. בשבוע הבא יקיים סיור נוסף במכון וייצמן, שנפתח לאחר שתושבים התלוננו על כך שהסיור הקודם נסגר במהירות רבה מדי. לאחר שפרסם כמה וכמה ספרים על ההסטוריה של העיר, הוא מתרחב גם לסביבה: לפני מספר שבועות, בסיומו של מחקר היסטורי אינטנסיבי, הוא פרסם ספר חדש – ״עלי גבעה שם ביהודה״ – המספר את סיפור ההקמה של היישוב טירת יהודה הסמוך לנס ציונה.

 

שישי: מזל טוב למנכ"ל עיריית רחובות מאיר דהן שחגג 62 חורפים. נאחל לו נחת, בריאות, הצלחה ואושר.

מאיר דהן צילום: באדיבות עיריית רחובות

 

שבת: המון מזל טוב לשני רחובותיים אהובים ומוכשרים!
לזמר ולמלחין מאור תיתון, שחוגג היום 35 חורפים.
מזל טוב נוסף לרונן ג'נסון, סגן מפקד השיטור העירוני בעיריית רחובות, שחוגג 42 חורפים. נאחל להם הצלחה, נחת, בריאות ואושר.

פפראצי השבוע:

שישי: שעה 10:42, הרחובותי המוכר בעיר יקיר צברי, אביו של כוכב ארץ נהדרת אוראל צברי, נצפה עורך קניות לשבת באחד הסופרים בעיר. בין הקניות ניגשים אליו תושבים ומשתפים שנהנים לצפות בו במיוחד בפינתו  – פרשת השבוע, שמעלה בנו אוראל בסטורי ומשתף מאות  אלפי עוקבים. בהזדמנות זו המנגל מאחל מזל טוב ליקיר וברוך הבא לרשת הפייסבוק, לאחר שביום חמישי, רעייתו מרים פתחה לו לראשונה פרופיל פרטי משלו בפייסבוק.

יקיר צברי צילום: מנגל
יקיר צברי צילום: מנגל וצילום מסך של עמוד הפייסבוק החדש

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *