מדוע התאכזב רחמים מלול מדודו אהרון ומה חושב יקיר צברי על מכבי שעריים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: כך הכעיס הזמר המצליח דודו אהרון את ראש העיר רחובות רחמים מלול, איך קרה שתושבי מזכרת בתיה בחרו לבלות דווקא בעיר רחובות, מי החיילת בתמונה? ומה חושב יקיר צברי על מכבי שעריים

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

 

ראשון: רגע לפני השבוע הסזיפי של המועמד לראשות העיר רחובות, עו"ד מתן דיל, התפנה דיל וארגן יום הולדת לבתו הבכורה עלמה שחגגה יום הולדת 10 על מרפסת גג ביתם. מזל טוב.

מתן ואפרת דיל חוגגים לבתם עלמה

 

שלישי: בערב יום העצמאות ליווה מנכ"ל העירייה, מאיר דהן, את רחמים מלול ויחד פסעו בין עשרות אלפי החוגגים ברחוב הרצל. במהלך הסיורים בין 4 במות הבידור פגש דהן עשרות מתושבי מזכרת בתיה שבאו להנות גם הם מהופעותיהם של עידן עמדי, דודו אהרון, נורית גלרון ועוד  וניגשו לחבקו ולברכו. "אני רואה שהזמנת גם את תושבי מזכרת בתיה לחגיגות אצלנו" התלוצץ ראש העיר. "אני מתנצל אם זה תרם לעומס הזה אבל שתדע שפגשתי גם תושבים מקרית עקרון ונס ציונה" צחק דהן.
"כולם מתקבלים בברכה" ענה מלול.

מאיר דהן צילום: באדיבות עיריית רחובות

 

שלישי: מ"מ ראש העיר רחובות זהר בלום, המתמודד לראשות העיר, הגיע בערב יום העצמאות לבמה המרכזית ומיהר לרדת מהבמה היישר לתוך קהל החוגגים ברחוב הרצל. בלום נהנה ממפגש שטח עם הקהל והתקבל באהדה גדולה ע״י הציבור מכל המגזרים. בין לחיצות הידיים והחיבוקים הוא אף הספיק לעצור ולרכוש ״שערות סבתא״ בדוכן מקומי עבור אישתו חני וחברי הרשימה שליוו אותו.

זהר בלום ואווה גור

 

שלישי: חגיגות ערב יום העצמאות, ראש העיר רחמים מלול מגיע לבמה המזרחית שבפינת רחוב הרשנזון בשעה 23:20, מחכה להזמין לבמה את הזמר המרכזי דודו אהרון, שאמור היה לעלות בשעה 23:30. התוכניות התעכבו בגלל שאהרון איחר בלמעלה מ-40 דקות. במהלך ההמתנה הממושכת רצה מלול לחתוך לביתו כי פקעה סבלנותו ובצדק, אולם יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, שהיה אחראי על הבמה, לחץ על מלול וביקש ממנו כמעט בתחנונים להמתין לבואו של הזמר, מלול השתכנע והסכים להשאר ולכבד את מדהלה. אכן בשעה 24:15 הגיע הזמר המפורסם, מלול עלה לבמה באותה דקה והזמין את אהרון שסיים לאחר שעה 01:00 אחרי הופעה מוצלחת ומרגשת.

מלול ואהרון בבמה המזרחית. צילום: רחובות ניוז

רביעי: בערב יום העצמאות העלתה חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך, פוסט עם תמונה שלה כחיילת בהנדסה קרבית וכתבה: ״החיילת שבתמונה לא תיארה לעצמה, שיום יבוא והיא תהיה גם לחברת מועצה אשר תצליח ולו במעט להקל על הלומי הקרב, ומתוך התחשבות בהם ובקהילות נוספות תקבל את אישור ראש העיר (לאחר 3 שנים עיקשות ורצופות) לקיים מעתה ואילך מופעי זיקוקי דינור שקטים. בציר סיכמה: "חג עצמאות שמח ומתחשב בכולם/ן".

איטל בציר אלשיך

 

רביעי: מנהל אגף השיטור, פיקוח ותנועה של עיריית רחובות ליאור שוקרי ורעייתו מזי, התארגן עם עוד 15 משפחות ויחד שכרו את מתחם בריכת מזכרת בתיה שם חגגו את יום העצמאות.

שוקרי וחבריהם במזכרת בתיה

 

רביעי:  חבר המועצה אביב איטח מתפנה ביום העצמאות לעלות על טישירט ולחגוג את יום הולדתו העברי יחד עם משפחתו וזוגתו גלית. איטח משתף שהוא פרץ אל חיינו בערב יום העצמאות ולאחר מופעי הזיקוקים בשנת 1984 וגאה שיום הולדתו שזור ביום הולדתה של המדינה שהוא כה אוהב ומכאן ההודיה והרצון להחזיר למדינה ולשרת את עם ישראל. מזל טוב!

 

רביעי: טקס קבלת פנים של ראש העיר רחמים מלול בגן המייסדים, אלפי תושבים מגיעים לגן להשתתף במעמד ולהנות מהופעתו של הזמר הענק שלומי שבת. בין האורחים נראו שני שופטים תושבי העיר, שופט בית משפט המחוזי בתל אביב ירון לוי (אביה של גילי לוי שהובילה את מחאת הסטודנטים) ושופט בית משפט השלום טל פרי (גיסו של סגן ראש העיר יניב מרקוביץ'). שעלה שבת להופיע, הקהל נצמד לגדר הסמוכה לבמה והשניים כמו כולם נאלצו לעמוד וכך לצפות בהופעה. יש לציין כי שני השופטים משתתפים באופן קבוע בטקסים העירוניים וגם בטקס יום הזיכרון שנערך בגן המגינים הם כיבדו בנוכחותם.

השופט ירון לוי והשופט טל פרי בהופעה של שלומי שבת. צילום: רחובות ניוז

 

חמישי: בשעת בוקר מוקדמת, סגן ראש העיר והמועמד לראשות העיר עו"ד יניב מרקוביץ', מעמיס מזוודות על מונית ונוסע עם רעייתו רונה לוי מרקוביץ' לירח דבש בארצות הברית למשך שבועיים.

יניב מרקוביץ' ורונה לוי

 

שישי: כוכב הרשת הרחובותי אוראל צברי, שאל את אביו יקיר, מה הוא חושב על כך שקבוצת מכבי שעריים ירדה ליגה, וזו תגובתו: "חבל שירדו כי אין דרבי, הכל ענין של ניהול, גם למרמורק וגם לשעריים אין כסף, תראה, העירייה לא משקיעה, לא מענין אותה…".

יקיר צברי, צילום מתוך הסטורי

 

שישי: מזל טוב למשפחת מלול, ראש העיר רחמים מלול שהיה הסנדק של נכדו טוהר, לבנו אליצור ורעייתו לינת. לאירוע שנערך באולם לוק שבאזור התעשייה הגיעו מכובדים בהם: המועמד לראשות העיר זהר בלום, סגן ראש העיר אמיתי כהן, חבר מעוצת העיר עודד עמרם, חבר המועצה עו"ד אבי מוזס, מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון, מנהל אגף השיטור ליאור שוקרי, מנכ"ל העירייה מאיר דהן, יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה ועוד.

פפראצ'י השבוע:

שני: מ"מ ראש העיר רחובות והמועמד לראשות העיר זהר בלום, ערך סיור לאחר הטקס הממלכתי שנערך בבית העלמין הצבאי, שוחח עם המשפחות השכולות בין השאר פגש את ורד נוטמן, אמו של החייל חן ורבר. בלום נזכר שמספר שעות לפני פטירתו הם שוחחו ושאת המקרה הזה הוא בחיים לא ישכח.

זהר בלום בבית העלמין עם ליד קברו של חן ורבר ז"ל משוחח עם אמו ורד נוטמן

 

שלישי: מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון נצפה עם פופקורן, בבמה המזרחית בערב יום העצמאות, מכבד את ראש העיר רחמים מלול ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם, וזה קרה בדקות הארוכות שהמתינו כולם להגעתו של הזמר דודו אהרון באייטם הקודם.

גולן ביטון מכבד את רחמים מלול ועודד עמרם
צילום: רחובות ניוז

 

שלישי: עוד מהבמה המזרחית, הראיס רחמים מלול פגש את מנחה הערב, תלמידו לשעבר, הזמר משה ענקי שמנחה זה שנים רבות את הבמה המזרחית. ענקי פגש את קרובת משפחתו אירית ענקי אהרוני ובסיטואציה הזו סיפר מלול שכשענקי היה תלמיד שלו דיברו על כך שיהיה נהג אוטובוס. מלול הסביר: "בגלל שכל השיעורים הוא שם את היד על החלון חשבנו שהוא יהיה מהג אוטובוס".

 

חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי נצפתה משוחחת בנחמדות עם ראש העיר רחמים מלול, לא ברור על היתה השיחה אך כן ידוע לכולם שהם לא באותו צד מהמפה הפוליטית בבחירות הקרובות.

רחמים מלול וקארין ברגינסקי

 

 

 

 

 

תגובות