מדוע זהר בלום פרץ לרכב, מי הפתיע את מתן דיל בעזה והשבת המרגשת של אוראל צברי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מדוע זהר בלום פרץ לרכב, מי הפתיע את מתן דיל בעזה והשבת המרגשת של אוראל צברי.

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

 

ראשון: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל הופתע והתרגש לראות שהמשאית שלו גויסה למלחמת חרבות ברזל. איך זה קרה? תושב רחובות, סא"ל במיל' אביב בן שדה, הפתיע את דיל, צילם את המשאית המגויסת בעוטף עזה ושלח לו בהתרגשות.

 

ראשון: חבר מועצת העיר רחובות אלדד גדסי, מקבל פניה מקבוצת חיילים שמספרים כי לאור תקלה הם לא קיבלו אוכל למוצב שנמצא סמוך לעיר רחובות. גדסי ניגש לאחת המסעדות, מזמין 30 מנות ונוסע למסור לחיילים את האוכל הטעים. כל הכבוד!.

 

ראשון: זהר בלום, מ״מ ראש העיר, המועמד לראשות העיר וחברי רשימת החינוך בראש, עוברים הדרכה מעשית של ארגון ידידים שמספק עזרה ראשונה לא רפואית ללא עלות בשלל תחומים. חברי וחברות המועצה, אבי קינד, אוה גור, אורית שרגאי ושמואל בר דאנזאן, קיבלו הדרכה ע״י דניאל הלוי, מנהל האזור בארגון, כיצד לפרוץ לרכב בעת חירום, פריצה של דלתות כניסה לבית והגשת סיוע בסיסי בדרכים. בימים הקרובים יחלו חברי הרשימה להתנדב במסגרת הארגון שמונה כ-400 מתנדבים ומתנדבות באזור רחובות.

 

 

שלישי: אם בא לכם להוריד את הסופגניות תירשמו לסטודיו Train insane באופנהיימר 10 פארק המדע ותפרגנו בענק לבעלים של הסטודיו הרחובותי רון חדד שמיום ה-7.10 נמצא במילואים בגולני. רון שולח לכל המתאמנים והמתאמנות חנוכה שמח. בתמונה: הדלקת נר בימים טובים עם חבר מועצת העיר רחובות אביב איטח.

 

רביעי: השר אופיר אקוניס ביקר משפחה מפונה מהדרום שמתארחת בבית המלון לאונרדו ברחובות. אקוניס: "משפחה יקרה היא משפחת חזן משדרות. יקרה – וחזקה: יופיה של הישראליות. שגיא נפצע בשבת השחורה. בין הפצועים הראשונים, בכניסה לעיר שדרות. הוא מגיע עצמאית, פצוע לביתו, כדי להיות עם אביו ומשפחתו שהגיעה העירה לעשות שבת. את נהג המונית, תושב תל שבע, הוא מארח בביתו.
כעת, המשפחה שפונתה מהעיר, מתארחת במלון בעיר רחובות. ביקור ומפגש שעושה טוב לכל מי שנחשף למשפחה היקרה הזאת".

 

רביעי: חבר מועצת העיר רחובות המחזיק בתיק בתחזוקה, עו"ד אבי מוזס, מודה לעובדי אגף התחזוקה ולמנהל האגף שלמה ידעי, שסיימו לפזר ברחבי העיר 15 חנוכיות חשמליות כמנהג המסורת.

אבי מוזס והחנוכיה שהוצבה בשכונת שעריים

 

חמישי: נשות חמ״ל רחובות עורכות ערב התרמה. בין האורחים מגיע סגן ראש העיר רחובות והמועמד לראשות העיר עו"ד יניב מרקוביץ׳, שמקבל תעודת הוקרה מבנות החמ״ל על תרומתו ועזרתו לפעילות ולערב ההתרמה. באמצע הערב מרקוביץ׳ מופתע, מוזמן לבמה ומקבל בובת ענק של טוויטי כמתנה להולדת ביתו גִיל.

 

חמישי: נר הראשון של חנוכה, חברת מועצת העיר רחובות ויו"ר האגודה למען החייל עו"ד קארין ברגינסקי, מעמיסה חבילות לחיילי מילואים, שמנהלים קרבות בלב ליבה של עזה. המלואמיניקים בתגובה שולחים מכתב תודה מרגש: "לתושבי רחובות, קארין ברגינסקי, מעדני מניה, אגודה למען החייל תודה על כל הארגזים מלאים בטוב ופינוקים. בזכותכם שירות המילואים שלנו עובר בנעימים. אוהבים חיילים".
ברגינסקי: "תודה שוב מקרב ללב לתושבי העיר ולמעדני מניה. ישנם אנשים שנמצאים שם שלא היו בבית יותר מחודשיים, החבילות שהם מקבלים מזכירים להם את הבית. הלוואי שמכל החשיכה יגיע אור".

 

שישי: הקומיקאי הרחובותי המצליח, אוראל צברי, מעלה תמונה מרגשת עם משפחתו לאחר 8 שבתות שלא שהה במחיצתם כי נשאר בצבא, בעקבות גיוסו למלחמה בצו 8. צברי: "סוף סוף שבת איתם, מודה שהתגעגעתי ברמות. (אבא לא מחייך כי הוא בוויב של ״צלם כבר הבטן נדבקת לי לגב״!!😂)".

 

שישי: לפנות בוקר התייצבו מאות תושבי רחובות למען חקלאי העוטף בארגונה של מגי סלע וגר, פעילה חברתית ומועמדת ברשימת ״רחובות חופשית ומאוחדת״. כל זאת במסגרת פרויקט התנדבות ארצי מטעם תנועת ״התאוררות״ שמוביל האלוף במיל׳ יאיר גולן. הפעם נרתמו לקטוף עגבניות שרי במשק נחום כשום. האזעקות, הפגזות ופיצוצים מעזה לא הרתיעו את המתנדבים.ות מלקיים את מצוות הדלקת נרות ולהמתיק את הרגע עם סופגניות.

 

שישי: כתבה ששודרה באולפן שישי, כשכתב ערוץ 12 ברהנו טגניה, נכנס לסקר את הלחימה בעזה. בסיור פוגש טגניה לוחם, יליד ותושב רחובות, רב סרן רן שמחי בן 30, שבמקרה בנו של מנהל אגף הספורט בחברה העירונית דורון שמחי. שמחי הלוחם איבטח את טגניה והראה לו קלאצ'ניקוב שננטש בשטח על ידי מחבלי החמאס. האב דורון רשם בגאווה: "רן הבן שלי המלך". גם בת דודתו של רן, חברת מועצת העיר רחובות אוה גור פרגנה לו באישי: " איזה מלך אתה! כולנו ישבנו בגאווה".  נאחל לרן בהצלחה במשימה ושיחזור לשלום.

בתמונה: דורון ודורית שמחי עם בנם הלוחם רס"ן רן ולמעלה עם ברהנו טגניה
בתמונה: דורון ודורית שמחי עם בנם הלוחם רס"ן רן ולמעלה עם ברהנו טגניה

פפראצ'י השבוע

רביעי: יו"ר מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם פוגש ברחוב הרצל את מאמן ההיאבקות אריאל (לובה) צימקינד, מקבל צרור של ברכות מלובה על סיועו של עמרם לענף ומצפה ממנו לביקור

 

חמישי: נר ראשון של חנוכה, הזמר הרחובותי המצליח אייל גולן, מדליק נר עם משפחת גרינברג המורחבת ואם ילדיו דניאל.

משפחת גרינברג ואייל גולן צילום מסך אינסטגרם
משפחת גרינברג ואייל גולן צילום מסך אינסטגרם

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *