מהם סוגי הסושי הפופולאריים בקרב הישראלים?

buypostil

קרדיט לתמונות FREEPIK

— תוכן שיווקי —

פעם, הזמנת סושי הייתה נחשבת לבילוי של עשירים, שלפחות במדינת ישראל הייתה רק מעטיםיכלו להרשות לעצמם ללכת למסעדה יוקרתית וליהנות מהמטעמים היפנים הפופולאריים. עם זאת, אפשר לומר בצורה חד משמעית כי עם חלו, צובר הסושי פופולריות רבה במיוחד, כאשר יחד עם הטרנד הגיעו גם שורה רחבה של מסעדות יפניות למדינת ישראל, מה שהופך את הסושי לאחד מהמאכלים הפופולריים של במדינה.כיום, ניתן לבצע שיטוט קצר באינטרנט במטרה לאתר מתכונים מגוונים של סושי שתוכלו להכין בקלות במטבח הביתי שלכם, רק צריך לוודא כי יש ברשותכם את האורז היפני הפופולרי, מחצלת במבוק וסכין.

כיצד הפך הסושי למאכל רחוב פופולרי בישראל

לפני שנים רבות, בעת בה תעשיית המשלוחים רק התחילה את דרכה במדינת ישראל, מיותר לציין כי האפשרויות היחידות כמעט היו להזמין פיצה או המבורגר. על כן, יחד עם חלוף השנים והתפתחות תעשיית המשלוחים בארץ, מבחר המאכלים גדל יותר ויותר ולכן ברור למה גם אתם, בדומה להרבה אחרים, תוהים מה להזמין. על כן, נוסף על העובדה כי מדובר במאכל ייחודי שמגיע מתרבות שונה לחלוטין, ישראלים רבים בשנים האחרונות משתדלים לשמור על תזונה נכונה וסושי, בהשוואה לאופציות רבות אחרות בתפריטי המשלוחים מהווה אלטרנטיבה מזינה הכוללת גם פחמימות אך גם ירקות וחלבון.

הבחירות הפופולריות של הישראלים

כפי שאתם ודאי כבר יודעים, כשמדובר על הזמנת סושי , הרי שהשוק של היום מונה בתוכו מגוון רחב של אפשרויות שונות ומגוונות, מגוון שלא פעם משאיר את הצרכן בתחושת בלבול המתלווה אל השאלה – באיזה סוג לבחור? על כן, במידה וגם אתם נמצאים בשיאה של התלבטות, הנה הבחירות הנפוצות של הישראלים, שאולי יסייעו לכם בגיבוש הבחירה המדויקת עבורכם:

  • מאקי – המאקי מורכב למעשה מאורז יפני מתפתל, אצה שחורה וטעם מתוק המתלווה אל מרקם חלק להפליא. זאת בעוד כי המילוי הפנים לרוב יבוא לידי ביטוי בדגים טריים, לרבות סלמון או טונה. בנוסף, תוכלו לפגוש אותו גם ממולא במגוון ירקות.
  • טמאקי – טמאקי הוא אחד מסוגי הסושי הנפוצים ביותר בישראל, כאשר הוא עטוף בעצה, מתלווה אל מראה "מוזר" ולא סטנדרטי של סושי, ומכילים בתוכו דגים טריים, ירקות ופירות ים.
  • סשימי – בחירה פופולרית נוספת תהיה הסשימי שכן, מדובר על סושי שהפשטות הטמונה בו הפכה אותו לכל כך נחשק ופופולארי. זאת בעוד כי הסשימי מורכב מחתיכות קטנות ודקות במיוחד של דגים טריים, כאלו אשר מתבצעות בעזרת טכניקת חיתוך יפנית אותנטית ומדויקת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *