מה עשה זאב רוזנשטיין בהיכל התרבות ברחובות ומדוע בכתה אילנית לוי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מה עשה זאב רוזנשטיין בהיכל התרבות ברחובות,  ומדוע בכתה אילנית לוי

 

ראשון: זהר בלום, המועמד לראשות העיר, כובש את הקהל הצעיר ברחובות. גילי לוי (בת 25), המועמדת למועצת העיר שהצטרפה לאחרונה לרשימת ״החינוך בראש״ בראשות זהר בלום, מנהלת מרתון פגישות עם צעירות וצעירים מובילים בעיר. לאור המצב הפוליטי הסוער במדינה, בלום מוסר על מעורבות גבוהה מאוד ורוח התנדבות של צעירות וצעירים בבחירות המקומיות כפי שלא הייתה מעולם. בהמשך השבוע הגיע בלום עם צוות מטה הצעירות והצעירים לפעילות שטח בגן המייסדים ולסבב ברים, שם זכה לאהדת הקהל הצעיר.

זהר בלום, גילי לוי והצעירים
זהר בלום, גילי לוי והצעירים

 

שני: המתמודד לראשות העיר רחובות עו"ד יניב מרקוביץ’, מגיע לבדוק את מתחם המזרקות בגן המייסדים רגע לפני אירוע הפתיחה. מרקוביץ׳ שרגיל לפגוש תומכות ותומכים וללחוץ ידיים לא ציפה שהפעם גם יתאים את עצמו לגיל ויתן כיף.

יניב מרקוביץ'

 

שני: היכל התרבות ברחובות, נערך מופע מחווה מרגש לזכרו של חופני כהן ז"ל בהפקת אגף שכונות והיכל התרבות
בערב השתתפו מיטב אומני ישראל בקטעים לזכרו: שלמה ארצי, אביבה אבידן, הפרויקט של רביבו, רון שובל, חיים משה, סגיב כהן, ישי לוי, אבנר גדסי, מיקי גבריאלוב . לאורך הערב הוקרנו קטעי ראיונות של חופני ולסיום עלו לבמה בני משפחתו: יזהר, ורדינה, פיני וקשת ושרו לזכרו. היה ערב מוצלח ומרגש, כבוד גדול להיכל ולעיר רחובות לארח ערב מיוחד כזה, בקהל נראו – זאב רוזנשטיין, פנינה רוזנבלום, אביגדור קהלני, יצחק מרדכי ועוד. ראש העיר רחמים מלול נשא דברים, נכחו מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, מ. אגף השכונות רמי מדהלה, מנכ"ל החברה העירונית אייל פרנקל, מנכ"ל היכל התרבות אילן גרזי ועוד.

 

שלישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, אורזת מזוודות ונוסעת עם משפחתה לנופש שבוע ימים בסופיה. למנגל נודע כשברגינסקי פגשה כמה מתושבי העיר רחובות, כך שגם בחו"ל ברגינסקי לא עוצרת לנוח.

משפחת ברגינסקי
משפחת ברגינסקי

 

חמישי: מזל טוב למנהלת האגף לשירותים חברתיים ברחובות בת חן קרני, שחוגגת 54 קיצים. נאחל לה אושר והמון הצלחה.
עובדות ועובדי האגף ברכו: "שניצוץ האור שבליבך יאיר ויעלה שלהבת להאיר לרבים ולהאיר לבבות. לכל אשר תשלחי ידך תצלח דרכך. יקרה שלנו, המשיכי להוביל את אגפנו בנחישות ורגישות מופלאה. במקצועיות ואמפטיות כפי שרק את יודעת לעשות. כולך לב ונשמה מעניקה לנו חום ואהבה ומכישרונתייך הנפלאים, קשובה לכל אדם באשר הוא. מנהלת ומנהיגה שמונעת מתוך אמונה חזקה. אוהבים עובדי אגף הרווחה רחובות".

בת חן קרני
בת חן קרני

 

חמישי: התארחו חברי מפלגת המחנה הממלכתי בגג של איש העסקים אלירן סאסי (אלמאגו רוף תל אביב), באירוע למפלגה בין חברי המפלגה היו השרים לשעבר נכחו: חילי טרופר, פנינה טמנו שטה וראש המחנה בני גנץ.

 

חמישי: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל, מסיים חוג בית ויוצא לסיור ברים ברחוב הרצל בעיר. "אתה חייב לזכות בבחירות" צעקו לעברו מהשולחנות. דיל התקבל בחום במספר ברים בהם – בעל הבית, הדלפק, קפה הרצל ועוד, התפנה תוך כדי לסלפי עם הבליינים והבטיח לחזור לבקר גם אחרי הבחירות.

 

חמישי: אחרי שבוע גדוש בפעילות ציבורית והכרזה דרמטית על מועמדותו של חבר המועצה, גיא צור, כמספר 2 ברשימת 'אחדות' של ראש העיר רחמים מלול, הצפינו משפחת צור בהרכב מלא לסוף שבוע משפחתי בגליל. צור ומשפחתו מרבים לטייל בארץ, והפעם הם טיילו באזור עמק המעיינות, ביקרו במפעל לייצור שופרות לקראת ראש השנה, ואת השבת יעבירו במנוחה וכיף משפחתי כמיטב המסורת. במוצאי השבת תחזור המשפחה לשגרה וגיא להמשך הפעילות הציבורית בכוחות מחודשים.

 

שישי: חשיפת עונת המנויים 24-23 טעימות קטנות מעונה גדולה שצפויה להיות: גיל שוחט, אנסמבל ירושלים מזרח ומערב, האחים אסנר, אריק דוידוב ו פאנל מיוחד של יוצרים ושחקנים מסדרת התאטרון שלנו, שגילו לנו סודות מאחורי הקלעים מאי קשת, איילת רובינסון, רועי שגב, גיל ארי כהן, איתי סונטאג ואייל שיינר. כמו שאמרנו בוקר נפלא.
שבת שלום ואלפי תודות לקהל הנפלא שלנו שהגיע בהמוניו והוסיף מנויים לעונה הבאה.

צילום: ארז אפרתי
צילום: ארז אפרתי

 

שישי: משפחת גור של חברת מועצת העיר רחובות אוה גור, ארזו מזוודות ויצאו לנפוש ולחגוג בגאורגיה 19 שנות נישואין. לחגיגות של אוה ואלון הצטרפו אביה רוברטו סולדינגר, ושלושת ילדיהם – רותם, אורן ואלון. נאחל להם המון מזל טוב.

אוה ואביה רוברטו

 

שבת: ״כל מה שאתה יכול לעשות בשבת זה להסתכל על בניינים כי הכל סגור בשבת״ , כך אמר תושב העיר רגע לפני שעלה לאוטובוס של ״שבוס״ שפועל לראשונה בשבת ומגיע עד הים. מיזם שמתוכנן עד סוף החודש עם אופציה לשנה שלמה.
מאחורי היוזמה עומדת ח״מ איטל בציר אלשיך, שמ- 9 בבוקר נפגשה עם תושבים שעלו בתחנות השונות לאורך כל היום, והקשיבה להצעות והערות של תושבים על הפיילוט התחבורתי החדש.

פפראצ'י השבוע

תוכנית גלית ואילנית שמשודרת מדי שישי, התארח ח"כ ויו"ר הקואליציה אופיר כץ, הסיבה- הצעת חוק לקדם חיוב התקנת מצלמות בגני ילדים בעקבות אירועי האלימות שאירעו לאחרונה מצד מטפלות וגננות. לוי שמעה את כץ שסיפר על מקרה נוסף וההשלכות שאותו ילד גדל עם משקעים עצומים, בשלב הזה לא הצליחה לוי להתאפק וממש בכתה באולפן, גלית תפסה את המושכות והעבירה את התוכנית לפרסומות.

אילנית לוי צילום מסך 12
אילנית לוי צילום מסך 12

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *