מה עשו בבני ברק רחמים מלול זהר בלום ומתן דיל ואיך הפתיעה דניאל גרינברג את אייל גולן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מה עשו בבני ברק רחמים מלול זהר בלום ומתן דיל, מה הקשר של אילן גרזי לנחל עוז, ואיך הפתיעה דניאל גרינברג את אייל גולן

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: זהר בלום יצא לחזק את קשרי החוץ של העיר רחובות בעת חירום. משלחת הסוכנות היהודית ממיניאפוליס, ארה"ב הגיעה ארצה לביקור הסברתי. זהר בלום, מ"מ ראש העיר והמועמד לראשות העיר יזם  את הביקור שכלל מפגש עם גדוד חילוץ והצלה וסיור בחמ״ל העירוני ברחובות. בלום: ״המלחמה הזו היא מלחמת עצמאות של העם היהודי. מרגש לראות את התמיכה האדירה שאנו זוכים לה מהקהילה היהודית ממיניאפוליס שנמצאת בקשר חם עם מדינת ישראל והעיר רחובות״.

 

שני: סגניתה של דוברת עיריית רחובות, פריאל יונייב שנישאה לפני שבוע לאייל צוקרמן, חגגה יום הולדת 27 חורפים. עובדות ועובדי הקומה השישית בעירייה הפתיעו את פריאל וחגגו לה. נאחל לה המון מזל טוב.

 

שני:  הרצאתו של אליהו יוסיאן במוזיאון מורשת יהדות תימן ברחובות נערכה תחת תחת אבטחה של השיטור העירוני. בפתח דבריו התיחס יוסיאן לקיום המעמד:" מעריך מאוד את כל המאמץ וכל המעורבים והמשקיעים באירוע, לא ברור מאיליו אחרי כל כך הרבה רעשים ולחצים שהאירוע מתקיים". את יוסיאן קיבלו בחום חבר מועצת העיר המחזיק בתיק התרבות עודד עמרם, חבר המועצה אביב איטח, יו"ר ועד עובדי העירייה רמי מדהלה, מנהל אגף השיטור והפיקוח ליאור שוקרי, חבר ועד העובדים חן קריטי ועוד רבים שמלאו את האולם עד אפס מקום.

 

שלישי:  הרצאה פרטית, לאחר ההרצאה אמש באייטם הקודם, הגיע אליהו יוסיאן לגלריה של האומן הרחובותי אבי בן משה בביתו שבשכונת מרמורק. יוסיאן פגש שם את יליד רחובות, עו"ד אביחי חג'בי וחברים נוספים של חג'בי, שנהנו מהרצאה מצומצמת ופרטית. במהלך הערב יוסיאן נהנה ממאכלים תימנים שהוגשו לו.

 

שלישי: מזל טוב ליליד ותושב רחובות, הקומיקאי המצליח אוראל צברי, שחגג 30 חורפים. צברי שנמצא במילואים הצליח להגיע לביתו ולחגוג תחילה עם סיון רעייתו שקנתה לו מתקן ביתי להכנת שווארמה, לאחר מכן יצאו הזוג הטרי עם הוריו ואחותו לחגוג במסעדת הספרה היוקרתית שבפארק המדע. נאחל לו שיחזור מהמילואים לשלום, הצלחה ושמחות.

החגיגות של משפחת צברי

 

רביעי: חתונת בנו של מחזיק תיק הכספים וחבר מועצת העיר רחובות פנחס הומינר, עם בתו של המוזיקאי משה כהן. בחתונה השתתפו שרים, חברי כנסת, ראש העיר המכהן והמועמד לראשות העיר רחמים מלול, המועמדים לראשות העיר רחובות זהר בלום, מתן דיל ומאות נוספים.

 

רביעי: יו"ר מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם מגיע לנחם את האמרגן של הזמר יואב יצחק שיושב שבעה על פטירת אמו בביתו שבשכונת כפר גבירול ברחובות. בניחום פוגש את הזמר וחברו משכבר הימים, יואב יצחק, מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון ואיש העסקים חזי דנין.

מימין: גולן ביטון, חזי דנין, יואב יצחק, עודד עמרם ויואב מטרי
מימין: גולן ביטון, חזי דנין, יואב יצחק, עודד עמרם ויואב מטרי

 

רביעי: מזל טוב לילידת ותושבת העיר רחובות, הפעילה החברתית גלי קריטי, שחגגה 50 חורפים. אחת הברכות המרגשות של אחותה איילת: " מאחלת אני לך….בריאות, אושר ושמחה. כל שתבקשי, לו יהי, לטובה, אמן. אוהבת…. עד כלות!!!! תפנימי!!!".

מימין- איילת וגלי
מימין- איילת וגלי

 

שלישי: חברת מועצת העיר ויו"ר סניף רחובות אגודה למען החייל עו"ד קארין ברגינסקי, זכתה להפתעה- פרחים וכרטיס בררכה מיחידה החיילים שמאמצת ברגינסקי ובימים אלה היחידה מתמרנת היחידה בעזה. ברגינסקי שהתרגשה מאד  סיכמה: "העיקר שתחזרו לשלום".

 

חמישי: הזמר הרחובותי המצליח במדינה אייל גולן, הגיע לשמח את חיילי גולני כשהוא לובש מדי צה"ל מלאים עם תג של סיירת גולני. לפני ההופעה, ערך גולן תדריך וזכה להפתעה מבוימת המשקפת את המציאות, מצד אם ילדיו דניאל גרינברג.

 

שישי: השרה הרחובותית להגנת הסביבה עידית סילמן, שגרה בשכונה הסמוכה לאירוע שריפת הדירה שאירעה בשכונת שרונה ברחובות, הגיעה למקום האירוע והציעה לדיירי הבניין שדירותיהם ניזוקו, להתארח בביתה השבת. אחד הדיירים אמר לחדשות רחובות ניוז: " עם כל הכבוד למחלוקות בינינו, היא חשפה אנושיות מדהימה וכיף לדעת שאלה נבחרי הציבור שלנו".
בתמונה- סילמן עם נציג חסידות חב"ד אריה ליפסקר שגר בבנין המדובר.

עידית סילמן עם אריה ליפסקר
עידית סילמן עם אריה ליפסקר

 

שישי: ירון אילן מתארח עם תוכניתו בערוץ 24 "שישי שמח" באחוזת הספא ברחובות, לאחר דילמות של ראש העיר רחמים מלול אם בכלל לקיים את האירוע אך לבסוף מלול השתכנע. לבסוף נרשם אירוע מוצלח ושמח בהובלת מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, שותפים להצלחה- מנהל הפיקוח ליאור שוקרי ויו"ר ועד עובדי העירייה רמי מדהלה. עוד השתתפו שאול קרדאנה, איציק ברכה, אלירן מורד, עמית מרום, גדי עוקשי, וזמרים רבים בהם הרחובותיים גולן אברהם ואורי חלה, פיני חדד, רובי לוי, ליאור פרחי ועוד.

 

שישי: מנכ"ל היכל התרבות ברחובות אילן גרזי, נצפה בקבלת שבת במאהל קהילת נחל עוז, בכיכר תהחטופים בתל אביב.
למי שלא יודע גרזי היה בן גרעין לקיבוץ נחל עוז וגר שם בין השנים 1988-1996.

 

 

פפראצ'י

שישי: חבר מועצת העיר רחובות אבי קינד השתתף בטקס מרגש לבנו הלוחם  יהלי. "יהלי, תן להם בראש! חיבוק מאמא ואבא וחזרה לעבודה לפרק את חמאס. גאים בלוחם שלנו, בהצלחה לכל לוחמות ולוחמי צה״ל שבת שלום".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *