מה עשו רחמים מלול ומתן דיל בדרך יבנה וכך דאג זהר בלום לסטודנטים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מה עשו המועמדים לראשות העיר רחמים מלול ומתן דיל ברחוב דרך יבנה וכך דאג המועמד לראשות העיר זהר בלום לסטודנטים. 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

ראשון: בשעה 16:00, המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל, מגיע עם צוות צילום לרחוב דרך יבנה ומכין סרטון עם תושבי המקום על הסבל והעיכובים בעבודות הנמשכות ברחוב. ביום שלישי, יומיים לאחר מכן, מגיע בשעות הצהריים לאותו מקום, ראש העיר רחמים מלול והמועמד לראשות העיר רחובות, מצטלם ומעלה תמונות הסברה עם עובדי הפרויקט במקום. את הפוסטים לרשתות החברתיות, העלה מלול מספר שעות לפני דיל, נמשיך לעקוב מי שכנע יותר.

רחמים מלול ומתן דיל בדרך יבנה

 

ראשון: השבוע בבימת הנוער של החברה העירונית רחובות, חניכי הבימה העלו במסגרת הפקות סוף השנה את המחזמר ״בילי שוורץ״. בקהל ישבו יוצר המחזמר אוהד חיטמן וכוכבת המחזמר טלי אורן, שהפתיעו את החניכים בנוכחותם וריגשו אותם עד דמעות! חיטמן ואורן שיבחו את הרמה הגבוהה והמקצועית של חניכי הבימה והצוות המקצועי. יישר כוח לחניכים, למנהלת ההפקות בת-חן קליין ולמנהל הבימה אילן גרזי. ההרשמה לחוגי בימת הנוער לשנה הבאה תיפתח בקרוב מאוד באתר החברה העירונית.

 

שלישי: בחירות ללשכת עורכי הדין, בחרו למעלה מ-83% לראשות הלשכה. לאור זאת נרשמו תורים ארוכים שלא מנעו מחברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, להצביע יחד עם עוד עשרות מחבריה למועמד הנבחר עו"ד עמית בכר, אשר בשבת שוחח עם ברגינסקי ובירך אותה על הסיוע: " תודה קארין, עשינו משהו ענק עבור המדינה, תודה על העזרה יש עוד המון מה לעשות יחד". ברגינסקי: מקווה שב- 31.10 אחוזי ההצבעה ברחובות יהיו לפחות כמו שהיו ביום שלישי".

קארין ברגינסקי ועמית בכר

 

רביעי:  המועמד לראשות העיר רחובות זהר בלום, דאג לראשונה אחרי עשור להקצאת תקציב מיוחד של עיריית רחובות, עבור יום הסטודנט בעיר. האירוע המיוחד התקיים בפקולטה לחקלאות, בלום עלה לבמה ובירך את אלפי הסטודנטים המשולהבים שנהנו מהופעות של אנה זק ופול טראנק.
בלום בנאומו לסטודנטים: ״הגיע הזמן שלכם, הגיע הזמן שנחגוג את יום הסטודנט ביחד. אנחנו מחזירים את המסורת אחרי הפסקה של יותר מעשור. אדאג לכך שנעשה אירועים משותפים לאורך כל השנה, מגיע לכם״. בלום סיים את הברכות עם תודה מיוחדת לאבי יוספי, מנהל מחלקת הנוער והצעירים בעיריית רחובות, לדיקן הפקולטה, פרופסור שאול בורדמן וליו״ר אגודת הסטודנטים ענבל להב". בין המשתתפים המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל, בתמונה עם ויו"ר אגודת הסטונדטים ענבל להב.

 

רביעי: בסביבות השעה 12:30, עובדת עיריית רחובות התמוטטה בקומה השישית, מחוץ ללשכתו של ראש העיר רחמים מלול, בזמן שמלול ניהל ישיבה. מנכ"ל העירייה מאיר דהן שנקלע לסיטואציה, ניגש אליה במהירות והחל לדבר איתה שלא תאבד הכרה. "מאיר טיפל בה במסירות שאין דברים כאלה", אמר גורם בעירייה. "בעקבות הטיפול הראשוני שהיא קיבלה היא לא איבדה את הכרתה, פינינו אותה להמשך טיפול בבית החולים קפלן כשמצבה קל ויציב. כל הכבוד למנכ"ל שלכם שהציל אותה" סיכם גורם ממגן דוד אדום".

מאיר דהן צילום: באדיבות עיריית רחובות

 

רביעי: ברכות לתושב רחובות, מפקד יחידת מתנדבי התנועה בתחנת משטרת רחובות, רס"מ אלדד לביא, שקיבל תעודת הוקרה על פועלו. לביא: "תודה למפקדים המדהימים שלי וכמובן למתנדבים האלופים שקיבלתי את הזכות לפקד עליהם ובלעדיהם לא הינו עומדים ביעדים ובמשימות שאנחנו מקבלים".

רס"מ אלדד לביא ותעודת ההוקרה

 

חמישי: חנוכת פארק חדש בשכונת המדע ברחובות. מגיעים לכבד ולברך המועמדים לראשות העיר רחובות ראש העיר רחמים מלול, סגנו יניב מרקוביץ', סגנו הנוסף ויו"ר רשת חוויות אמיתי כהן, מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון ועוד.

מלול: "החגיגה לא רק לשכונה אלא לעיר כולה משום שזה אחד הפארקים היפים, הגדולים והאיכותיים בעיר רחובות. אל תשכחו שזה פארק 311 שאנחנו קוראים לו, הפארק הראשון שנחנך בשכונה, פחות או יותר באותו סדר גודל אם כי העלות של הפארק הזה כ13 מיליון שקל כמו הקודם, אבל מגיע לכם בזכות ולא בחסד".

 

חמישי: תושב רחובות,; רועי ריינשרייבר השופט הבינלאומי שמתגורר בשכונת המדע, הגיע לפרגן למנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון, על הפקת פתיחת הפארק המדהים שבוצע ע״י אגף שפע בהובלת סגן ראש העיר יניב מרקוביץ'.

גולן ביטון ורועי ריינשרייבר

 

שישי: חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך מעלה פוסט : ״בזכות שאילתא אחת שהעלתי, אישרה העירייה חצי מיליון ש"ח להקמת פרויקט גינות קהילתיות שהפכו סוף סוף לשיחת היום" רשמה אלשיך והוסיפה :״אני מברכת את העירייה שפועלת סוף סוף כעת בעניין עדיף עכשיו, 4 חודשים לפני בחירות כדי להתארגן על גינות קהילתיות מאשר לא לפעול כלל (התקופה הכי קסומה עבור תושבים להגשמת חלומות)!".

איטל בציר בגינה קהילתית שהקימה עם דיירי הדיור המוגן בשיכון סלע

 

שבת: מזל טוב לדוגמנית ואשת התקשורת נטלי דדון שחגגה 40 קיצים. את דדון הפתיע בן זוגה הרחובותי לשעבר, עמית פרליס ממשפחת פרליס הותיקה והמוכרת ברחובות, שארגן את מסיבת ההפתעה עם בני משפחתו וחבריהם הקרובים, בביתם שבהרצליה. נאחל לה בריאות, אושר, נחת והצלחה.

 

פפראצ'י השבוע

רביעי: המועמדים לראשות העיר רחובות זהר בלום ועו"ד מתן דיל בתמונה משותפת עם יו"ר ועד גמלאי מכון ויצמן משה אידלמן.

זהר בלום, משה אידלמן ומתן דיל

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *