מזעזע: גבר מואשם בסדרת אירועים חמורים: "הזריק לגופה חומר רעיל"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מזעזע: גבר מואשם בסדרת אירועים חמורים: "הזריק לגופה חומר רעיל"

במקרה מזעזע של אלימות במשפחה, הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום נגד ד' בן 38, בגין שורה של עבירות חמורות כלפי בת זוגו לשעבר ובנם הקטן.

על פי כתב האישום שהוגש היום (שישי), ד' מואשם בהחזקת בת זוגו לשעבר ובנם בן ה-4 בשבי בדירתו במשך שלושה ימים, מה-13 עד ה-16 באוגוסט 2024. במהלך תקופה זו, הוא לכאורה התעלל בה באופן חוזר ונשנה, כולל תקיפות פיזיות, איומים והתנהגות משפילה. האישומים נגד ד' כוללים: חבלה חמורה בנסיבות מחמירות כלפי בן משפחה, פציעה כשהעבריין נושא נשק קר כלפי בן משפחה, כליאת שווא, איומים ושיבוש מהלכי משפט.

כתב האישום מפרט רצף מזעזע של אירועים, כולל מכות, דקירות וכוויות שנגרמו לקורבן. ד' מואשם גם בכך שאילץ אותה ליטול חומרים לא ידועים והזריק לה חומר שטיבו אינו ידוע.

הקורבן סבלה מפגיעות חמורות, כולל דימום תוך גולגלתי, שברים מרובים בצלעות, נקב בעור התוף, וחתכים, המטומות וכוויות רבות בכל הגוף. היא עדיין מאושפזת בבית החולים בעקבות פציעותיה. המקרה התגלה ב-16 באוגוסט, כאשר שוטרי תחנת רחובות הגיעו בעקבות דיווח ומצאו את הקורבן במצב קריטי. הנאשם לכאורה ניסה למנוע מהרשויות להיכנס לדירה והורה לקורבן לומר למשטרה שהכל בסדר.

מקרה זה מדגיש את הבעיה המתמשכת של אלימות במשפחה ואת חשיבות התמיכה בקורבנות. אם ד' יורשע, עלול לעמוד בפני עונש מאסר משמעותי בשל חומרת העבירות המיוחסות לו ומשך הזמן שבו בוצעו. הרשויות מזכירות לציבור כי קיים סיוע זמין לנפגעי אלימות במשפחה, ומעודדות כל מי שנמצא בסכנה לפנות לשירותי התמיכה המקומיים או למשטרה.

טיפול נמרץ. צילום: רחובות ניוז

באופן חריג שיתפה הקורבן את סיפרה: "את הסיפור שלי עוד אספר לעולם בעז"ה כדי למנוע את האישה הבאה. בצאת ט באב נכלאתי ע"י אב בני הקטן לאחר תקופה ממושכת שלא פגשתי בו. עברתי מסכת של התעללות מס' ימים כמעט עד מוות ונצלתי ע"י בורא עולם במציאות שנדמה שאין ממנה יציאה – אלא ע"י הניסים של בורא עולם ישתבח שמו לעד. אני מאושפזת מאז שישי ועושה כמיטב לחזור אליכן בהקדם. איני יודעת כמה זמן יקח השיקום, אך מבטיחה להשם שאת החיוך הוא לא יקח ממני. אני כרגע לצורך שיקום, טיפול לילד שהיה עד להכל ועו"ד מצויינת שתלווה את התהליך כדי להבטיח שהוא לא יוכל לפגוע בעוד מישהי כך אוספת תרומות לסיוע אוהבת מאוד ומבטיחה להמשיך לחייך בין הדמעות והריפוי".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *