מזעזע: הפגנה תתקיים מול ביתו של צעיר מרחובות החשוד במעורבות רצח כלבו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מזעזע: הפגנה תתקיים מול ביתו של צעיר מרחובות החשוד במעורבות רצח כלבו באשדוד.

(צילום הכלב ארכיון)

 

הסיפור המזעזע התרחש אמש באשדוד בנוכחות פקחים ושוטרים שהגיעו אל המקום. בסרטוני מצלמות האבטחה רואים חבורה של צעירים בועטים באכזריות בכלב מסוג רועה בלגי עד שגרמו למותו. לאחר המקרה נעצרו שני חשודים, האחד תושב הדרום והשני תושב רחובות בן 19 שהנו הבעלים של הכלב. סנגורו עו"ד אהוד בן יהודה ניסה להקשות על הראיות וטען: "החשד שמיוחס לבעל הכלב זה הפרעה לשוטר ומתייחס לזה שהוא ניסה לפנות את עצמו לבי"ח, השוטר החכם רצה שעם כל היד המדממת קודם כל יעצור ידבר איתו ואז ילך לטיפול רפואי". מפרטי המקרה עולה כי הכלב ככל הנראה נשך את בעליו ואחרים שהיו בקרבתו הביאו למותו של הכלב במכות אכזריות.

עו"ד אהוד בן יהודה

עו"ד בן יהודה: " מרשי מצר על מות הכלב הוא היה בנסיבות של הגנה עצמית, הוא לא זה שגרם למותו של הכלב, אני סבור שתוך יממה יבדקו טענותיו ויגיעו למסקנה שהוא לא קשור כלל לנזק שנגרם לכלב".

בעקבות המקרה, יצאה קריאה של אזרחים שמתארגנים להפגין מול ביתו של בעל הכלב, תושב רחובות שמתגורר ברחוב השומרים מס 5, מחר חמישי 19:30.

אילוסטרציה עצור

שופטת בית משפט השלום באשקלון דורית בונדה האריכה את מעצרו היום (רביעי) בפעם השניה עד מחר בצהריים, בונדה: " מדובר בסרטון אשר הצפייה בו קשה, בסרטון נצפים מספר גברים, אחד מהם הוא הדומיננטי באירוע ובועט בחוזקה בכלב, מעורבים נוספים נמצאים במקום כשחלק מהם בועטים אף הם בכלב. בסרטון רואים היטב את הכלב כשהוא מנסה להימלט אך בסופו של דבר ובחלק שלא ניתן לראות בסרטון, אך ניתן ללמוד מדוחות הפעולה, הכלב מצא את מותו. לגרסת המשיב עמית, הרי שהוא הותקף ע"י כלבו אשר נעץ את פיו סביב ידו של המשיב ורק לאור כך ננקטה אלימות כנגד הכלב עד למרבה הצער מותו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *