מחוברות: תלמידות מרחובות ותלמידות ערביות מלוד מחזקות את הקשר במגרש

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

יהודים וערבים מחזקים את הקשר: נערך משחק כדורגל בין בנות כיתה א'-ו' מרחובות לבנות כיתות א'-ו' מלוד במסגרת פרויקט "בועטות".

נערך אימון משותף ראשון השנה, בין קבוצת בועטות ביה"ס השיטה מרחובות לקבוצת ביה"ס אל-ראזי מלוד. מאמנת הנבחרת, נעמה כנר מחנכת כיתה ג' בבית ספר השיטה סיכמה: "מדהים לראות כמה מהר נוצרים החיבורים והחברויות על מגרש הכדורגל. מדהים לראות את כוחו של הספורט ביצירת שפה משותפת וחוויות משותפות מעצימות, בעיקר כיף לראות את ההנאה של הבנות. הקבוצות ישחקו בטורנירים ויהפכו לקבוצה טובה יותר.
בעמותת שער שוויון נמשיך לפעול בכל כוחנו כדי לספק לילדות בכל רחבי הארץ הזדמנות להיות חלק ממסגרת -חברתית מעצימה, תוך מטרה לקדם שוויון מגדרי ומנהיגות נשית בהווה ובעתיד. בחרנו להתחיל בפרויקט 'בועטות' כי שמנו לב שלמגרש לא נכנסות ילדות, זה כאילו היה מקום לילדים בנים בלבד. היום אם נספר לילדה בכיתה א' שפעם ילדות לא שיחקו כדורגל במגרש היא תצחק ולא תאמין. הרויקט מזמן היכרות, הידברות ודו קיום בין החברה היהודית והערבית בארץ. כולי תקווה שבעתיד כשנספר לילדה בכיתה א' שפעם יהודים וערבים לא שיחקו יחד, לא הכירו, היא תצחק ולא תאמין".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *