מחזקים את הקהילות ביום המעשים הטובים עם ראש העיר הנבחר עו"ד מתן דיל

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רשת חוויות מחזקת את הקהילות ביום מעשים טובים – ראש העיר הנבחר, עו"ד מתן דיל, הגיע לברך

מתן דיל בירך במפגש משותף לילדי הגן, וטרנים וניצולי שואה: "הגעתי לחזק את שרשרת הדורות, ויצאתי עם כוחות מחודשים והרבה תקווה"

רשת חוויות ביום שכולו מעשים טובים: הנהלת ועובדי הרשת, מתנדבים ופעילים רבים, יצאו היום לפנק ולחזק את תושבי העיר במגוון פעילויות, לרגל "יום המעשים טובים". ראש העיר הנבחר, מתן דיל, הגיע לברך את המשתתפים בפעילויות, ואף נכח במפגש בין דורי מיוחד במרכז רחובות החדשה בהשתתפות וביוזמת חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי בין ילדי גן חורש, והוטרנים וניצולי השואה בעיר.

מתן דיל: "הגעתי לחזק אתכם ויצאתי עם כוחות מחודשים והרבה תקווה. לא מובן מאליו לראות את שרשרת הדורות מתהדקת יחד למען מטרה משותפת, זו המהות של קיומנו במדינת ישראל, להמשיך ביחד, לא לשכוח את העבר ולהיות נדיבים איש לרעהו בהווה".

אמיתי כהן, יו"ר רשת חוויות: "במהלך המלחמה עמדתי בראש חמ"ל התנדבות עירוני וראיתי מקרוב אלפי תושבים נתרמים לסייע בחזית ובעורף. אני יכול להגיד שרוח המעשים הטובים היא חלק בלתי נפרד מהעיר ומהתושבים, וזה בא לידי ביטוי גם היום. אני מודה לכל השותפים הרבים ומאחל לימים יפים ולהמשך עשייה תומכת ומחזקת של קהילת העיר".

בין הפעילויות המרגשות, התקיים בישול למשפחות נזקקות במעון צעדים הדקלים בניהולה של אתי קריטי יחד עם כל צוות המעונות, בת מצווה הקהילתית לילדה יתומה, יוזמת מרכז חוויות מהות ומתנדבים רבים. עוד יתקיים מפגש רב גילאי בהשתתפות הוטרנים, ניצולי שואה וילדי גן חורש במרכז קהילתי חוויות שוויץ החדשה, שם תתקיים בנוסף גם פעילויות משותפת עם הנהגת ההורים של בי"ס רמון, במסגרתה הורי התלמידים יעבירו הרצאות בתחומי עיסוקם. המרכז יהיה פתוח למגוון סדנאות קהילתיות ללא תשלום, בהן תרפיה באמנות, קורס החייאה, עיצוב ואדריכלות, טיפולי יופי, פעילות של מתנדבי מרכז הגישור העירוני ועוד.

בחוויות קריית משה יוצאים היום לקטיף וחלוקת מזון למשפחות נצרכות. נוער קריית משה ייקח חלק בתחזוקת בית הכנסת כמידי שנה, וכן, ייערך יום פינוק מיוחד לנשים מבוגרות. עוד בין הפעילויות, במרכז קהילתי בשדרות ח"ן תבנה פינה קהילתית וגם במרכז תנופה תתמקד הפעילות בחיבור בין ילדי הגן לסביבה ולגינה הקהילתית שהוקמה השנה.
בבית לגדול טוב באבן גבירול תתקיים פעילות משותפת לצוות ולעובדי תנובה יחד עם מתגוררי הדיור המוגן בנווה עמית.

גולן ביטון, מנכ"ל חוויות: "ה-7.10 והמלחמה שפרצה חידדו את ההבנה שהחברה הישראלית היא מהות הכל, שהאחדות היא הניצחון, והיכולת שלנו לתמוך בקהילות, לרתום ולגייס את התושבים שיכולים לסייע, להעניק לאלו שצריכים עזרה – היתה חלק משמעותי במערך עירוני והתנדבותי שיצר חוסן. את היום הזה בחרנו להקדיש ליצירת חיבורים נוספים, הן ברמה עירונית רוחבית בין הארגונים הפועלים בעיר והן ביצירת שיתופי פעולה עם הקהילות החזקות של העיר, שנרתמו באופן יוצא דופן, ועל כך תודתי לכל השותפים הרבים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *