מחפשים מחסן? למה לא למשל המחסן הזה?

ofir

תופתעו לגלות כמה מחסנים יש בישראל, ונדמה כי חצי עולם מאחסן את הציוד שלו. אם אתם מחפשים לאחסן את הציוד שלכם תצטרכו לעשות קצת עבודת מחקר, כדי לבחור את המחסן המתאים לכם. למשל המחסן הזה, שמציע אחסנה במחיר מאוד זול, כמעט זול מדי, אבל אז אתם מגלים שזה כך כי הוא נמצא אי-שם במרחק שעתיים וחצי נסיעה מהמרכז.

במילים אחרות, כדי לדעת איך לבחור את המחסן הנכון עבורכם, צריך שיהיו לכם כמה קריטריונים ברורים, וכל אחד עם ההעדפות שלו והצרכים שלו. בין אם זה מיקום, בין אם זה גישה, ואולי בכלל אבטחה במקום? מה שחשוב לכם, צריך להיות חשוב לחברת האחסנה שלכם.

מחסן לדוגמא – שתדעו מה אפשרי עבורכם

יש הרבה דוגמאות למחסנים שמציעים כל מיני רמות שירות. דוגמא לכך היא למשל המחסן הזה, שמציע ללקוחותיו רשימה ארוכה של יתרונות, מה שמבדיל אותו משאר המחסנים בישראל:

  • ביטוח תכולה – בטיחות לפני הכול, וחשוב שהמחסן הזה יציע לכם מעבר לאחסנה, גם ביטחון. הכול מתחיל ונגמר בכסף, ואפילו אם מדובר באחסנה של חפצים עם ערך סנטימנטלי, הרי שבמידה והם אובדים, מכל סיבה שהיא, הרי שפיצוי בכל מקרה מגיע לכם. במחסן הזה יש ביטוח תכולה מקיף, שכולל גם גנבות וגם נזקי מזג אוויר ורעידות אדמה.
  • גישה עשרים וארבע שבע – פעמים רבות אין צורך בגישה באמצע הלילה למחסן שלכם, אבל לעיתים זה בדיוק מה שאתם צריכים. לעיתים זה נוח יותר, או שזה פשוט כך, כמו במקרה של חברות עם ציוד בשימוש שוטף. בכל אופן, מדובר במחסן עם גישה של 24/7, נוח, וממש לא משתקף במחיר.
  • גדלים בהתאמה אישית – בסופו של דבר, אתם לא רק משלמים על אבטחה וגישה, אלא פשוט על מקום לשים בו את הדברים שלכם, עם דגש על המילה – “מקום". נדל"ן זה המצרך היקר בישראל, ואם יש מחסן שיודע לתת לכם סידור נכון של החפצים במרחב, זה מחסן שחוסך לכם הרבה מאוד כסף, כי ניצול נכון של השטח אומר שתצטרכו פחות ממנו.

פרישה ארצית לנוחות מרבית

אם אתם גרים בתל אביב אבל מחפשים לעבור לראשון לציון אז למשל המחסן הזה בראשון לציון יהיה נכון יותר עבורכם במהלך המעבר. פרישה ארצית של חברת אחסנה מאפשרת לכם, הלקוחות, גמישות רבה יותר, ונוחות מרבית, תוך שאתם שומרים על איכות השירות שאתם מקבלים מחברה מקצועית בפרישה ארצית.

חברה גדולה נותנת הרבה שקט נפשי. השירות נגיש יותר, הניסיון רב יותר, ולרוב המחירים נוחים יותר, כי הם פשוט גדולים יותר ויכולים להרשות לעצמם גמישות שחברות קטנות יותר לא יכולות. מכיוון שמדובר בשירות פשוט יחסית, הרי שברגע שיש את כל הפתרונות (מיקום, נוחות, ביטוח, אבטחה וכיו"ב), השאלה היא של תמחור.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *