מיוחד: הורים בני העדה האתיופית עברו להקשב!

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מיוחד: הורים בני העדה האתיופית עברו להקשב!

עולים על מדים: מחלקת הילדים והנוער בעיריית רחובות "גייסה" ליום אחד קבוצת הורים מבני העדה האתיופית כדי לצמצם את פערי הידע ביחס לצה"ל ובכך לתרום לחיזוק התקשורת וההבנה בין ההורים לדור הצעיר העתיד להתגייס בשנים הקרובות.

 

מחלקה הילדים והנוער של מינהל החינוך בעיריית רחובות מובילה את היחידה לקידום נוער בשכונת קריית משה, במסגרתה הנערות והנערים מובילים עשייה משמעותית וערכית, תורמים לקהילה ורוכשים כלים לחיים.

בשבוע האחרון מחלקת הילדים והנוער יצאה בפעילות שונה ומאתגרת וגייסה ליום אחד את הוריהם של בנות ובני הנוער בשכונה. הפעילות מתקיימת בשיתוף משרד הביטחון וצה"ל ובה ההורים יוצאים ליום מיוחד בבסיס גדנ"ע בשדה בוקר שבדרום הארץ.

ההורים הנרגשים לבשו בפעם הראשונה בחייהם מדי צה"ל, הכירו את התכנים הצהליים והתנסו במגוון פעילויות בבסיס.
מטרת הפרויקט היא לחבר את ההורים לחוויית השירות הצבאי ובכך לחזק את ההבנה והתקשורת שלהם יחד עם ילדיהם לקראת גיוסם לצה"ל בשנים הקרובות.

ראש העיר מתן דיל. צילום: שרון מאיר
ראש העיר מתן דיל. צילום: שרון מאיר

ראש העיר מתן דיל: "אנחנו מברכים על הזכות הגדולה בקיום הפרויקט הזה המחבר ומצמצם פערים בין הדור המבוגר לדור הצעיר. ההורים שיצאו לגדנ"ע חזרו ממנה נרגשים ומלאי תחושת גאווה וסיפוק. אני בטוח שהחוויה הזו תישאר בליבם במשך שנים רבות ותלווה אותם ואת ילדיהם לקראת הגיוס לצבא".

אפרת צוקרמן
אפרת צוקרמן

אפרת צוקרמן, ראש מינהל החינוך בעיריית רחובות:* "דווקא עכשיו, בעת מלחמת חרבות ברזל הצלחנו להפוך את הזר למוכר ולחזק את תחושת השייכות והשליחות בקרב הדור המבוגר והצעיר. אני מאמינה כי לאור הצלחת הפרויקט והתגובות החיוביות מההורים נמשיך לקיים אותו גם בשנים הבאות".

מנהל מחלקת הנוער אבי יוספי

אבי יוספי, מנהל מח' הילדים והנוער: "ההורים שיצאו לגדנ"ע לבשו מדים, עמדו במסדרים, עברו הדרכות ובעיקר קיבלו טעימה מהשירות הצבאי אליו יתגייסו ילדיהם בשנים הקרובות. אני מודה לכל צוות המחלקה על העשייה הערכית שבזכותה הצלחנו להוציא את התכנית המיוחדת הזו מהכוח אל הפועל".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *