מיוחד: נרשמה הצלחה מסחררת הערב בחגיגות יום האישה במתנ"ס אושיות חוויות

יום האישה במתנס אושיות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

 

יום האישה במתנס אושיות
משמאל אתי מקדסי והמשתתפות הערב במתנ"ס אושויות

במסגרת חגיגות יום האישה הבינלאומי שציינו השבוע ברשת חוויות, נערכה הערב (רביעי) במתנ"ס שכונת אושיות הצגה מיוחדת במינה ובה השתתפו כשמונים מנשות השכונה בהובלת מנהלת המתנס אתי מקדסי שפרגנה לנשים "אם נשים היו מנהלות את העולם אז היה הרבה יותר רגוע".

יום האישה במתנס אושיות
יום האישה במתנס אושיות

 

הכיבוד הערב באושיות
הכיבוד הערב באושיות

כשמונים מנשות שכונת אושיות נהנו הערב מהצגה ייחודית במינה "חכמה בלי שכל". את הערב הובילה מנהלת המתנ"ס אתי מקדסי שמובילה את הפעילויות המגוונות בשכונה ביד רמה. מקדסי הגתה את הרעיון והגדילה את מספר המשתתפות מארבעים לשמונים משתתפות ששילמו סכום סימלי של ארבעים שקלים בלבד ונהנו מכיבוד קל ומערב חוויתי שכל משתתפת לא תשכח בזמן הקרוב.

 

מקדסי סיכמה " ההצגה נקראת 'חכמה בלי שכל' והיא הוצגה על ידי השחקנית רחלי היימיאן שיטרית, מטרתה להפגיש את הקהל עם התרבות הפרסית, עם המנהגים שלהם וכו'. אני שמחה לארח פה את הנשים שיש בהן המון עוצמה וכח ואני בעיקר מאושרת שבפעם הראשונה זכיתי בעצמי לארח אותן ושאני מאמינה שאם נשים היו מנהלות את העולם אז היה הרבה יותר רגוע, הרבה יותר מוצלח, השלום בטוח שכבר היה כאן".

אמיתי כהן
אמיתי כהן

אחת המשתתפות אמרה " מאז שאתי הגיעה אלינו אנחנו מרגישים שהמתנ"ס קם לתחיה. אתי מארגנת לנו פעילויות רבות לכל התושבים, מילדים ועד לאחרון המבוגרים והיא הפכה ממש לנכס יקר לכולם. יישר כוחך אתי ומאחלת לך שתמשיכי בפעילות המבורכת להשקיע בנו ולהינות מהיצירתיות והמקצועיות שלך".

 

גולן ביטון

 

הצלחה זו מצטרפת לפתיחת חגיגות יום האישה שהחלו ביום ראשון במתנ"ס שכונת קרית משה בהובלת מנהל המתנ"ס ויושב ראש ועד העובדים מר גולן ביטון. לטובת הערב כזכור עמלו ביטון וצוות עובדי המתנ"ס למעלה מחודש ימים וההצלחה המסחררת הביאה לכך שכל העיר דיברה גם על העובדה כי ערב שכזה נערך לראשונה מאז קמה רשת חוויות. בערב המרגש נאם יושב ראש הדירקטוריון הנכנס מר אמיתי כהן שחיזק ושיבח למעלה מ-400 עובדות הרשת שנכחו באולם בהן עובדות הצהרונים, מעונות "צעדים" והמרכזים הקהילתיים. כהן הבטיח להצעיד את הרשת ולהמשיך לתת הולם וקשוב לכלל העובדים מתוך רצון להביא להשיגים נוספים בכל תחום ברשת.

יום האישה במתנס קרית משה
יום האישה במתנס קרית משה

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *