מי היתה עם ההורים הטריים מרקוביץ ברגע המאושר בחייהם ומה שלחו רמי מדהלה ואייל גולן למחבלים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מי היתה עם הזוג מרקוביץ בחדר הלידה ברגע המאושר בחייהם? איפה נפגשו רחמים מלול ואלעד קליין, מה הביך את מתן דיל ומה שלחו רמי מדהלה ואייל גולן לעזה וללבנון

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון בבוקר: סגן ראש העיר רחובות והמועמד לראשות העיר  עו"ד יניב מרקוביץ׳, מתצייב עם רעייתו רונה בביה״ח קפלן בעקבות צירי לידה ראשונים. רעיית ראש העיר רחובות זהבה מלול, מתייצבת גם היא תוך דקות ונשארת לאורך כל היום ועד הלידה בשעות אחר הצהריים. משפחת מרקוביץ׳ השתחררה עם בת ראשונה ומסרה תודה לכל הצוות המדהים של ביה״ח קפלן רחובות, ובראשם לד״ר רוני לוי, למיילדת אתי פלג ולמנהלת מחלקת יולדות ב׳ רונית ברכה.

מימין: זהבה מלול ואתי פלג, מנהלת המחלקה רונית ברכה, רונה ויני מרקוביץ'
מימין: זהבה מלול ואתי פלג, מנהלת המחלקה רונית ברכה, רונה ויני מרקוביץ'

 

ראשון: לאורך כל השבוע, הגיעה חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, להוסטל בגיל הזהב בקרית משה ברחובות, על מנת לסייע בתקופה הקשה והמורכבת, בנושא נזילות ועוד נושאים רבים המטרידים את דיירי ההוסטל.
ברגינסקי הזעיקה את משרד השיכון ועמידר ופתרה לכולם את הבעיות.

ברגינסקי בהוסטל
ברגינסקי בהוסטל

 

ראשון: חבר מועצת העיר רחובות רועי שרעבי סיפר לחבריו כי הוא לא מצליח לישון מאז תחילת המלחמה. זאת מאחר ובתו הבכורה מאי נמצאת בחזית הלחימה. נאחל לה בהצלחה ושתחזור לשלום.

 

שני: שאפו עובד ראובן, רכז הביטחון ברשת חוויות שעובד בימים אלה סביב השעון להבטיח את ביטחון לקוחות חוויות.
השבוע עובד והמתנדבים ליעד כחלון ויונתן אלגזר, תושבי שכונת קרית משה ברחובות, יצאו לשמור על הבית בשכונת קרית משה כחלק מסיירת השכונות כל הכבוד.

 

שלישי: בשבועיים האחרונים התקיימו בעיר שווקי איכרים מחקלאי העוטף והדרום. את היוזמה הובילה חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך ביחד עם מס' 2 לרשימתה שוקי קרומר. ראש העיר פנה ביום שלישי השבוע לאלשיך ושיתף אותה בתלונות של סוחרי השוק העירוני, על כך שפרנסתם נפגעת כתוצאה מפעילותם של שווקי האיכרים. אלשיך הסכימה שצריך לדאוג לפרנסת הסוחרים והציעה לרחמים מלול פתרון :"השוק העירוני יארח פעם בשבוע את אותם חקלאים מהעוטף והדרום". מלול קיבל את הצעתה. אלשיך הודתה לו וכולם יצאו נשכרים ומרוויחים.

 

רביעי: גילי לוי, המועמדת למועצת העיר רחובות ברשימתו של זהר בלום, עלתה לשידור ברדיו המקומי "קול השפלה". המראיין באולפן עומרי ושיץ, הפתיע את לוי וצירף לשיחה את הבעלים של רשת הקונדיטוריות "דפניס" רחובות, אורן פלאח. הסיבה – גילי שעוסקת מאז פרוץ המלחמה באיסוף אוכל ופריטים לחיילי צה"ל עם מתנדבים רבים, קיבלה פניה מלוחמים שביקשו מאה וחמישים מאפים, פלאח שהיה על הקו, התחייב בשידור לתרום 150 מאפים והשאיר את המאזינים ואת לוי המומים מהתרומה המהירה והמרגשת. שאפו לאורן פלאח, גילי לוי ולרדיו קול השפלה שיזם את התיווך וריגש את כולם.

גילי לוי עם נתי המתנדב ששינע את התרומה לחיילים
גילי לוי עם נתי המתנדב ששינע את התרומה לחיילים

 

רביעי: בשעה 19:30 יוצא ראש העיר רחמים מלול לסיור ראשון בין משמרות השכונות. למלול מתלווים מנהל אגף השכונות רמי מדהלה, מנהל אגף השיטור והפיקוח ליאור שוקרי, מנהל האזור וחבר ועד העובדים חן קריטי ועוד. כשמגיעים לשכונת המדע הם לפתע פוגשים באחד השכנים המוכרים, מפקד תחנת ראשון לציון ניצב משנה אלעד קליין, שעשה במקרה את דרכו להשליך פסולת לאשפה. קליין לחץ את ידו של מלול ושאר חבריו וברך אותם על הפעילות.

 

רביעי: חבר מועצת העיר רחובות והמועמד לראשות העיר מתן דיל, משתתף באזכרה לזכר החיילת סמל שי אשרם ז"ל בבית העלמין הצבאי. לפתע ניגש אליו אדם מבוגר, מביט בפניו ואומר לו:" מתן, עכשיו זיהיתי אותך, רציתי להגיד לך תודה, סידרת לנו את המדרכה והחניות ואתה ראש העיר הבא שלי". דיל הנבוך הנהן בראשו מפאת המבוכה בבית העלמין, לחץ את ידו והודה לו על המילים החמות.

מתן דיל ותושב רחובות בבית העלמין
מתן דיל ותושב רחובות בבית העלמין

 

רביעי: יו"ר ועד עובדי עיריית רחובות רמי מדהלה מעלה תמונה של טיל שבהמשך הושלך מאחד המטוסים על החיזבאללה, על הטיל נכתב: " לחיזבללה ממשפחת מדהלה באהבה". בחמישי למחרת אימץ אייל גולן את הרעיון וכשהגיע להופיע בבסיס תל נוף, כתב על אחד הטילים: "בקרוב עזה תהיה עיר נמל, באהבה אייל גולן".

 

חמישי: חבר מועצת העיר רחובות דני מרשה נעדר מישיבת מועצת העיר. הסיבה – מרשה נסע לביקר את אחיינו בן ה- 22 בבית החולים סורוקה, לאחר שנפצע בפעילות מבצעית בעזה מירי צלף שפגע בכתפו. מרשה: "אחיין שלי משרת ביחידה מובחרת ובמהלך הפעילות בעזה הוא חטף כדור בכתף. למרבה המזל הוא נפצע ונשאר בחיים, כשביקרתי אותו הוא אמר לי שהוא דואג לחבריו שבחזית הלחימה ומקווה להחלים מהר ולשוב לסייע בקרב. אני מאחל לו החלמה מהירה ושיחזור לשלום".

מרשה עם האחיין הקרבי
מרשה עם האחיין הקרבי

 

חמישי: גיבורת השבוע היא תושבת רחובות, רב סרן אביב מדהלה בת 30, משרתת בפיקוד העורף במסגרת שירות המילואים. מדהלה סיימה את שירותה לפני כשלוש שנים בהיותה קצינה מצטיינת כמפקדת פלוגת חילוץ ביחידת המילואים של גדוד 972. באזרחות היא עובדת בחברת התעופה אל על לשם היא תחזור לאחר שתסיים את שירות המילואים.
השבוע התראיינה מדהלה ושיתפה את צופי ערוץ 13 על החלק שלה במלחמת חרבות ברזל. נאחל לה שתחזור לשלום.

 

שישי: הזמר הרחובותי אייל גולן מזעיק את חברו חן קריטי ויחד עם חברים נוספים הם תולים על הקיר החיצוני בביתו של גולן, שלט ענק עם תמונות החטופים בעזה. הראשונה שפרגנה היא אם ילדיו של גולן דניאל גרינברג שרשמה: "את השלט הזה אף אחד לא יוכל לתלוש".

 

פפראצ'י השבוע

חמישי: בדעה 18:00 התכנסה ישיבת מועצת העיר רחובות? בפתח הישיבה עמדו המשתתפים דקה דומיה לזכר הנספים מהשבת השחורה.

ישיבת מועצה דקה דומיה
ישיבת מועצה דקה דומיה

חמישי: צוות הקמפיין והדוברות של המועמד לראשות העיר רחובות זהר בלום, ישי דובדבני ונועה עזר, נצפו יושבים בבית קפה בקניון רחובות וכנראה מתכננים את האייטם הבא.

 

שבת: בשעה 10:30, פגש תושב רחובות רון פרלוב את הזמר הרחובותי אייל גולן עם בנו יאן יוצא לקניות, בשכונת שעריים. כמובן שהיה סלפי ופרלוב סיכם בהתרגשות: " עוד חלום שהתגשם".

אייל גולן ורון פרלוב צילום: רון
אייל גולן ורון פרלוב צילום: רון

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *