מי המועמד לראשות העיר שאיבד את קולו ומה בייש את אוראל צברי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מי המועמד לראשות העיר רחובות שאיבד את קולו ומה בייש את כוכב ארץ נהדרת הרחובותי אוראל צברי

 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: הלוויתה של דינה אהרוני, אמו של חבר מועצת העיר רחובות רונן אהרוני. לבית העלמין גורדסקי מגיעים מאות בהם שלושה מועמדים לראשות העיר, ראש העיר רחמים מלול, מ"מ זהר בלום וח"מ עו"ד מתן דיל. בשלב מסוים פונה מלול לדיל ומבקש ממנו להניח את הזר על קברה בשם עיריית רחובות, דיל נוטל את הזר ומניחו בשם העירייה בכבוד רב.

מתן דיל מניח את זר עיריית רחובות
מתן דיל מניח את זר עיריית רחובות

 

ראשון: הראיס רחמים מלול מתייצב בלשכתו לאחר שבילה את השבת במלון מג'יק פאלאס שבאילת. את מלול ובנו ונכדיו, אירח סגנו אמיתי כהן שאירגן את השבת לפורום עם חברו למועצה עו"ד אבי מוזס. האוטובוס מרחובות הגיע ביום חמישי בשעה 16:00, כשעה לאחר מכן הגיע מלול עם בנו ונכדיו. עלות לזוג – אלפיים שקלים שכללו חמש ארוחות מחמישי עד מוצ"ש. בתוכנית – חמישי בערב הופעה של ליאור רבינוביץ', בשישי בצהריים הופעה של שולי רנד, בשבת למחרת נהנו מהרצאה של צופית גרנט ואחריה של שושי מוזס.

 

ראשון: הנהלת עיריית רחובות התארחה בפארק הורוביץ ולמדה על אינטלגנציה מלאכותית. במסגרת ההשתלמות התנסו חברי ההנהלה במשקפי vr במשימות שונות. התלמידים המצטיינים שנרשמו היו ראש העיר רחמים מלול ומנכ״ל העירייה מאיר דהן, השניים שאלו שאלות רבות על היישומים שרלוונטיים לעבודת העירייה. במסגרת ההרצאה בנושא הסייבר, בוצעה הדגמה חיה על כיצד ניתן לפרוץ ולהשתלט בקלות על מחשב.

מנכ"ל העירייה מאיר דהן
מנכ"ל העירייה מאיר דהן

 

ראשון: זהר בלום, המועמד לראשות העיר רחובות הגיע למרכז הרפואי קפלן, לחנוך את מתחם הילדים החדש יחד עם חברי רשימתו, אוה גור ועו"ד שמואל בר דאנזאן. המתחם נבנה לזכרה של שירה כהן שנפטרה בטרם עת ממחלת הסרטן בגיל 9. בלום: "אני גאה ושמח להיות שותף פעיל יחד עם המרכז הרפואי קפלן ומעגל נשים נס ציונה- רחובות ולהקים פרויקטים לבריאות הגוף והנפש לרווחת הכלל".

זהר בלום, צילום: מיכל כהן, ממשפחתה של שירה ז"ל.
זהר בלום, צילום: מיכל כהן, ממשפחתה של שירה ז"ל.

 

שני: לאחר הפרסום על כריתה חלקית של עץ האקליפטוס הראשון ברחובות, שנטע אחד ממייסדי העיר, אהרון אייזנברג, לכבוד הולדתו של בנו עובד. חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי שגרה לראש העיר מכתב, בתוכנו ביקשה לעצור את הכריתה לאלתר עד לקבלת חוות דעת נוספת, על מנת לבחון אלטרנטיבות נוספות ובינתיים לעשות כל מה שניתן כדי שחלילה לא יקרוס על מישהו. ברגינסקי: "מדובר על עץ שיש לו היסטוריה של 127 שנים. שוחחתי עם נינו של איזנברג, תושב העיר אביב מרכס, שהביע צער עמוק על חוסר שיתוף השקיפות. יש לעץ ערך סנטימנטלי עצום עבור העיר ותושביה ובפרט עבור בני המשפחה שלא ניתן להם זמן להפרד ממנו ואשר ביקשו לקבל את חלקיו כדי להנציחו ומה גם שלא נבחנו אלטרנטיבות נוספות".

קארין ברגינסקי על רקע העץ
קארין ברגינסקי על רקע העץ

 

שלישי: חברי מועצת העיר רחובות, אוה גור ושמואל בר דאנזאן, מגיעים לעודד את קבוצת מכבי רחובות בכדורסל. המשחק נערך באולם הספורט ברזילי בין קבוצת מכבי רחובות לקבוצת גלבוע גליל. במהלך המחצית ניגשת גור לספסל הנהלת הקבוצה היריבה, משוחחת עם בעלי קבוצת גלבוע גליל, גדעון ידין ומצטלמת איתו. למנגל נודע שההכרות ביניהם ממש קרובה מאחר וידין הוא הבוס של גור בחברת אודם יישומים מדעיים בה היא עובדת.

אוה גור והבוס גדעון ידין
אוה גור והבוס גדעון ידין

 

שלישי: מזל טוב לג׳ינג׳ית האהובה בעיריית רחובות, אודליה שמרגד, שחגגה יום הולדת עם חברותיה.

 

רביעי: בשיא הסערה יצא מנכ״ל רשת חוויות רחובות גולן ביטון, להפתיע את עובדי ועובדות הרשת וחילק להם מיטריות ממותגות עם הכיתוב "חוויות חדשות". ביטון: ״אין יותר כיף כל פעם מחדש להפתיע את העובדים החרוצים והמדהימים שלנו״.

 

רביעי: שאפו ענק לזמר הרחובותי המצליח אייל גולן, שנענה לבקשת הגולש דניאל מלכה. גולן הפתיע לבקשתו והופיע לכאלף לוחמים שיצאו מעזה. "ארגנתי ערב אירוע לחטיבת גולני גדוד 12, התקשרתי לאייל גולן ושאלתי אותו אם הוא מעוניין להגיע , אייל לא חשב פעמים, אמר ברור והגיע עד באר שבע לשמח את הלוחמים שיצאו מעזה לאחר 3 חודשי לחימה קשים! אתה לב אחד ענק ❤️ שה' יעניק לך כמו שאתה מעניק לאחרים , אוהב אותך אחי". כתב לו דניאל מלכה.

אייל גולן צילום רחובות ניוז
אייל גולן צילום רחובות ניוז

 

חמישי: בעקבות דחיית מועד הבחירות 2024, יו"ר מחל-הליכוד וחבר המועצה אביב איטח יצא השבוע שוב לחל"ת, מתפקידו כעורך תכניות בערוץ 'עכשיו 14'. בסביבתו מספרים: "איטח זוכה לתמיכה גדולה מחבריו בערוץ ומספר שלמרות שלא יצטרך להתעורר ב- 05:00 בבוקר בכל יום, הוא צפוי לעבוד הרבה יותר קשה למען הצלחת הליכוד בפתק הלבן למועצת העיר".

 

חמישי: מזל טוב לפעיל החברתי, יליד ותושב העיר רחובות דן חממי שחגג 66 חורפים. נאחל לו בריאות והצלחה.

 

חמישי: כוכב ארץ נהדרת, תושב רחובות אוראל צברי, יוצא למסעדה עם רעייתו סיון צברי תם. כשמקבלת סיון את המנה שהזמינה, היא שלפה מתיקה קופסא שהביאה מביתם, בתוכה טורטית כוסמת. כשצברי הבחין בכך הוא הגיב במבוכה "חשומה", פירוש המילה המרוקאית=בושה.

אוראל וסיון צברי במסעדה עם הטורטית כוסמת
אוראל וסיון צברי במסעדה עם הטורטית כוסמת

 

חמישי: סגן ראש העיר רחובות והמועמד לראשות העיר עו״ד יניב מרקוביץ׳ מתייצב בבית ספר דה שליט ( בו למד בעצמו), הסיבה? אירוח ברדיו קול השפלה המשדר מבית הספר. במהלך הראיון נשאל מרקוביץ׳ שאלות על מערכת הבחירות הקרובה והצהיר: "אני מתמודד עד הסוף וגם אנצח".

דור ואופיר- מגישי התכנית ברדיו קול השפלה
דור ואופיר- מגישי התכנית ברדיו קול השפלה

 

חמישי: הרב הראשי לישראל יצחק יוסף השתתף באזכרה ליו"ר המועצה דתית רחובות לשעבר הרב זרח משולם זל, שנערכה בבית הכנסת בשכונת מרמורק. האירוע היה במעמד ראש העיר רחמים מלול, חבר המועצה אלדד גדסי, שר בריאות אוריאל בוסו, ראש המועצה הדתית עו"ד ליאור פרישמן שזכה לאירוח מיוחד מאבי משולם, בנו של הרב זרח משולם ז"ל, שהנו עובד המועצה הדתית. הרב יוסף מלכיאל הזכיר בנאומו, שבזמנו מלול ומשולם הקימו את תנועת ש"ס בעיר רחובות, הסלוגן היה "רחובות זקוקה לרחמים", מלכיאל הוסיף: "גם היום רחובות זקוקה לרחמים". בשלב מסוים התבקש מלול לשאת דברים אולם הוא סרב וטען כי אין לו קול. נאחל לו רפואה שלמה.

באדיבות: הד העיר
באדיבות: הד העיר

 

שישי: עשרות משפחות קיבלו את פניו של תושב שכונת המדע ברחובות, לוחם צה"ל ביחידה מובחרת אייל כהן, שנפצע קשה ממטען חבלה בחודש דצמבר ברצועת עזה. לכהן זו השבת הראשונה מרגע פציעתו והליך שיקומו. בין הנוכחים, המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל, רעייתו אפרת וילדיהם שהצטרפו לשמחה הגדולה והמרגשת.

מתן דיל ובנו ליד הלוחם אייל כהן, צילום מנגל
מתן דיל ובנו ליד הלוחם אייל כהן, צילום מנגל

 

פפראצי השבוע

שישי: תושב רחובות המפורסם, אלירז שדה, מגיע לשמח את שכנו, הלוחם אייל כהן ששוחר לראשונה השבת מאז פציעתו במלחמה בעזה.

אלירז שדה צילום רחובות ניוז
אלירז שדה צילום רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *