מי המועמד לראשות העיר שמתכנן להחליף את מאיר דהן ומה עשה אייל גולן בגבול עזה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: איזה מסר העביר עודד עמרם לבנימין נתניהו, מי המועמד לראשות העיר שמתכנן להחליף את מאיר דהן ומה עשה אייל גולן בגבול עזה

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: פעילים חברתיים הגיעו לביתה של חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, להרים כוסית לכבוד השנה האזרחית החדשה. משאלתם היחידה היתה שכל החטופים יחזרו הביתה בשלום יחד עם החיילים היקרים.

 

ראשון: ערב השנה האזרחית החדשה, זהר בלום, המועמד לראשות העיר רחובות ומחזיק תיק החינוך, נצפה בשטח, מפקח מקרוב על בניית מרחבים מוגנים חדשים במוסדות החינוך שנמצאים בעיצומן של העבודות.

זהר בלום בשטח

 

שני: את שנת 2024 ציינו בהיכל התרבות רחובות עם פתיחת  עונת המנויים, בתאטרון הצגה ״הבן של מושיקו הגדול״. לקהל המנויים הנאמן חיכתה קבלת פנים על טהרת החומוס והמוסיקה היוונית… מחווה מרגשת נרשמה כשבקהל נכחו כ 30 תושבי נחל עוז, שהגיעו לשעתיים של בריחה קלה מהמציאות הלא פשוטה. מנכ"ל ההיכל אילן גרזי: "הקהל נרגש ומודה לנו על המקום שאנחנו נותנים לו. לנו נותר לאחל שתהיה שנה טובה יותר ושכולם יחזרו הביתה בשלום".

 

שני: כנס מנהלים של עירית רחובות בחוות אלנבי, גולן ביטון מנכ״ל רשת חוויות מציג סיכום שנת פעילות עם הישג חסר תקדים של כ- 140,000 אלף מבקרים ופעילים ברשת בשנת 2023. עוד נבחנו ברשת יעדי התכנון מול ביצוע לשנת 2023, מהם עלה כי מספר המשתתפים בחוגים עלה בכ-55% לעומת יעד של 20%. ביטון מנה שורה של הישגים והודה לכלל מנהלות ועובדי הרשת וסיכם: ״היתרון הכי גדול שלנו הוא ההון האנושי שאין שני לו, אני מתחייב שבשנת 2024 נמשיך לחלום בלילה עם התושבים ונגשים בבוקר".

גולן ביטון בכנס
מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון בכנס

 

שני:  עוד מכנס המנהלים בחוות אלנבי נרשמו שני אירועים מעניינים, הראשון – בזמן שדוברת העירייה אביטל רגב קיסר מנתה את הישגיו הרבים של אגף התקשורת והשיווק, פנה אליה יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה וביקש שתדבר לאט יותר כי קשה להבין, רגב קיסר נענתה לבקשתו ובסיומם אף אמר לה ״כל הכבוד״. האירוע השני – במהלך נאומו של סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ', נגמרו הסוללות של המיקרופון, מנהל האגף המוניציפלי צביקה מדהלה, רץ לאחד החדרים, שלף סוללות חדשות ומרקוביץ' המשיך בנאומו.

 

שלישי: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד יניב מרקוביץ', משתתף בכנס נשים ולמחרת מתחייב למנות לראשונה מנכ"לית לעירייה: "אני מייחל שכבר בקדנציה הקרובה, בהובלתי, שתהיה מנכ"לית לעירייה ושתכהן לפחות סגנית ראש עיר אחת – כל זאת למען מועצה עירונית שוויונית ומגוונת".

מאיר דהן ויניב מרקוביץ
מאיר דהן ויניב מרקוביץ

 

רביעי: כנס איגוד מנהלי מחלקות הנוער בארץ, את עיריית רחובות מייצג בכבוד מנהל מחלקת הנוער אבי יוספי המכהן גם כסגן יו"ר האיגוד.

 

רביעי: המועמד למועצץ העיר רחובות עודד עמרם משוחח עם ח"כ דני דנון המכהן כחבר מועצת הביטחון, ומבקש ממנו להעביר מסר: " תמסור לראש הממשלה שהוא חייב להביא את הראש של יחיא סיוונאר. דנון מבטיח להעביר את המסר". נמשיך לעקוב.

 

חמישי: ‏אחרי שיצאו מעזה, הזמר הרחובותי המצליח במדינה אייל גולן הגיע לשמח את חיילי חטיבה 401. "עם ישראל חי"

 

חמישי: אורית שרגאי, אבי קינד ועו"ד שמואל בר דאנזאן, חברי מועצת העיר וסיעת "החינוך בראש", יחד עם הצוות הפוליטי, ישי דובדבני ונועה עזר, נפגשו לחגוג את יום הולדתה של אוה גור. אמיר קרדי, מבעלי ה-BBB בפארק המדע ברחובות, אירח אותם, דאג שירות מושלם כרגיל ואף הצטרף לתמונה למזכרת.המועמד לראשות העיר, זהר בלום, נעדר מהחגיגות בשל סיור שטח שתוכנן מראש באתרי בנייה של מוסדות חינוך.

חמישי: הזמר המצליח איתי לוי מסיים הופעה ומגיע להשתחרר עם חבריו מישל כהן ובנו תומר במועדון הקמינו ברחובות. שם פוגש לוי את איציק זכריה (השועל) לתמונה מסורתית.

איתי לוי ואיתיר זכריה
איתי לוי ואיציק זכריה

 

שישי: על אף האיום לכאורה של עו"ד יניב מרקוביץ' למנות אישה במקום דהן, ממשיך מנכ"ל העירייה מאיר דהן לתרום לחיילי צה"ל בכל המרץ. ביום חמישי הוא יוצא עם עובדות ועובדי עירייה במיניבוס לדרום הארץ, לסייע בהכנת אוכל והגשתו לחיילי צה"ל שיצאו מעזה. במהלך הפעילות ניגש לדהן חייל ומרגש אותו: "איזה כיף שראש המועצה שלי דואג חי גם כאן", (ההיכרות ביניהם בתקופה שדהן כיהן ראש מועצת מזכרת בתיה) דהן השיב בהתרגשות הכבוד הוא לי לשרת אתכם גיבורי ישראל.

 

שישי: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל מעלה בפינתו השבועית סיכום סיור שערך בשוק העירוני בעיר ומפרגן לחקלאי אופיר חורש בן 53 מהיישוב חצב. דיל נשאל על ידי אחד הגולשים: " מאיפה הבאת את זה שמושב חצב נמצא בגבולות העוטף זה לא רחוק מצומת כנות?", דיל השיב וחידד:" הכוונה ל40 ק״מ מעזה".

 

פפראצ'י השבוע

חמישי: הידוענים הרחובותיים אוראל צברי וליאם גולן בילו בהופעתו של הזמר איתי לוי.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *