מי הפתיעו את מתן דיל בלשכתו והתקרית המביכה עם רחמים מלול

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מי הפתיעו את מתן דיל בלשכתו והתקרית המביכה עם רחמים מלול

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

 

ראשון: חנוכת בית כנסת ע"ש ח"מ לשעבר שמשון צור ז"ל, מאות הגיעו לכבד את המעמד המרגש, בראשם השר אלי כהן, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה וראש העיר מתן דיל וחברי מועצה, הזמרים איתי לוי וציון גולן. במהלך הערב הוכנס ספר התורה ע"ש שמשון להיכל, את הכניסה רכש עבור דיל גיא צור תמורת 1,800 שקלים.

 

שני: הכנסת ספר תורה בשכונת שעריים, מגיעים לכבד ח"מ העתידי רחמים מלול, במהלך התהלוכה פוגש את מלול ח"מ  פנחס הומינר שמושיט למלול יד אך נותר עם ידו באוויר, לא ברור אם מלול עשה זאת בכוונה או בתום לב, אך כן נרשם רגע מביך נוסף. באותו מעמד גם בכיר בעירייה סיפר שמלול הושיט לו אצבע לשלום במקום כף יד, גם הוא כאמור נפגע. גם באירוע הזה הוזמן ראש העיר מתן דיל להכניס את ספר התורה הראשון להיכל, הפעם היה זה סגן גזברית העירייה ירון יחיא שרכש עבורו את הכניסה תמורת אלפיים שקלים. באירוע השתתפו סגני ראש העיר זהר בלום ואביב איטח, חברי המועצה אלדד גדסי ושי קזיוף, שמואל בר דאנזאן, יו"ר מרחב הסתדרות העובדים עודד עמרם, יו"ר ועד עובדי העירייה רמי מדהלה, חבר הועד חן קריטי ועוד.

 

שלישי: ישיבת עבודה במשרד מנכ"ל עיריית רחובות מאיר דהן, בנושא אירועי רוקדים אביב, יום הזכרון ויום העצמאות. למרבה ההפתעה מי שלא הגיע היה דווקא מחזיק התיק, סגן ראש העיר שוקי קרומר. כשנשאל למחרת מדוע הוא לא הגיע, השיב קרומר שהוא לא שם לב שהוזמן, המנגל ימשיך לעקוב ולתעד אם קרומר יגיע לאירועים עצמם.

שוקי קרומר

 

שלישי: ילדיו, אחייניו והאישה הראשונה של העיר אפרת דיל, הפתיעו בפעם הראשונה את ראש העיר מתן דיל בלשכתו בשעת צהריים, עם כיבוד קל וברכות לרגל כניסתו לתפקיד.

ילדי משפחת דיל בלשכת ראש העיר
ילדי משפחת דיל בלשכת ראש העיר

 

רביעי: חברות מועצת העיר רחובות, איטל בציר אלשיך ומגי סלע וגר, התגייסו למען עמותת בעלי חיים בביל״ו ומסרו את שלטי הבחירות שישמשו כמשטח לרביצה עבור הכלבים. אלשיך: ״בכל בחירות בוחרות לעשות שימוש חוזר בשלטי הבחירות במקום לזרוק ולזהם את הסביבה״.

 

רביעי: הרמת כוסית חגיגית ופרידה מיו"ר דירקטוריון רשת חוויות ח"מ אמיתי כהן שמסיים את תפקידו, בהנחייתה המדוייקת של מירי בלוי. כהן עלה לנאום, הודה לכולם ואיחל הצלחה רבה למחליפתו בתפקיד ח"מ איטל בציר אלשיך. כשסיים כהן את נאומו וחזר למקומו הוא נזכר ששכח מרוב התרגשות להודות לרחמים מלול, בפעם השניה כשנקרא לעלות לבמה ולהרים עם כולם כוסית, לחש כהן באוזנו של ראש העיר  מתן דיל וביקש להזכיר את מלול, דיל השיב לו שהם כבר באירוע הבא וכולם ניגשו להרמת הכוסית החגיגית.

 

חמישי: מנכ״ל רשת חוויית רחובות גולן ביטון, הפתיע את רעייתו, אשת החינוך רעות ביטון, שחגגה יום הולדת, השניים ארזו מזוודות ונסעו לחגוג במלון סטאי שבתל אביב. נאחל מזל טוב לרעות עד 120.

גולן ורעות ביטון בחגיגות יום ההולדת
גולן ורעות ביטון בחגיגות יום ההולדת

 

חמישי: זו השנה השישית שיו"ר סניף רחובות אגודה למען החייל, חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, דואגת לחלק חבילות ל-54 חיילים בודדים שמתגוררים. ברגינסקי: "כל שנה נרתמים תושבי העיר ועסקים ומסייעים בחבילות עבור החיילים הבודדים המקסימים שלנו והלב מתמלא בגאווה על הרתמות והנתינה. אני מודה מקרב לב לארגון החסד הוד ישראל ולמנהל אזור בית חם מטעם האגודה למען החייל חיים קלימי".

 

שישי: מזל טוב לסבתא של חברת מועצת העיר רחובות אוה גור, שחגגה לילידת העיר אלה לוסטיג, 94 אביבים. נאחל לה בריאות, נחת ואריכות ימים.

 

פפראצי השבוע

ראשון: ח"מ לעתיד רחמים מלול נצפה בחנוכת בית הכנסת ע"ש שמשון צור, מלול נכח בכניסה למתחם דקות ספורות בלבד, לאחר שפגש את משפחת צור וסימן וי הוא המשיך לדרכו.

רחמים מלול נעמד בכניסה למתחם צילום: מנגל
רחמים מלול נעמד בכניסה למתחם צילום: מנגל

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *