מי הפתיע את רחמים מלול בלשכתו ואת מי כיבד אייל גולן כאורח כבוד

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מי הפתיע את רחמים מלול בלשכתו, מה גרם לזהר בלום להרים דגל לראש התורן ואת מי כיבד אייל גולן כאורח כבוד

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז
פינת המנגל – חדשות רחובות ניוז

 

ראשון: המועמד לראשות העיר זהר בלום שמוביל קו נחוש של מיגון, ביטחון ניצחון. יצא לשטח לפקח מקרוב על יציקת חגורות בטון למרחבים מוגנים במוסדות החינוך. לבלום יש תכנית מסודרת ומפורטת למיגון העיר שתאפשר ביטחון אישי ברמה הגבוהה ביותר בעורף שהוא בסיס חיוני לניצחון בחזית. במהלך הביקור, הבחין בלום בדגל ישראל שעמד בחצי התורן ודאג להרים אותו בגאווה למקומו הראוי בראש התורן.

 

ראשון: ראש העיר רחובות רחמים מלול זוכה לביקור משפחתי מפתיע בלשכתו, של בתו הבכורה מרב חורב, בת זקוניו אביטל פוגל ונכדתו נועה. הסיבה – יום הולדת למרב -50 חורפים. מאחר ואב המשפחה עסוק בניהול העיר בזמן המלחמה, נאלצו חלק ממשפחת מלול לחגוג בנפרד ובצניעות,  עם אם המשפחה זהבה מלול. נאחל לה מזל טוב, נחת ובריאות.

משפחת מלול בחגיגות הצנועות ובביקורן בלשכה
משפחת מלול בחגיגות הצנועות ובביקורן בלשכה

 

שני: בעיצומה של המלחמה נשבעו זה לזו אייל צוקרמן ופריאל יונייב (ע.דוברת עיריית רחובות) בחצר בית בפתח תקווה, בטקס הצנוע השתתפות בני משפחה ומקורבים. מזל טוב לאם החתן, ראש מינהלת אגף החינוך בעיריית רחובות אפרת צוקרמן, בהצלחה לזוג הטרי ונאחל להם שידעו רק שמחות ואושר.

אייל ופריאל צוקרמן
אייל ופריאל צוקרמן

 

שלישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי, הגיעה לברך בערב התרמה מוזיקלי שכל הכנסותיו נועדו לשמש את החיילים שבחזית. את הערב ארגנה גב' חניתה אוציקובסקי בעלים של תאטרון רטרו וויאז'. חניתה הנפלאה עושה הכל כדי לסייע בבדידות במיוחד לגיל השלישי.

 

רביעי: חבר מועצת העיר רחובות שאול צגהון ציין את חג הסגד בחסות עיריית רחובות ובהשתתפות ראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל החברה העירונית אייל פרנקל ומכובדים. בגלל המלחמה הטקס נערך במתכונת מצומצמת במתנ"ס קריית משה. צגהון: "אנו מציינים את חג הסגד במתכונת מצומצמת ובסימן 'עם ישראל חי', בראשית דברי אני רוצה לשלוח תנחומים רבים לכל משפחות השכול ולבנו עם משפחות החטופים והנעדרים ותפילה שחיילים שלנו יחזרו בשלום, יש משמעות ותפקיד לחג הסגד בתקופות אלה, במיוחד המשמעות של אחדות העם ופיוס בן אדם לחברו, אחדות העם נותן את הכוח לחיילים שלנו אחדות העם מדגיש את המשותף לכולנו, אחדות הקהילה זה היה הכוח שלנו בגולה וזה הכוח שלנו גם ברגעים אלה ולצד הדיבור על אחדות העם".

 

חמישי: הכתב הצבאי של ערוץ 14 הלל ביטון רוזן, נישא לבחירת ליבו מעיין. בין האורחים הרבים והמכובדים הגיעו לכבד שני הרחובותיים האמן אייל גולן וחבר המועצה אביב איטח המכהן גם כעורך תכניות בערוץ.

צילום באדיבות: אלוני מור
צילום באדיבות: אלוני מור

 

חמישי: מנהל אגף הפיקוח והשיטור בעיריית רחובות ליאור שוקרי ויו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, יזמו רכישת דיסקיות מלחמה לכל עובדי העירייה. מדהלה: "הדיסקיות הן סימן הזדהות להשבת החטופים ואות ניצחון לחיילנו שיחזרו הביתה לשלום בע"ה. ביחד ננצח! עם ישראל חי 🇮🇱🇮🇱".

רמי מדהלה וליאור שוקרי
רמי מדהלה וליאור שוקרי

 

שישי: מנכ"ל היכל התרבות – בית העם רחובות, אילן גרזי, נפגש עם שכנו וחברו שי ונקרט, לחזק ולעודד את משפחת ונקרט, שמחכים לשובו של עומר בן ה- 22 שמוחזק בשבי מחבלי החמאס ונחטף ממסיבת נובה שברעים. גרזי: "מייחלים לחזרתו של עומר ונקרט וכל החטופים עכשיו. שמחים ונרגשים עם חזרתם של החטופים לחיק משפחתם שבת מבורכת".

 

שישי: חברת מועצת העיר רחובות איטל בציר אלשיך השכימה ובשעה 6:15 יצאה עם אוטובוס מלא במתנדבים.ות, מרחובות ליישובי עוטף עזה, כדי לסייע לחקלאים במשקים אשר עקב המלחמה נותרו ללא ידיים עובדות.

 

שישי: רפואה שלמה לחבר מועצת העיר רחובות אסף סיטי אלבר שמעד בעת נסיעה על קורקינט  אסף: "כל מה שאומרים לכםן על קורקינטים, זה נכון. נסעתי לאט, מכשול קטן והתעופה הכי מרשימה שחוויתי. למרבה המזל הידיים הושטו קדימה וספגו את רוב החבטה והמכה בסנטר הייתה מינורית ולא נשברה אף שן, ממש נס. אבל זה בהחלט היה קרוב. כמה טוב שיש אצבעות מתפקדות, ובכל זאת, התפקוד מאוד חלקי…מחילה מראש על כל השינויים שידרשו בתקופה הקרובה, ועל כך שיהיה לי קשה להגיב לפניות".

אסף סיטי אלבר
אסף סיטי אלבר

פפראצ'י השבוע

שני: סגן ראש העיר רחובות ויו"ר רשת חוויות אמיתי כהן מגיע להנהלת הרשת חמוש על מלא!

אמיתי כהן סגן ראש העיר חמוש על מלא
אמיתי כהן סגן ראש העיר חמוש על מלא

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *