מי צעד במצעד הגאווה ואת מי הפתיע אביב איטח

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מי צעד במצעד הגאווה ואת מי הפתיע אביב איטח

 

ראשון: לאור רוחות המלחמה שמנשבות באוויר, המנגל רוצה לעצור לרגע של רצינות ולהגיד לכם: תהיו רגועים, אתם בידיים טובות. נדמה שעברו חודשים אבל רק לפני כמה שבועות נפלה כאן רקטה וגרמה לפגיעות בנפש. בעיריית רחובות לוקחים ברצינות רבה את ההיערכות לשעת חירום, ולמרות המחמאות הרבות על תפקוד הצוותים באירוע, התכנסו עשרות אנשים מתוך העירייה ומחוצה לה, לצורך תחקור האירוע והפקת לקחים. המנגל מביא לכם את הצילומים מתוך הישיבה, שכללה גם את מפקדי פיקוד העורף, המשטרה, כב״א, מד״א , איחוד הצלה, רשות חירום לאומית ועוד. הישיבה בראשות הראיס רחמים מלול ומנכ״ל העיריה מאיר דהן אף התארכה מעבר לתכנון המקורי וכל זאת מתוך רצון להיות יסודיים ולהיערך כראוי לשעת החירום הבאה.

ישיבת הפקת לקחים על אירוע נפילת הטיל

 

שני: החייל הרחובותי המוכר ליאם גולן, מגיע לפרגן ולאכול במסעדת "שיפודי האחים" שברחוב הרצל 132 ברחובות. על הדרך הוא נענה בחיוב לתמונה ויוצא שבע ומרוצה.

ליאן גולן הבעלים – האחים דניאל ומאור

שני: המועמדים לראשות העיר רחובות זהר בלום ועו"ד מתן דיל, הגיעו לגמר אליפות תחרות האגרוף התאילנדי וקיקבוקס של מועדון MKC israel ברחובות. בלום התכבד לעלות לבמה ולחלק פרסים לזוכים. לקהל ולחברי המועדון הוא הבטיח להגדיל את התמיכה בספורט ההישגי ברחובות כדי לספק לספורטאים את כל התנאים להתחרות ברמות הגבוהות ביותר. דיל שמלווה את הענף הבטיח להמשיך לפרגם וללוות בכל הכוח וגם להשקיע יותר בהמשך.

 

שני : השבוע התקיים תרגיל של פיקוד העורף בעיריית יבנה, והמנגל יודע לספר לכם שאחד הדוגמנים המוצלחים לתפקוד ראוי בשעת חירום, הוא לא אחר מאשר ראש העיר, רחמים מלול . כזכור, מלול קיבל מחמאות רבות גם בזמן אמת על תפקודו בעת נפילת הרקטה מאלוף משנה אופיר כהן, מפקד נפת השפלה בפיקוד העורף.

תמונה מתוך אירוע נפילת הטיל

 

רביעי: שיעור תורה שארגנו רב העדה האתיופית הרב יורם וואסה ברחובות וחבר מועצת העיר רחובות אלדד גדסי (ש"ס). האירוע נערך במגרש הספורט של המתנ"ס השכונתי, התכבד בנוכחותו המקובל יגאל כהן. נאמו חברי מועצת העיר רחובות דני מרשה ואלדד גדסי.

כנס הרבנים בשכונץ קרית משה עם אלדד גדסי ודני מרשה

 

חמישי: הסיום המסורתי של בימת הנוער רחובות, בו חניכי בימת הנוער מעלים מונולוגים ושירים, מתוך מחזות זמר
השנה. לחבר השופטים שבדרך כלל מורכבים מבוגרי הבימה, הוזמנה כאורחת כבוד תושבת רחובות השחקנית המצליחה אביבה נגוסה הלא היא אסתי מקופה ראשית נרשמה התרגשות".

בתמונה השחקנית אביבה נגוסה צילום: אור כהן

 

חמישי: ראש העיר רחובות רחמים רחמים מלול וסגנו אמיתי כהן ויו"ר דירקטוריון רשת חוויות, מגיעים להיכל התרבות ונהנים ממופע מוצלח לפתיחת אירועי הקיץ של הסטנדאפיסט אורי חזקיה, עם 700 סטודנטים. כהן סיכם: "אין על הצעירים והסטודנטים של רחובות!".

 

חמישי: מזל טוב ליליד ותושב רחובות אופיר אזרד שחגג 47 קיצים. אזרד מכהן כמס 2 ברשימתו של חבר מועצת העיר רחובות פנחס הומינר, הוא יזם פרויקטים חברתיים ועובד לפרסנתו כמגיש ועורך מוערך בערוץ 14. רעייתו מירית באדי אזרד כתבה: "יומולדת למלך של חיי!!! כמה זכיתי!!! אוהבת אותך בכל ליבי ונשמתי!! ❤️❤️❤️".

אופיר אזרד

 

חמישי: זו השנה החמישית שמתקיים מצעד הגאווה ברחובות. חמשת חברי רשימת החינוך בראש בראשות המועמד לראשות העיר רחובות זהר בלום, הגיעו בנוכחות מלאה- אבי קינד, עו"ד שמואל בר דאנזאן, אורית שרגאי ואוה גור, המועמד הנוסף לראשות העיר עו"ד יניב מרקוביץ' הגיע אף הוא, עוד הפעם ניצפו הרב מייקי גולדשטיין, לשעבר רב הקהילה הקונסרבטיבית ״עדת עמנואל״ לצד חברת המועצה איטל בציר אלשיך, חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי, חבר המועצה אסף אל בר, מנכ"ל החברה העירונית אייל פרנקל ואיתם כאלף צועדים.

חברי המועצה במצעד הגאווה

 

שישי: רגע לפני פתיחת קייטנות הקיץ גולן ביטון מנכ״ל חוויות ורעייתו רעות, ניצלו את השישי החם וקפצו להתפנק עם המשפוחה בחוף פלמחים.

משפחת ביטון בחוף פלמחים

 

שישי: לאחר שהכריז כי יתמודד על הנהגת הליכוד בבחירות, הגיע חבר מועצת העיר רחובות אביב איטח, לסידורים והכנות לשבת בשכונת שעריים, וזכה לאהדה רבה מהעוברים והשבים. איטח הספיק להצטלם עם תושב תומך ו-4 דורות למשפחת קריטי מסטקיית 72".

 

שישי: המועמד לראשות העיר רחובות עו"ד מתן דיל מגיע לכבד את באירוע הוקרה למתנדבי רחובות. מצטלם עם המשתתפים בקבלת הפנים, מקבל מחמאות וברכות על מועמדותו לראשות וממשיך לדרכו. דקות אחריו נכנס ראש העיר והמועמד לראשות העיר רחמים מלול לאולם, מברך את המתנדבים והעומדת בראשם אילנה שמעוני ויורד מהבמה לצד מחיאות הכפיים.

מתן דיל ואילנה שמעוני

 

שישי: חברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי נפגשת עם השופט דוד בר אופיר. במפגש שוחחו השניים על המצב המורכב במדינה, על הרפורמה המשפטית ועל השפעתה על אזרחי ישראל.
ברגינסקי: "היה מפגש מרתק, הוא איש חכם ומיוחד. המצב כיום הוא בלתי נסבל ואני תקווה שבכנסת יבינו כי רפורמה המשפטית כפי שהממשלה רוצה להעביר היום, היא אסון מדיני שתהרוס את מדינתנו".

ברגינסקי דוד בר אופיר

פפראצ'י השבוע

חמישי: מצעד הגאווה, מנכ"ל החברה העירונית אייל פרנקל, המנהל הטכני משה פוני, רכזת האירועים רקפת זהבי והמפיק הטכני בובליל אוהד.

אייל פרנקל, בובליל, משה פוני רקפת זהבי

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *