מכבי רחובות תפתח מול מגדל העמק

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

פורסם לוח משחקי הלאומית לעונה הבאה: רחובות שכשלה במשחקי הפלייאוף העליון אשתקד ,תרצה העונה לעשות צעד אחד קדימה יותר במטרות שהציבה לעצמה. עוד נקבע שרחובות תארח את הפועל כפר סבא בסיבוב א' של גביע המדינה ב-19/10 באולם קציר .אך כרגע קבוצות הלאומית הודיעו שהם מחרימים את הגביע. האם אנחנו עומדים בפני משבר ראשון בין מנהלת הליגה הלאומית לאיגוד הכדורסל?

לוח משחקי הליגה הלאומית לעונת המשחקים הקרובה 2017/18 פורסם בסוף השבוע וכבר במחזור הפתיחה ב-15/10 תתארח מכבי רחובות בעמק יזרעאל שתפגוש למשחק חוץ את הפועל מגדל העמק.
חניכיו של אבנר יאור החלו אמש(שלישי) באימוניהם לקראת עונת המשחקים הקרובה ולאחר מתיחת פנים שעברה הקבוצה במהלך הקיץ נראה שהסגל של הלבנים מתחיל להתהדק לפני השריקה הראשונה כאשר המועדון צירף השבוע את יואב וקנין בוגר מחלקת הנוער שחזר לפרקט אחרי שבשנים באחרונות שימש כלוחם קרבי בצה"ל. וקנין סוגר בעצם את הפזאל של הישראלים ,זאת אחרי שהחתימו במהלך הפגרה את עודד שעשוע,יבגני חולודוב,תור שרעבי,אליאב אוחנון ,עידו בן הרוש והן שחקני הסגל מהעונה שעברה דולב דרפיץ' ינעם אירם ,גור פורת, קובי חסון יחד עם הזרים אלונזו קולמן ומרקוס רלפורד מנגד ,לא פחות מ-7 שחקנים מהסגל של אשתקד עזבו: יונתן לוי (קריית אתא), מרקיז אדיסון, גל איתן, איוון ייטס, אופק חכמון, נועם קמחי (באר שבע)
כאמור, משחק הפתיחה מול מגדל העמק הוא פיקנטריה עבור מרקוס רלפורד שישוב לאולם שהוא מכיר הכי טוב מכולם שיפגוש את קבוצתו לשעבר פועל מגדל העמק / עמק יזרעאל, שצרפה לשורותיה את הפורוורד-סנטר האמריקאי טיילור ג'ונס, בוגר מכללת UCR, המצטרף לצידו של ג'ורדן סאמפל וכרגע נראה כי קבוצתו של ניר קפלן רוצה להצטרף לרשימה של המועמדות לעלייה ליגת העל בתום העונה.

אבנר יאור. פתיחת עונה קשה

עבור חניכיו של יאור מדובר במבחן אופי לגבי המשך העונה,.במידה והקבוצה תחזור הביתה עם ניצחון ,הדבר ישליך על ביטחון השחקנים להמשיך ביכולת הנהדרת כפי שחזינו אשתקד . . עוד לפני המחזור השני בליגה רחובות תארח את הפועל כפר סבא בסיבוב א' של גביע המדינה . הירוקים היו הכבשה השחורה של רחובות ובשני המפגשים בליגה הם יצאו שידם על העליונה. . נכון לרגע זה קבוצות הליגה הלאומית הודיעו שבכוונתם להחרים את משחקי הגביע זאת בשל ההחלטה שהתקבלה בקרב ראשי הקבוצות על עליית שתי קבוצות לליגת ווינר סל וירידה של שתי קבוצות מהליגה הבכירה לליגת המשנה ,אך מאחר ואיגוד הכדורסל לא נענה לדרישה הקבוצות הודיעו כי הם יחרימו את המפעל
תגובת איגוד הכדורסל: "עד רגע זה לא הגיעה כל פנייה ממנהלת הליגה הלאומית או מישהו מטעמה לאיגוד הכדורסל. הליגה הלאומית היא חלק בלתי נפרד מאיגוד הכדורסל וחבל שיש כאלו שממהרים לפנות לגורמים חיצוניים, כמו משרד הספורט או התקשורת לפני שהם פונים למוסדות האיגוד כמקובל. לפני זמן לא רב הוקמה ועדה בראשות חבר הנהלת איגוד הכדורסל רמי כהן, לבחון את הנושא. הועדה התכנסה ואמורה להגיש את מסקנותיה בקרוב".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *