מלול ובלום לשר החינוך: "גלה אחריות ותחזיר פעילויות לאלתר".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ראש העיר רחובות רחמים מלול, מ"מ זהר בלום המחזיק בתיק החינוך ויו"ר הנהגת ההורים העירונית צופית גולן, פנו במכתב דרישה חריף לשר החינוך יואב קיש, בעקבות סחבת בפיתרון שכר המורים שלמעשה פוגעת בזכויות התלמידים: "גלה אחריות ותחזיר הפעילויות לאלתר".

https://chat.whatsapp.com/FEXsZjS1BkMGHdn67sEFXx

"לצערנו הרב, בשל הסחבת במשא ומתן בין משרד החינוך למשרד האוצר בנושא שכר המורים, הופעלו סנקציות לא מידתיות מצד ארגוני המורים" נכתב בפניה לשר קיש. בהמשכו ציינו את הפגיעה בתלמידי בתי הספר שמשתמעת מכך: "בעקבות אותם צעדים, לא נחשפו ציוני המתכונות וציוני ההגשה לקראת הבגרויות וכן הוקפאו תוכניות ערכיות- חברתיות באתרי מורשת במדינתנו. כתוצאה ישירה מכך, לתלמידים לא ניתנת הזכות לערער על ציוני המתכונות וההגשה, לשפר את הישגיהם, ללמוד מטעויות ולהפיק לקחים לקראת מבחני הבגרות. בנוסף לכך, מונעים מהם פעילויות חינוכיות שמטרתן לחשוף את בני הנוער לאירועי תרבות ואומנות, להצמיח אזרח ישראלי פעיל ולחזק את אהבת המולדת".

חדשות רחובות - צופית גולן נבחרה פה אחד לתקופת כהונה נוספת כיו"ר הנהגת ההורים העירונית ברחובות - תרבותי נשי
חדשות רחובות – צופית גולן

בסיכום המכתב דרשו: "שיפור תנאי השכר של צוותי ההוראה הוא תנאי הכרחי לטיוב מערכת החינוך אך זה לא יכול לבוא על חשבון פגיעה בתלמידינו. אנו דורשים, הן ממשרד החינוך והן ממשרד האוצר, לגלות אחריות, להתייחס לפנייה זו בכובד הראש הראוי לה, לחשוף את הציונים הנדרשים ולהחזיר את הפעילויות הערכיות לאלתר".

שר החינוך יואב קיש

מטעם שר החינוך יואב קיש לא נמסרה תגובה, לכשתמסר נפרסמה במלואה

 

 

תגובות