מלחמה אידיאולוגית! יקיר הרן תוקף את אביב איטח שחשף אהדה של מורה שמצדדת במאבק הפלסטיני

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מלחמה אידיאולוגית! יקיר הרן תוקף את אביב איטח שחשף אהדה של מורה שעברה ברחובות ומצדדת במאבק של העם הפלסטיני. משרד החינוך: " המשרד מגנה כל ביטוי של הסתה".

 

הפעיל החברתי מהקהילה הלהטבית ברחובות יקיר הרן מגנה את דברי חבר המועצה אביב איטח ומכנה זאת הטרדה כלפי מורה. איטח כזכור העלה פוסט נוקב בעקבות מורה שעבדה באחד מבתי הספר ברחובות, ושיתפה סמלים המצביעים עת כיבוש המאבק הפלסטי. איטח גרף למעלה משלוש מאות תגובות רובן המכריע אוהדות ומצדדות בכעסו, כ- 560 לייקים ו – 310 שיתופים. שורה אחת שרשם איטח הכעיסה את יקיר הרן " כל עוד אני חבר מועצת העיר היא במערכת החינוך העירונית".

יקיר הרן

הרן העלה פוסט תגובה: "חבר מועצה ברחובות מתבטא כאחרון הטוקבקיסטים, ומטריד מורה שהעיזה להעלות סטטוס לווצאפ שלא מוצא חן בעיניו. זכותה להתבטא נגד הכיבוש ונגד פגיעה באזרחים. מותר לה להביע עמדה בחשבון הווצאפ שלה.ואגב, לכבוד חבר המועצה אין שום סמכות לפטר אותה. הוא סתם מתלהם בפייסבוק בשביל לשלהב את הרוחות".

חבר המועצה אביב איטח

תזכורת לפוסט שהעלה איטח: "שתפו כדי שנעצור את התופעה מעכשיו! מורה שעבדה עד לאחרונה בתיכון ברחובות השתתפה אמש בהפגנה נגד מדינת ישראל שבה נשמעו קריאות קשות והונפו דגלי פלסטין תוך שהיא משלהבת את אנשי הקשר שלה באימוג'י של לב ו2 אצבעות כסמל המאבק הפלסטיני. כעת חייגתי למורה שלא הבינה מה לא בסדר בזה שתלמידים שיש להם את מספר הטלפון שלה צריכים להחשף לסטורי שלה בוואטסאפ בשיחה שהסתיימה בטריקת טלפון.
הודעתי לה שכל עוד אני חבר מועצת העיר היא לא תעבוד במערכת החינוך העירונית. זה מתחיל בהפגנה ובחופש ביטוי ונגמר במה שקורה בלוד – אנחנו נעצור את זה כבר בהתחלה. במקביל ובעקבות פנייתה של האם פזית ברטי אפעל מתוקף תפקידי המקצועי להעלות את הנושא במשרד החינוך כדי שתלמידי ישראל לא יראו מראות כאלה שוב. מדינת ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי ומי שמתנגד לזה מוזמן לעזוב ולבטח לא יתפרנס כאן".

 

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: משרד החינוך מגנה כל ביטוי של הסתה ו/או קריאה לאלימות מכל סוג שהוא. לרקע: במקרה הנדון מדובר במורה מחליפה שכבר אינה מועסקת בביה"ס". 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *