ממשיכה להתחזק: רחובות החתימה את קולמן ובן הרוש

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

רכש נוסף לאבנר יאור: אחרי שהקיף חצי גלובוס ושיחק במקסיקו , ארצות הברית, איסלנד ופינלנד הוא מגיע לרחובות יחד עם בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב,עידן בן הרוש.

מצבת הזרים של מכבי רחובות הושלמה עם החתמתו של הסנטר אלונזו קולמן בן 28, סנטר 2.02 ,שמגיע מפינלנד וצפוי להיות אחד הזרים היותר מבטיחים בליגה. הוא ניכר ביכולת מסירה מרשימה ואשתקד העמיד 11.9 נקודות,
פורוורד/סנטר אלונזו קולמן שמגיע מהליגה הפינית שם שיחק בקבוצת וילפאס אשר הגיעה לגמר והפסידה. הוא נחשב לשחקן מאד ורסטילי ובעיקר מצטיין ביכולת מסירה מרשימה, בנוסף לסיומת טובה בשתי הידיים באזור הצבע.

קולמן ,נולד בשארלוט ושיחק במכללת פרסביטריין מ-2007 ועד 2012 כשבעונה האחרונה הוא קולע 14.1 נקודות ומוריד 8.1 כדורים חוזרים. את עונתו הראשונה מחוץ למולדתו העביר בליגה הארגנטינאית שם העמיד ב-14 משחקים 13.9 נקודות ו-9.6 ריבאונדים. במהלך העונה נשאר בליגה הארגנטינאית אבל עבר לקבוצה אחרת. בעונת 2013/14 חתם בקנדה, אולם לא הרשים וחזר לארגנטינה שם המשיך לככב ושמר על מספרים זהים כשהוא דואג להוסיף גם 1.5 אסיסטים למשחק. בהמשך חתם באסילנד שם רשם 20.7 נקודות, 11.9 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים. בפינלנד שיחק בעונה החולפת בקבוצת וילפאס בה בעמיד 11.9 נקודות, לצד 8.5 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים ב-27 דקות.
הסגל של הרחובותים כולל את עודד שעשוע, יבגני חולודוב, קובי חסון, דולב דראפיץ', ינעם אירם, גור פורת, מרכוס רלפורד, אליאב אוחנון ועידו בן הרוש בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב וזו תהיה עונת הבוגרים הראשונה שלו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *