מנהל ביה"ס נפרד: "מרגיש שזה הזמן הנכון בו אעשה גם לעצמי"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

עודד כלפה, מנהל בית ספר ממ"ד תחכימוני ברחובות, נפרד מתלמידיו והוריהם ובטקס פרידה מרגש הוא אמר: " חשוב לי להרגיע, לא אעזוב לפני שאכין את השנה כראוי".

 

"הורים יקרים, שותפים לדרך, אהוביי. בימים אלו קבלתי החלטה בליבי לפרוש (ולצאת לגמלאות) מתפקידי כמנהל בית ספר תחכמוני ובכלל. אף על פי שאין יום שמח כיום התרת הספיקות, אודה בכל לב שקשה לי. קשה לי לפרוש מתפקיד אותו אני עושה באהבה 30 שנים תמימות.
זהו תפקיד שנוגע בכל תחומי החיים של קהילה- נפש, רגש, ודעת והכל להוציא תחת ידינו בנות ובנים מחונכים, רגישים לעצמם ולסביבה, אוהבי ה' עמו, ארצו ותורתו, יודעי דעת, וכל מה שבינהם".
"בהחלט החלטה שאיננה מרווה נפש צמאה. זה לי ארבע שנים מלאות, בתחכמוני, שנים בהם השתדלתי יחד עם צוות מופלא ומיוחד, להוביל, להנהיג ולהיות כתובת לכל ילד וילדה, מורה, הורה וכל תפקיד אחר.
אכן אני יוצא לדרך חדשה, בה אוכל לפגוש עולמות תוכן אחרים ששנים נכספה נפשי לשהות בקרבתם, מוסיקה, כתיבה נתינה ציבורית ועוד. נראה לי, ומרגיש לי שזה הזמן הנכון בו אעשה גם אני לעצמי, לביתי ילדיי ונכדיי בכל זאת 30 שנות ניהול הם מסה משמעותית. חשוב לי שתדעו (ואתם יודעים) שבכל השנים הללו, נתתי את כל כוחי לילדיכם, באהבה ובאמונה, הראויים לדור מדהים ומיוחד שלא מפסיק להוכיח את עוצמתו, כישוריו ויצירתיותו. השתדלתי, יחד עם חבריי לגעת בכל דבר, סדר, נקיון, ניראות, דיאלוג , חכמה, בינה ודעת, עולמות של חוזקות , מוסיקה ואומנות ובעיקר לשמח הורה וילד ולהרים אל על את כולם כאילו היו ילדיי. חשוב לי להרגיע כי בלי נדר, לא אעזוב לפני שאכין את השנה כראוי, לא לפני שנמצא מנהל/ת ראויים אשר יחד עם צוות משובח כשלנו ישיטו את ספינת הדגל הזאת לעוד שנים רבות וטובות. אני מבקש להודות לצוות מדהים, רגיש ויצירתי, יחד עם עובדי מנהלה נפלאים שהמקום הזה היה להם לבית על תמיכתם, עזרתם ועבודת הקודש שהיתה מנת חלקם בשנים אלו, לפניהם ואחריהם. תודה אישית לכם על שנים של אימון, פרגון והבנה. מאחל לכולנו, המשך הצלחה, שגשוג ערכי ופדגוגי כי תחכמוני יש רק אחד, וחובתינו לשמור עליו ככזה לאורך ימים ושנים, ותאמת⁉️ אני כבר מתגעגע. אוהב את כולכם, ❤️".

 

הורי תחכימוני הודו לעודד ובטקס הם ריגשו ואמרו: "עודד היקר. להגיע לרגע הזה לא ציפנו ובטח לא כל כך מהר
לא מדובר ברגע סיום כיתות ו’ ועלייתם לחטיבת הביניים שאכן זה אירוע מרגש בפני עצמו. וכאן הרגע לאחל איחולי הצלחה לבוגרים. מדובר בפרידה שלנו ממך. אדבר מגרוני אך סמוכה ובטוחה כי כולם מרגישים כמוני
רגשות מעורבים של עצב ושמחה עצב על עצם הפרידה ושמחה על כך שזכינו בך! כששאלתי את בני קורן שמעת שהמנהל עוזב ? אתה יודע למה? הוא ענה לי : אמא המנהל הולך לעשות טוב במקום אחר! אחרי תשובה כזאת אין צורך להרבות במילים , בטוחה כי כולם מבינים איזה חותם ענק השארת! וכמה טוב הטבעת בבית הספר , במורים , בצוות , בתלמידים , ואפילו בנו ההורים. היית שליח חינוך מהמעלה הראשונה. עיצבת את עתיד ילדינו , סללת את דרכם , לימדת ערכים , הענקת כלים משמעותיים לחיים , להתמודד עם קשיים ולהעפיל לפסגות. וכל זאת בדרכך הייחודית , דרכי נועם , דרך ארץ אהבת האדם בליווי כלי נגינה ושירה. הזמן קצר מלהמשיך לספר מה שליבנו מרגיש כלפייך. הראש חושב עלייך והנשמה ספגה ממך , על חור הגדול שיווצר בעזיבתך. אז רגע לפני שנפרדים אסיים במספר מילים בשמי ובשם כל ההורים. תודה ענקית שהיית שם תמיד תודה שתישאר בנוף ילדותם של ילדינו
בטוחה שהבאים אחרנו בכל דרך שתבחר ייהנו מכל המעלות שלך. אז שוב תודה והמון הצלחה במשך דרכך".

 

 

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *