מנהל המרכז לרפואה דחופה לילדים ספד ללוחמת שרצחה בפיגוע

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ד"ר אריק ג'ייסון שייר, מנהל המרכז לרפואה דחופה לילדים במרכז הרפואי קפלן, עשה עלייה יחד עם אשתו וחמשת ילדיו לפני כ-14 שנה.
בשכונה השקטה בה התגורר באטלנטה, גרה בשכנות גם משפחת לובין, אשר בתם רוזי עלתה לבדה לפני כשנתיים והתגייסה לשירות כלוחמת מג"ב. אתמול, יום שני, היא נפלה תוך הגנה על מדינתה האהובה, בפיגוע בעיר העתיקה בירושלים.

ד"ר שייר ספד לה: "אטלנטה הייתה מקום נפלא לגדל בו ילדים. השכונה השקטה שלנו 'טוקו הילס' הייתה גובלת בגלידריה בצד אחד ופיצה כשרה בצד השני עם שני בתי כנסת במרכז, כך שלא צריך להתפלא שבמהלך 15-20 השנים האחרונות יש זרימה קבועה של משפחות העולות מאטלנטה לישראל.
אחת מאותם עולים היה סמלת רוז לובין, שנהרגה אתמול בעת שירותה בעיר הקדושה שלנו, ירושלים. משפחת לובין הייתה שכנה באטלנטה. רוזי שיחקה עם הבת שלי כל יום. במהלך השנה שלאחר העלייה, נסעתי לארה"ב לעבודה, ומשפחת לובין התעקשו לארח, אפילו בהתראה קצרה. רוזי הגיעה לבדה לשרת בצה"ל והתנדבה לשרת בחזית. מלחמה זו היא מלחמה על ערכים. הערכים שאנו מקנים לילדינו כהורים וכקהילה. האם המנצחים יהיו אלה שמוקירים חיים ומכבדים בני אדם אחרים, או שהם יהיו אלו שרואים באחר כמטרה לאלימות ששורשיה עמוק בהורות ובחינוך שניתן לתאר רק כמפלצתיים.

 

"לאקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים יש ניירות עמדה נגד מכות ונגד צעקות. שניהם משנים את האנטומיה של המוח המתפתח, אבל האקדמיה שותקת על הדה-הומניזציה שמניעה נער לרצוח אישה צעירה עם כלי מטבח. אני מסור לגדל את ילדיי להיות כמו רוזי. אני מגדל אותם בקהילה שדואגת אחד לשני, שמלמדת טוב לב ואחריות אזרחית, ואני מקווה שהילדים שלי יקבלו את אותם ערכים בבית".

"אני מזמין את כולכם להשתתף בהלוויתה של רוזי בהר הרצל ביום חמישי ה-9 בנובמבר בשעה 10:00. בואו לשלוח למשפחתה את המסר שכולנו מגדלים ילדים להיות כמו רוזי ושהערכים שאנו מלמדים את ילדינו יהיו הערכים המנצחים בארץ ישראל".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *