מנכ"ל עיריית רחובות מזהיר: "עובד שיפר הנחיות ייחשב כמי שעבר משמעת חמורה".

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מנכ"ל עיריית רחובות מאיר דהן שיגר היום מכתב למנהלי האגפים, בעקבות הפרסומים האחרונים על המתרחש בעירייה: "חל איסור להתראיין בתקשורת או להעביר מידע".

מאיר דהן צילום: באדיבות עיריית רחובות

בעקבות הפרסומים האחרונים של כלי תקשורת למיניהם על המתרחש בתוך בנין העירייה, שלח היום מנכ"ל העירייה מאיר דהן מכתב למנהלי האגפים ובו הוא מבקש שיתזכרו את העובדים בנושאי הנהלים. " בחודשים האחרונים אני מזהה התרחבות של מעורבות אסורה של עובדים ובעלי תפקידים בעירייה בשיח תקשורתי וברשתות החברתיות" כתב דהן והוסיף: " להזכירכם, הבסיס הוא מתן שירות ממלכתי, ונטראלי, וא- פוליטי לתושבי העיר. על עובדי הציבור חלות מגבלות בנוגע לפעילות בזירה הפוליטית". בהמשך התיחס דהן לאיסור ראיונות ומסירת מידע לעיתונאים ומסכם: "עובד שיפר הנחיות אלו ייחשב כמי שעבר משמעת חמורה וינקטו נגדו הליכים משמעתיים".

גורם בעירייה הוסיף לחדשות רחובות ניוז: " בקדנציה האחרונה, בתקופת כהונתו של רחמים מלול, הכל היה פרוץ, רחמים לא התיחס מספיק לנושא הזה ולכן הגענו למצב שכל עובד מרשה לעצמו לדבר על מה שבא לו, עם מי ומתי שהוא רוצה. הדיבורים האלה רק פוגעים בתפקוד העירייה, הם מזיקים לנו ומשרתים את אלה שלא רוצים בהצלחתו של ראש העיר הנבחר מתן דיל. לכן חשוב שהעובדים יידעו שיש מי שידאג להם, יש ועד עובדים חזק בהובלת רמי מדהלה, יש הנהגה חדשה שבאה להניע מחדש את המערכת שהתעייפה בקדנציה הקודמת. מוטב למלול שינוח בביתו, הוא עשה רבות למען העיר אבל די, תלמד לשחרר, הציבור אמר את דברו רק לפני חודש וחצי, תן להנהגה החדשה הזדמנות כפי שאתה קיבלת".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *