מעל 100 אירועי קיץ במרכזי רשת חוויות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מעל 100 אירועי קיץ במרכזי רשת חוויות

 

פותחים את החופש בגדול ברשת חוויות: עם מגוון אירועי "פותחים את החופש בגדול ברשת הספריות" ואירועי קיץ במרכזים הקהילתיים. יולי 2024, בסניפי רשת הספריות ובמרכזים הקהילתיים ברחבי העיר.

"הספריות פותחות את החופש בגדול", זו השנה הרביעית! עם עשרות אירועים בסניפי הספריות שבמרכזים הקהילתיים ברחבי העיר ובאירועי שיא בספרייה המרכזית.

האירועים המותאמים לגילאים וקהילות מגוונות, יתקיימו במהלך כל חודש יולי, בעלות השתתפות סמלית בלבד. בין האירועים ניתן לבחור מתוך עשרות אירועי סיפור ויצירה ומוסיקה לילדים, חדר בריחה, קבלת שבת, הענקת פרסים לקוראים מצטיינים, הרצאה על הארי פוטר ועוד.
בין אירועי השיא, יתקיים כמידי שנה טקס חלוקת תעודות לקוראים מצטיינים ברשת הספריות לשנת 2024 והרצאה לכל המשפחה בנושא הארי פוטר וסוד הקסם הקולנועי , סיור מוסיקלי למבוגרים בעקבות סופרים ומשוררים ברחובות.

עוד בחוויות מדווחים כי יתקיימו במהלך כל הקיץ אירועים למגוון הגילאים והקהילות במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר, בין היתר, יתקיימו שעות סיפור, סדנאות, ימי כייף משפחתיים, יצירה, ריקוד, אירועי בוקר באוגוסט לגיל הרך, מופעים והרצאות למבוגרים, פעילויות לנוער, הפנינג במרכזים הקהילתיים, מופעים לכל המשפחה ועוד.

ראש העיר מתן דיל, קרדיט: שרון גבאי
ראש העיר מתן דיל, קרדיט: שרון גבאי

 

מתן דיל, ראש העיר, אמר כי :"אני מזמין את ההורים, הילדות והילדים ליהנות מפעילויות רשת חוויות בחופש הגדול. הרשת מציעה מגוון רחב של פעילויות קריאה, יצירה, ריקוד, מוסיקה והרצאות המתאימות לכל הגילים בכל העיר. אני מודה להנהלת הרשת והעובדים על יצירת תוכנית מעשירה ושמירה על רצף הפעילות".

מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון

גולן ביטון, מנכ"ל הרשת ציין כי :"הוספת מגוון אירועי תרבות ופנאי לתקופת הקיץ, היא תולדה של צרכים שעלו מהשטח. עם כניסתי לתפקיד ראיתי שהתושבים צורכים תרבות פנאי איכותית, שהם מבקשים להגיע עם החברים ועם המשפחות לאירועים, שנוצרת קהילה חזקה וקשרים חמים סביב הפעילויות. נערכנו בהתאם עם תוכנית מאוד רחבה, במרכזה אירועי חודש הספר וכמובן אירועי הקיץ במרכזים הקהילתיים, המותאמים לטווח רחב של גילאים. אני מאמין שנראה אלפי תושבים משתתפים בפעילויות, ומודה לראש העיר מתן דיל על התמיכה, למנהלי ולעובדי הרשת המסורים, שעוברים היישר מסיום שנת הפעילויות הענפה אל תוך חודשי הקיץ העמוסים".

לכל האירועים והרשמה(שימו ❤️ מתעדכן כל הזמן)>> https://www.havayot.org.il/SUMMER2024/

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *