מעקב: הוארך מעצרו בפעם השלישית של תושב העיר שנתפס במעבדת הדרו בפתח תקוה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

 

מעבדת הדרו סמים

מעקב: בית משפט שחרר אחד מחמשת החשודים שנתפסו במעבדת הידרו בפתח תקוה. תושב העיר רחובות נמנה בין הארבעה שמעצרם הוארך עד יום שישי. בינתיים הוגשה הצהרת תובע בעניינם.

שופט בית משפט השלום בפתח תקוה האריך אמש(שלישי) את מעצרם של ארבעה חשודים בהם תושב העיר רחובות שנעצרו בתחילת שבוע שעבר במעבדת הדרו בפתח תקוה. החשוד החמישי שוחרר בתנאים אל ביתו.

כזכור: לאחר חקירה סמויה עצרה המשטרה בתחילת שבוע שעבר חמישה חשודים המיוחס להם הפעלת מעבדת סמים בקנה מידה גדול של 475 קילוגרם קנאביס. המעבדה פעלה בבנין משרדים בעיר פתח תקוה ובמסגרת החקירה והפשיטה על המקום נעצר ביניהם תושב רחובות (39) החמישה הובאו שלוש פעמים לדיונים בבית משפט השלום בפתח תקוה ומעצרם מוארך מעת לעת. אמש הגישה המשטרה הצהרת תובע ואם לא תגיש המשטרה בקשה נוספת עד יום שישי כל הארבעה צפויים להשתחרר.

השופט ארז מלמד בהחלטתו אמש " לפניי בקשה להארכת מעצרו של החשוד, לאחר שהוגשה הצהרת תובע בהתאם לחוק סדר הדין הפלילי. בהגשת הצהרת תובע אין כדי לשלול את הצורך בבחינת האפשרות לשחרור החשוד בערובה ובתנאי הגם שבכוונת התביעה להגיש כתב אישום כנגד החשוד בגין תיק החקירה דנא, ולבקש את הארכת מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
יחד עם זאת, בנסיבות העניין, בהתחשב בטיב העבירות, בתשתית הראייתית, בעילות המעצר, בהיקף חומר החקירה ובשלב הדיוני של ההלים, יש מקום להעתר לבקשה, אך גם באופן חלקי, לפיכך אני מורה בזאת על הארכת מעצרו של החשוד עד ליום 18.7.1 , בשעה 14:00".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *