מעקב: נעצר ושוחרר חשוד שהיה מעורב בשוד מזוין בבילו סנטר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מעקב: נעצר ושוחרר חשוד שהיה מעורב בשוד מזוין בבילו סנטר.

 

אמש עצרה המשטרה תושב תושב לוד בן 23 בחשד שהיה מעורב בשוד המזוין שבוצע בתחילת השבוע במתחם בילו סנטר. החשוד הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים,.

עו"ד איתי בן נון

אולם במהלך הדיון הוכיח סנגורו, עו"ד איתי בן נון הוכיח בדיון שאין למשטרה די ראיות ליחס לו את מעורבותו בשוד כנגדו להותירו במעצר. לאור הדברים הורה השופט גיל גבאי לשחררו למעצר בית עד יום שני. נכון להיום אין למשטרה עצורים בפרשה.

תזכורת: במוצ"ש האחרון בסביבות השעה 23:00, נכנסו רעולי פנים לחנות נייק, במתחם בילו סנטר ובאיומי אקדח שדדו את הקופה וגנבו ממנה את כל הרווחים שעשתה החנות בפעילותה במהלך הסופ"ש ונמלטו ברכבם מהמתחם. כוחות משטרה שהוזעקו פתחו בחקירה. יש לציין כי המתחם מרושת מצלמות אבטחה וכן מוצבים בו מאבטחים, אך כל זה לא מנע מהחשודים לשדוד את הקופה ולברוח עם השלל.

הכניסות הלא מאויישות למתחם בילו סנטר. צילום: רחובות ניוז
הכניסות הלא מאויישות למתחם בילו סנטר. צילום: רחובות ניוז

בחודש בנובמבר אשתקד ערכנו בחדשות "רחובות ניוז" תחקיר על כך שאזרחים נושאי נשקים נכנסים למתחם בקלות וללא בדיקה. אזרח שנושא נשק נכנס כבר שבוע ימים למתחם בילו סנטר, ללא בדיקה וללא כל בעיה, מאחר ובכניסות לא מוצבים מאבטחים ואין מי שיבדוק, זאת למרות שיש עמדות שמירה. אחת האזרחיות אמרה לחדשות רחובות ניוז: "ברגע ששמתי לב שחיי מופקרים הפסקתי להגיע למתחם. בתקופה כל כך רגישה מבחינה בטחונית, אין כל היגיון בכך שלא יוצבו מאבטחים. במתחם עובדים גם בני דודים אבל הם לא חסינים, ראינו א. זה בשביעי לאוקטובר, מחבל שבא להרוג מחסל כל מי שהוא רואה ללא הבחנה".

 

מעופר בילו סנטר בשם הנהלת המתחם נמסר: "מתחם עופר בילו סנטר פועל בהתאם להנחיות פק"מ (פקודת משטרה) של משטרת ישראל לשמירה על בטחון ובטיחות המבקרים. אנו מזמינים את כלל לקוחותינו להגיע ולבקר במתחם עופר בילו סנטר ולהינות מחוויית בילוי וקניה בטוחה ומהנה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *