מעקב: שוחררו שלושה קטינים ובגיר שתקפו אדם רק בשל היותו ערבי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מעקב: שוחררו שלושה קטינים ובגיר שתקפו אדם רק בשל היותו ערבי. ארבעת החשודים שוחררו למעצר בית עד יום רביעי הבא.

השופט טל ענר צילום רחובות ניוז

הסתיים דיונם של שלושת הנערים ובראשם בגיר שנעצרו על תקיפת בן מיעוטים בצומת בילו. בדיון שנערך אצל שופט בית משפט השלום בראשון לציון טל ענר, צוין כי בן המיעוטים הותקף על ידי ארבעתם וזאת על רקע היותו ערבי. כתוצאה מכך נחבל בן המיעוטים ומכשיר הפלאפון שלו נשבר. אחד החשודים, תושב ירושלים בן 21, חרדי נעדר עבר פלילי שטען כי חלקו היה בסה"כ לצלם את האירוע ואכן בחקירתו הוא מסר את הסרטון לידי השוטרים.

עו"ד לירן פרינדלנד

עו"ד לירן פרינדלנד מטעם הסנגוריה סיכמה: " מרשי בחור צעיר נעדר עבר פלילי, שראה את הקטטה הוא צילם אותה במכשיר הפלאפון שלו ומסר את התיעוד למשטרה. הוא  לא היה כלל מעורב באירוע האלימות. מדובר במעצר ראשון שלו ואני שמחה שבית המשפט נעתר לבקשתי ושחרר אותו".

 

תזכורת: אמש (רביעי) בסביבות השעה 21:30 דווח על קטטה בין בני מיעוטים ליהודים בצומת בילו. מפרטי החקירה עלה כי ארבעת הנערים, חרדים תושבי ירושלים, שלושה קטינים ובגיר אחד, ערכו שופינג במתחם בילו סנטר. שסיימו את הקניות הם הגיעו לצומת בילו לקראת חזרתם אל ביתם. לטענתם,  פגשו בבן מיעוטים בתחנות האוטובוס לכיוון רמלה שזרק לעברם הערה או קללה לכאורה, הם בתגובה תקפו אותו ופצעו אותו. עובר אורח שהיה במקום, הזעיק את המשטרה ואל המקום הגיעו כוחות משטרה גדולים שעצרו את הארבעה.

כוחות המשטרה בצומת בילו צילום רחובות ניוז

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *