מערכת הבחירות עולה שלב! נתלו עשרות שלטים נגד ראש העיר רחמים מלול

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מערכת הבחירות עולה שלב! נתלו עשרות שלטים נגד ראש העיר רחמים מלול. ממטה מלול נמסר: "קמפיין מביש של פאניקה ואובדן דרך שלכולם ברור מי עומד מאחוריו". 

לפני זמן קצר נתלו עשרות שלטים במרכז העיר ובכבישים העוקפים של רחובות, המופנים לראש העיר רחמים מלול שכידוע מתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות.
תזכורת: לפני שבוע נרשם גרפיטי מכוער כנגד מלול על אחד מגדרות בתי העסק, כעבור מספר ימים נמחק הכיתוב. מוקדם יותר, לפני כחודשיים, רוססו כתובות גרפיטי על פניהם של המועמדים לראשות העיר זהר בלום ומתן דיל.

ראש העיר רחמים מלול
ראש העיר רחמים מלול

ממטה רחמים מלול נמסר בתגובה: "בעיצומם של הימים הנוראים, עולה ברחבי העיר קמפיין מביש, בעלות של עשרות אלפי שקלים. קמפיין שהוא עלבון לאינטלגנציה, עלבון לתושבי העיר ועלבון למי שהזמין אותו. רבים פונים אלי כי הם יודעים מי עומד מאחוריו. אני מצטער לאכזב את אותו גורם, אבל זה לא מרגש אותי ולא מפחיד אותי. מנהיגות נמדדת בשעות לחץ ואלו צעדים של פאניקה ואובדן עשתונות ורק מי שמכיר את הנתונים האמיתיים מבין למה אותו מועמד נמצא בלחץ כל כך גדול. הרי לטענתו "אני לא במגרש" ואני לא רלוונטי. כנראה שהוא לא מכיר את תושבי רחובות שאינם טיפשים בלשון המעטה ואת מה שיש להם לומר הם יאמרו לו בקלפי. מי שחושב שבשלטים מכפישים ופוגעניים ובמליונים שנשפכים ברחבי העיר ללא גבול קונים את תושבי העיר – טועה! לפי התגובות בשעה האחרונה אני יודע שגם תומכיו מבינים כעת מי הוא זה שמוביל אותם. כמו במקרים רבים במהלך הקמפיין של אותו גורם, כנראה שגם מאחורי הפרסום יעמדו גורמים עלומים או "אזרח מודאג" שיקח את האחריות כדי לא לחשוף את שולחו. אם גם אתם חושבים שנחצה כאן גבול וחושבים שיש כאן סכנה בדמות מועמד ללא גבולות וללא עכבות, אז אל תכפישו אותו בחזרה. את מה שיש לכם לומר פשוט תאמרו בקלפי. רק זו תהיה התשובה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

צילום: רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *