מפגש למען שוויון נשים בפורום נשים רחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מפגש למען שוויון נשים בפורום נשים רחובות

ביום רביעי האחרון, 26.6.2024 נפגשה נציגות של "רחובות שווה" (איחוד של קבוצת 50:50, בונות אלטרנטיבה ופעילות נוספות) עם מחזיקת תיק מעמד האישה, אוה גור, חברת המועצה ומחזיקת תיק תושב, מיכל וולקני ויועצת ראש העיר לקידום קידום מעמד האישה ושוויון מגדרי, אביבה חלבי. 

"רחובות שווה" הוקמה על מנת להוביל את רחובות להיות עיר ששוויון מגדרי טבוע בה בחיי היום יום. הפגישה הייתה באווירה טובה ורצון לשיתוף פעולה פורה.

במהלך הפגישה נסקרו פעילות פורום הנשים של רחובות שקיים מזה 10 שנים (הכשרות / הדרכות, טיפול ומניעה אלימות מגדרית, קידום נשים בעיר ובעירייה ושיוויון מגדרי) וכיצד קבוצת "רחובות שווה" יכולה להשתלב ולשתף פעולה לטובת ציבור נשות רחובות. צוות "רחובות שווה" ציין לחיוב את האירועים והפעילות של פורום נשים רחובות, כפי שכתבה הדר הלפרין:

"נפגשנו עם אביבה חלבי יועצת ראש העיר לקידום נשים, עם חברת המועצה ומחזיקת תיק מעמד האישה אוה גור, ועם חברת המועצה ומחזיקת תיק השירות לתושב/ת מיכל וולקני.

הפגישה הייתה מחכימה, מלמדת, מעוררת תקווה ומוטיבציה להמשך העשייה החשובה בתחום השוויון המגדרי בעיר, מתוך שותפות ומקצועיות אמיתית".

 

חדשות רחובות - חברת מועצה מחזיקת תיק נשים בעיריית רחובות, אוה גור - רחובות ניוז
חדשות רחובות – חברת מועצה מחזיקת תיק נשים בעיריית רחובות, אוה גור – רחובות ניוז

חברת המועצה, מחזיקת תיק מעמד האישה, אוה גור כתבה: "אני מעודדת כל רצון ופניה של תושבות העיר לשיתופי פעולה, רוב פעילויות הפורום התחילו מרעיון/ניצוץ של תושבות שבעזרת הפורום רוקם עור וגידים. הפרויקט הכי גדול של פורום נשים רחובות הינו הזדמנות שניה (מלגות לתואר ראשון לנשים מעל גיל 35), רעיון שהתחיל בקורס מנהיגות נשים וצמח לפרויקט מדהים ומקדם שרץ כבר כמעט עשור. אני בטוחה שגם הצטרפות "רחובות שווה" לפורום יביא עימו פעילות פורה נוספת".

בסיכום המפגש סוכם על הצטרפות צוות "רחובות שווה" למפגשי פורום נשים רחובות ביחד עם כלל מובילות העמותות ברחובות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *