מצדיעים לצוותים החינוכיים ברחובות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מצדיעים לצוותים החינוכיים ברחובות

היום, שלישי (21.5) משרד החינוך הכריז על יום הצדעה מיוחד לעובדות ועובדי ההוראה במלחמת חרבות ברזל. את היום הזה מקדישים לנשות ואנשי ההוראה שהתגייסו למערך המילואים, ולכאלה שבמשך חודשים ארוכים המשיכו ללמד בכיתות וגם באופן מקוון כדי לשמור על רציפות תפקודית ושגרת החיים של התלמידים וההורים.

לכבוד היום המיוחד, ראש העיר מתן דיל וראש מינהל החינוך בעיריית רחובות אפרת צוקרמן פתחו את הבוקר בביקור מיוחד בבית הספר היסודי שז"ר ובקריית החינוך אורט. ראש העיר בירך את כל צוותי ההוראה בבתי הספר והודה להם על עבודתם המסורה, ההשקעה הרבה בתלמידות והתלמידים בימים ובלילות ועל החוזק והחוסן שהפגינו בפני התלמידים בתקופה המורכבת שעברה על כולנו מאז השבת של השבעה באוקטובר. אל הסיורים בבתי הספר הצטרפו מנהלת המחלקה לחינוך יסודי שרה והב, מנהלת המחלקה לחינוך על יסודי רחל בן יצחק, יו"ר ועד ההורים של קריית החינוך אורט ליאת פוגל ויו"ר ועד ההורים של בית הספר שז"ר ליאת דורית מושקוביץ זעפרני.

בנוסף, מינהל החינוך בעיריית רחובות שלח מכתב תודה מיוחד לכל המורות, המורים וצוותי ההוראה בעיר כאות הערכה והוקרה על העשייה והנתינה למען התלמידות והתלמידים.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *