מרגש בטירוף! תכירו את תלמידת כיתה י"א מרחובות שעברה אירועי מוחי ובשיקומה הקימה מיזם לסייע לילדים מאושפזים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מרגש בטירוף! תכירו את אריאל אלפרט בת 17 שעברה אירוע מוחי והקימה מיזם מרגש למען ילדים "עכשיו שאני בצד הנותן זה עושה לי שמחה בלב".

 

אריאל בת ה- 17 תלמידת כיתה י"א "באולפנת צביה" הקימה את מיזם "אלוף העולם" במסגרתו יוצאת אריאל עם מתנדבים/ות לבית החולים תל השומר לשמח ילדים.

ספרי לנו איך התחיל המיזם?

"לאחר שחליתי בדלקת מוח לפני כשנה אושפזתי תקופה ממושכת בשיקום שכללו קלינאית תקשורת, פיזוטרפיה ועוד. עד עכשיו עדיין במעקבים. אחרי מה שעברתי זכיתי להיות בצד הנותן. הקמתי את המיזם בשם 'אלוף העולם' כי נפלתי קמתי".

אריאל אלפרט בבית החולים

ספרי קצת על הרעיון להקים את המיזם ?

"המיזם הוקם על ידי, וחברותיי עוזרות לי לקידומו, למיזם שלנו הצטרפו מתנדבים נוספים במסגרתו אנחנו פותחים דוכני התרמה במקומות שונים בעיר ומתרימים כסף לטובת מימון פעילויות, רכישת משחקים לילדים, בימים אלה אנחנו מגייסים תרומות מרשתות השיווק ותרומות כספיות מאנשים לארגון משלוחי מנות. עד כה סניף רמי לוי תרם לנו תרומה כספית נכבדת והמתנדבים אספו ממתקים מרשתות השיווק, ממתקים, חטיפים שונים".

אריאל אלפרט

לסיכום שתפי את ההרגשה שלך ?

"אני תמיד אהבתי להתנדב, עכשיו שאני בצד הנותן זה עושה לי שמחה בלב, לראות שעוד אנשים מעוניינים לקחת חלק בסיוע לילדים החולים. זה נותן לי חיזוק וסיפוק אדיר ואני מזמינה את כל מי שרוצה לתרום או להצטרף למיזם ליצור איתנו קשר במספר- 0586241126, מס חשבון בנק- 76536650 סניף 601 בנק לאומי פפר".

 

יש לציין כי "מעורבות חברתית" מתבצעת דרך מחלקת החינוך של העירייה ב"עירונוער" ובה נוטלים חלק כארבעת אלפים בני נוער.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *