מרגש בצל המלחמה: מבצע 'חורף חם' לחיילים ולתושבים

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מרגש בצל המלחמה! מבצע 'חורף חם' לחיילים ולתושבים בבית חב"ד שכונות היובל-מקוב, רחובות

 

מחזה מרנין ומרגש היה השבוע בבית חב"ד בשכונות היובל-מקוב רחובות בהנהלת הרב שמואל מנדלזון, כאשר קהל רב של משפחות נזקקות מתושבי העיר, וחיילים המתארחים בעיר רחובות, קיבלו שמיכות חורף, במסגרת מבצע החסד הגדול של חב"ד רחובות, מפעל "חורף חם". מדובר במבצע חסר תקדים בהיקפו ובחשיבותו לקראת החורף, כאשר מאות רבות של שמיכות חורפיות, מחולקות למשפחות נזקקות וקשיי יום, ולילדיהם.

מפעל "חורף חם" מצטרף לשלל פעילות החסד המגוונת של אגף החסד בבית חב"ד, הפועל ללא ליאות ומעניק סיוע ועזרה כלכלית לנצרכים ברחבי העיר רחובות במהלך כל השנה. הדבר חשוב במיוחד בתקופה האחרונה, לאור המצב הכלכלי השורר בארץ והמשפחות הרבות שמתחת לקו העוני.

 

שליש מהילדים בישראל הם עניים, נתונים אלו חושף אגף המחקר במוסד לביטוח לאומי. אבל תוצאות המיתון הכלכלי פוגעות לא רק בילדים, אלא בכל גווני האוכולוסיה, בראיון איתנו הוסיף הרב מנדלזון כי יותר ויותר אנשים שלא הכירו את ההגדרה "נזקקים" עד לא מכבר, מרגישים את תוצאות המיתון העולמי, ומבקשים עזרה, אך בעוד שלצערנו עמותות וארגונים רבים נאלצות להשיב את פניהם ריקם, ממשיכים בבית חב"ד בפעילות החסד והעזרה במאור פנים, למרות הקושי הרב בגיוס כספים.

הרב שמואל מנדלזון ביקש להודות לעמותת החסד יד ליד בראשות הרב יעקב גלויברמן שנרתמה לסייע במבצע 'חורף חם' ובחלוקת השמיכות חורף לנזקקים, ולרב מרדכי קסטל מנהל בית חב"ד המרכזי ברחובות שמסייע רבות לכל הפעילות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *